مرکز فروش کود مرغ فشرده

استفاده از کود های حیوانی به جای مصرف کود های شیمیایی بسیار مورد توجه قرار دارد. کود های حیوانی انواع مختلفی دارند :مانند کود گاو، خوک، مرغ و… که در بین این موارد گفته شده استفاده از کود مرغ فشرده، بسیار مورد توجه قرار دارد. کود مرغی دارای موادی است که اگر به اندازه و در زمان مناسب به خاک گیاهان اضافه شود بسیار مفید است.

مرکز فروش کود مرغ فشرده

موارد استفاده از کود مرغ فشرده

بیشتر بخوانید: کود مرغی عمده

موارد استفاده از کود مرغ فشردهکود مرغی در تمامی کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد و در برخی از کشور ها مانند انگلستان برای تولید انرژی در نیروگاه ها از کود مرغی استفاده می شود. در کشور هایی مانند هند و چین نیز از این ماده برای تولید گاز، جهت پخت و پز و گرم کردن خانه ها استفاده می شود. اما بیشترین زمینه مصرف کود مرغی در کشاورزی، برای تولید محصولات بیشتر و بهتر است.

این کود سرشار از مواد معدنی است که به رشد گیاهان کمک بسیاری می کند. با توجه به این که در کود مرغی مقدار زیادی نیتروژن وجود دارد، اگر استفاده از این کود بیشتر از حد لازم برای خاک باشد ممکن است گیاهان آسیب دیده و دچار سوختگی شوند.
بیشتر بخوانید: کود مرغی تهران

این کود در انواع مختلفی در بازار توزیع می شود. تولید کود مرغ فشرده نسبت به انواع دیگر بیشتر است؛ زیرا با توجه به ترکیباتی که در این نوع کود وجود دارد مصرف آن برای موارد مختلفی امکان پذیر است.

در این کود مواد و عناصری وجود دارد که به گیاه کمک می کند تا در برابر سرما مقاومت بیشتری داشته باشد و این موضوع روی طول عمر گیاهان و برداشت محصول بیشتر موثر است.

تولید کود مرغ فشرده با کیفیت عالی

تولید کود مرغ فشرده با کیفیت عالیکود مرغ کیفیت های مختلفی دارد و تولید کنندگان این کود برای داشتن محصولی بهتر و مرغوب تر قبل از عرضه ی آن به بازار آن را از تمامی جهات بررسی می کنند. بهتر است که کشاورزان نیز در ابتدا مقدار کمی از این مود را در قسمتی از زمین خود ریخته و تاثیر آن را روی گیاه مشاهده کنند و سپس آن را در مقیاس گسترده تری مورد استفاده قرار دهند.

از آن جایی که که این کود حیوانی است، مصرف آن برای بیشتر گیاهان و محصولات کشاورزی امکان پذیر است. در صورتی که برخی مود های شیمیایی را نمی توان برای تمامی گیاهان مورد استفاده قرار داد.

کود های حیوانی نسبت به کود های شیمیایی بسیار مفید تر هستند و به محیط زیست نیز آسیبی نمی رسانند. با توجه به این که درصد زیادی از عناصر مورد نیاز برای رشد گیاهان در این کود های حیوانی وجود دارد بهتر است که این محصول در بهترین و مناسب ترین زمان به خاک اضافه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما