فروش ویژه کود مرغ لوبیا زیر قیمت بازار

کود مرغی بهترین نوع کود در میان انواع دیگر کودهاست، کود مرغ دارای مقادیر بسیار زیادی ازت، پتاسیم و نیتروژن است که برای استفاده از آن در صنعت کشاورزی و باغ داری به صورت خالص از آن استفاده نمی شود چرا که به دلیل قدرت بالایی که دارد اگر خالص استفاده شود آن گیاه یا درخت را می سوزاند پس باید دقت کنید چه میزان از آن برای کشت گیاه و درختان استفاده کنید.

کود مرغ لوبیا همان طور که از اسم آن مشخص است نوعی از آن را برای کشت لوبیا به کار می برند و به همین جهت بسیاری از فروشگاه های کود طبیعی به صورت ویژه برای کشت لوبیا این محصول را عمده و جزئی می فروشند. و شما باید به فروشگاه هایی مراجعه کنید که این کود را بتوانید زیر قیمت بازار خرید نمایید.

فروش ویژه کود مرغ لوبیا زیر قیمت بازار

شناخت انواع کود مرغ لوبیا

بیشتر بخوانید: کود مرغی نخل

شناخت انواع کود مرغ لوبیاانواع کود مرغ لوبیا در بازار وجود دارد که هرکدام از آن برای استفاده در جای خاص و تولید آن به صورت جداگانه، برخی از کود های مرغی لوبیا را از مرغ های ماشینی موجود در مرغ داری های سطح کشور تهیه می کنند، برخی از مرغ های محلی در روستاها و پرورش جوجه های محلی هستند.

کیفیت کود های مرغی لوبیا خیلی بالاست و در صنعت باغ داری و کشاورزی بیشتر از انواع این کود استفاده می کنند. استفاده از این نوع کود با استفاده از مکمل های کود امکان پذیر است.

باغ داران و کشاورزان دیگر در نقاط مختلف جهان طرفدار کود مرغی هستند چرا که هم قیمت و هم کارایی آن بسیار عالی و مناسب این صنعت می باشد.

قیمت کلی کود مرغ لوبیا

قیمت کلی کود مرغ لوبیاقیمت کود های مرغی لوبیا در همه جا متفاوت است، به طور مثال می توان گفت در نمایندگی هایی که به صورت عمده این کود ها را توضیع می کنند قیمت این محصول بسیار پایین تر از فروشگاه هایی است که خود آنها از عمده فروشی ها اجناس خود را تهیه می کنند.

قیمت های کود در کشور ما بسیار پایین تر از کشور های دیگر است چرا که در داخل این کود ها تولید می شود و هزینه صادرات ندارد و به راحتی نیز می توان تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: کود مرغ سیب زمینی 

برای کشاورزانی که هم قیمت کود برایشان مهم است و هم کیفیت کود مرغی بهترین انتخاب همین کود مرغی لوبیا است که هم به صرفه است و هم با کیفیت و بازدهی بالا.

کود مرغی لوبیا سالیان زیادی است که در صنعت کشاورزی و باغ داری از آن بهره گرفته می شود و تقریبا می توان گفت همه کسانی که از کود مرغی لوبیا استفاده کرده اند رضایت دارند و هنوز هم این کود بسیار طرفدار دارد.

خواص کود  12-12-36

کود پتاس بالا NPK 12-12-36+TE خواص زیادی دارد و برای رشد محصولات خیلی پر مصرف بوده و تقریبا برای تمامی گیاهان آپارتمانی، انواع کاکتوس، زراعت های مختلف مثل صیفی، حبوبات و حتی در باغات و گلخانه ها هم طرفداران زیادی دارد.

در ترکیبات این کود علاوه بر دارا بودن ازت و فسفر 12 درصدی، 36 درصد عنصر پتاس بسیار حایز اهمیت بوده و موجب درست شده ترکیبی ایده آل برای زمان رشد و زایش جند برابری در سبزی و صیفی و انواع لوبیا و حبوبات می باشد.

  • این کود فاقد ذره ای کلر و عاری از هرگونه نمک بوده و  به دور از خطرات ایجاد شوری می باشد که EC خاک را افزایش نمیدهد.
  • تمامی ریزمغذیها و عناصر غیر ضروری در این کود به شکل کلاته یا سولفاته یافت میشود.
  • چون مواد اولیه منتخب در کود بسیار با کیفیت هستند به همین دلیل حلالیت کود در آب خیلی سریع اتفاق می افتد و کاملا حلال هستند.
  • این کود کاملا پودری شکری هست و به هیچ عنوان کلوخه یا سفت نمیشود.

آنالیز تضمینی کود:

  • ازت                    12
  • فسفر                 12
  • پتاسیم               36
  • آهن محلول         05/
  • منگنز محلول          2/
  • منیزیم محلول         2/
  • روی محلول             8/
  • بور محلول              07/

مقدار مصرف کود 12 12 36

 

مقدار مصرف در محصولات مختلف به شرح زیر می باشد:

  • درختان میوه بارده، درصورت آبیاری 8 تا 20 کیلو گرم در هر هکتار، 2 تا 3 کیلوگرم در هزار لیتر آب برای محلولپاشی
  • درختچه ها و درختان زینتی 50 کیلو برای یک هکتار
  • غلات مقدار 5 الی 10 کیلو در هکتار
  • سبزیجات و جالیز در هر هکتار5 تا 8 کیلو گرم
  • گلخانه ها و گیاهان زینتی 1 تا 2 کیلو/ هکتار
  • چمن 2 الی 4 کیلو/هکتار

البته باید توجه داشته باشید که این عمل کوددهی باید حداقل 3 دوره تکرار شود تا نتیجه مطلوب را ببینید، بین هر دوره کوددهی هم فاصله زمانی یک ماه کافی می باشد.

کود مرغی

به گزارش برخی از باغداران ما که از این کود و کودهای مرغی مایع و پلیت مرغی استفاده میکنند، انواع کودهای شرکت باران کود روی درشت شدن و زیاد شدن میوه هایشان تاثیر فوق العاده ای داشته است.

همین عملکرد فوق العاده شگفت انگیز کود مرغی مایع باعث شده در هر شهر بعد از استفاده یک باغدار؛ باغداران زیادی به سمت شرکت ما روانه شدند و درخواست خرید کود و استفاده از مشاوره های رایگان گیاهپزشکان شرکت باران کود را داشتند.

کارشناسان شرکت باران کود هم از هیچ کمکی دریغ نمیکنند و با دلسوزی تمام، مشاوره های خیرخواهانه خود را در اختیاران باغداران و مخاطبین خود قرار میدهند. تا آنها بتوانند با استفاده از کود مرغی مایع و کود پلیت مرغی و انواع کود کامل پتاس بالا محصولاتی پربرکت داشته باشند.

یکی از مزایای مشاوره با یک کارشناس کارکشته این است که زحمت کشاورز را به حداقل می رساند، با حجم کار کمتر و مخارج پایین تر بیشترین نتیجه حاصل میشود.

3

  1. سلام وقت بخیر احمدی هستم از ورامین من یه باغ درختان میوه دارم از محصول شما کود 121236 استفاده کردم قبل از مصرف کود شما همه میوه‌ای درختان ترک می خوردن وقتی از این کودشما استفاده کردم باعث بهبود کیفیت پوست میوه ها شد ترک خوردگی میوه هم نداشتم ممنون از محصول خوبتون

  2. سلام خسته نیاشید.از کود پلیت مرغی هم میتوانم برای درختان میوه هم استفاده کنم؟ از کود های مایع استفاده کردم جواب گرفتم و رشد درختانم و تناژ محصولاتم چندبرابر شد.کود پلیت مرغی هم تاثیر داره؟

  3. سلام میخواستم تشکر کنم ازتون بابت این مشاوره های عالی که در اختیار مردم قرار میدین. سپاس فراوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما