فروش کود مرغ درخت پسته در بازار داخلی

کود مرغ درخت پسته با بهترین نوع کیفیت و کمپوست کامل با مناسب ترین قیمت در بسته بندی های استاندارد و شکیل و همچنین فله ای در تمامی نمایندگی فروش محصول عرضه می گردد. این محصول دارای نیتروژن و پتاسیم فراوان بوده که موجب رشد دهی درخت پسته می شود و  موجب ایجاد میوه های پسته با کیفیتی می شود. فروش کود مرغ درخت پسته در بازار داخلی در ارزان ترین قیمت و مرغوب ترین نوع کیفیت عرضه می گردد.
بیشتر بخوانید: فروش کود زعفران

فروش کود مرغ درخت پسته در بازار داخلی

مزایای استفاده از کود مرغ درخت پسته

مزایای استفاده از کود مرغ درخت پسته مزایای استفاده از کود مرغ برای درخت پسته بسیار فراوان می باشد که از آن میان می توان به موارد مهمی اشاره کرد:

کود مرغی به علت داشتن اسید اوریک، ازت بیشتری را به خاک می دهد، یک منبع غنی از مواد غذایی کامل برای رشد و قوی شدن ریشه ها در خاک می باشد، این کود دارای مقادیر فراوان کلسیم، منکنز، پتاسیم، ازت، سبستئین، لیزین و متیونین بوده که بسیار مورد نیاز خاک می باشد، این کود دارای پروتئین حقیقی، پروتئین خام، اسید اوریک، فیبر خام، فسفر، کلسیم، خاکستر، منیزیوم، آهن و روی را دارا می باشد.

بیشترین کود مرغ تولید شده در جهان توسط کشور ایران با بهترین کیفیت و کامل ترین ارزش غذایی برای انواع مختلف کشاورزی از جمله درخت های پسته تهیه شده و صادر می گردد. فروش این محصول ارزشمند که غذای اصلی خاک بوده موجب افزایش رشد اقتصادی کشورمان می شود.

عوامل موثر بر قیمت کود مرغ درخت پسته

عوامل موثر بر قیمت کود مرغ درخت پسته عوامل موثر بر قیمت کود مرغ جهت استفاده در پای درخت پسته بستگی داشته و هر کدام داری قیمت متفاوتی می باشند.

نوع کود مرغی مورد استفاده که دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام با توجه به کیفیت و میزان مواد غذایی که دارد شامل: کود بستر جوجه های گوشتی، کود نیمچه های تخم گذار یا مادر، کود مرغ های تخم گذار یا مادر در روش بستر، فضولات یا کود سیستم قفس می باشند.

به عنوان مثال کود بستر جوجه های گوشتی دارای پروتئین بسیار بالا بوده و بهترین نوع کود مرغی محسوب می شود، کود نیمچه های تخم گذار یا مادر که دارای فضولات بوده ارزش کمتری نسبت به کود جوجه های گوشتی دارد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی مخصوص پسته

کود مرغ های تخم گذار یا مادر از لانه های آن ها جمع آوری شده و نسبت بستر به فضولات در آن در مقایسه با کود جوجه های گوشتی کمتر می باشد و همچنین پروتئین و کلسیم و فسفر بسیار کمتری دارد.

قیمت کود مرغ درخت پسته براساس نحوه فرآوری آن، کپوست کامل یا نیمه کامل، مراحل و تعداد روش های تهیه آن، مقدار ارزش غذایی آن، وجود مقادیر کامل کلسیم، فسفر، اسید اوریک، ازت، منیزیوم و غیره توسط بازرگانی فروش أین محصول تعیین شده و قیمت گذاری می گردد.

1

  1. سلام، از کود پلیت برای درختان پسته ام استفاده کردم و درختانم تنومند شدن و پربار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما