قیمت کود مرغ پلیت شده مرغوب

کود مرغ پلیت شده یکی از محصولات مرغوب می باشود که با توجه به وفور مرغ داری ها در ایران می توان این محصول را نیز به فراوانی در بازار بیابید.

قیمت این نوع کود به صورت خالص ارزان تر است اما به صورت پلیت شده کمی گران تر اما دارای خواص بسیاری می شود. به دلیل این که این کود طبیعی بوده و مزیت های بسیاری را در مقابل با کود شیمیایی دارد بسیار سالم تر و ضرری برای محصولات باغات و مزارع ندارد.

همچنین دلیل دیگری که در قیمت این محصول تاثیر گذار است ارگانیک بودن آن است که سبب شده بتوان این کود را در مزارع سبزیجات و صیفی جات نیز استفاده کرد.

قیمت کود مرغ پلیت شده مرغوب

آشنایی با کود مرغ پلیت شده و خواص آن

آشنایی با کود مرغ پلیت شده و خواص آن

بیشتر بخوانید: پلیت مرغی ارگانیک

پلیت مرغی از دسته کود های کامل شده است که خواص زیاد و مواد آلی بسیاری دارد. دارای نیتروژن فراوانی است که همین امر سبب شده خاک به شدت تقویت شود.

همچنین تاثیرات زیادی را در فیزیک خاک می گذارد و باعث شده رشد فله ای زیاد تر شده در نتیجه باروری خاک نیز بیشتر می شود. از دیگر خواص دیگری که در این کود می توانید پیدا کنید فسفر، پتاسیم، منیزیم، آهن، مس، روی، گوگرد و … است که سهم قابل توجهی در تقویت خاک دارند.

کود مرغ پلیت شده باعث می شود خاک رطوبت خود را حفظ کند، در نتیجه در بخش آبیاری راندمان بسیار خوبی را خواهد داشت. از خواص دیگر کود مرغی پلیت شده می توان به سالم بودن آن اشاره کرد. این کود بدون هیچ محصول خطرناکی باعث شده تا محصولاتی مطمئن و سالم را پرورش داده و از خوردن میوه و سبزیجات اطمینان داشته باشیم.

قیمت خرید کود مرغ پلیت شده در بازار

قیمت خرید کود مرغ پلیت شده در بازار

قیمت کود مرغ در بازار به دلیل فصل، نسبتا تغییر های کوچکی دارد. در فصل بهار و تابستان که زمان کاشت اکثر درخت های میوه ها و صیفی جات است، همچنین زمان کود دهی درخت های میوه قدیمی تر می باشد، باعث شده تا قیمت کود مرغی پلیت شده کمی گران تر شود.

همچنین قیمت این محصول بستگی به این دارد که چگونه این کود را فراهم می کنیم. این کود به صورت فله و عمده فروشی بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر نسبت به پاکت ها و بسته ها به صورت تک فروشی است.

بیشتر بخوانید: پلیت مرغی ارزان

امکان سفارش کود مرغ پلیت شده از سایت های معتبر نیز وجود دارد که همین امر سبب شده تا به دلایل حمل و نقل کمی قیمت این محصول بالا تر برود. قیمت کود مرغ پلیت شده به دلیل افزودنی های مانند گوگرد نیز متغیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما