قیمت کود پلیت مرغی ارگانیک

قیمت کود پلیت مرغی در نمونه های ارگانیک، فرآوری شده، غنی شده و دیگر نمونه های آن در بسیاری از شهر های مهم ایران از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، قزوین، و ….که این شهرها از تولید کنندگان به نام کودهای پلیت هستند کاملا قیمت ها آنها متفاوت می باشد. قیمت این کودها در زمان خرید در تمامی این شهر ها از کیلویی 600 تومان شروع می شود و تا کیلویی 900 تومان درب کارخانه ادامه دارد، که آن هم بستگی به آنالیز تولید شده آن دارد.

قیمت کود پلیت مرغی

خرید کود پلیت مرغی با قیمت عالی درب کارخانه

برای خرید کود پلیت مرغی با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت، تنها یک راه وجود دارد و آن خرید مستقیم درب کارخانه ی تولید کننده این کود است. کارخانه کود مرغی را با استفاده از مرغوب ترین و خالص ترین مواد اولیه ارگانیک، کود را تهیه و تولید می کنند و با قیمت مناسب و دسته اول در اختیار مشتریان قرار میدهند. لازم به ذکر است اختلاف خرید کود درب کارخانه به نسبت بارار تا کیلویی 600 الی 700 هم می رسد، آن هم به دلیل حذف دلالان منفعت طلب.

قیمت کود پلیت مرغی

مضرات استفاده از کودهای شیمیایی

بسیاری از مزارع به دلیل استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی یا دیگر نمونه های مشابه، هر روزه بر تضعیف خاک این مزارع و زمین ها افزوده می شود. که این امر حاکی از آن است که هر ساله از کیفیت محصولات و میوه های آنها کاسته شود. و بعد از استفاده از این کودها خاکی به جا می ماند که در سر سخت ترین حالت ممکن قرار دارد که جای رشد و نمو را برای تمامی گیاهان به مخاطره می اندازد.

قیمت کود پلیت مرغی

تذکر!

آیا می دانستید میوه جاتی که با کودهای شیمیایی پرورش یافته اند با یک شستشوی ساده سموم آنها از بین نمی روند و می بایست چند ساعت در آب بمانند. برای مثال میوه پرتقال : باید نزدیک به هفت ساعت درون آب بماند تا سموم آن کاملا از بین برود.

قیمت کود پلیت مرغی

فواید استفاده از کود پلیت مرغی

در بسیاری از مزارعی که به صورت مداوم از انواع مختلف کودهای ارگانیک، یا نمونه پلیت مرغی فرآوری شده استفاده می کنند درصد مواد آلی این خاک ها تا حد بسیار زیادی بالا می رود و جای رشد و نمو برای تمامی گیاهان فراهم می شود. و در مراحل شخم زدن زمین احتیاج به فرو کردن دستگاه تا عمق زیاد در خاک نیست زیرا خاک به صورت اسفنجی تبدیل شده و با کمترین فشار به نتیجه دلخواه می رسیم. در ضمن میوه پرورش یافته از این مزارع در بهترین حالت کیفیت قرار دارد و در بیشتر مواقع می توان به عنوان محصول صادراتی از آن استفاده کرد.

قیمت کود پلیت مرغی

تاثیرات استفاده از کود پلیت مرغی در کشاورزی ایران

  1. بالا بردن سطح مقاومت گیاهان و درختان در مقابل آفات، یا عوامل محیطی
  2. آماده سازی بستر خاک برای کاشت هر نوع محصولی
  3. کاهش درصد بالای استفاده از سموم آفت کش یا از بین برنده علف های هرز

قیمت کود پلیت مرغی قیمت کود پلیت مرغی قیمت کود پلیت مرغی

تفاوت خرید کود درب کارخانه به نسبت بازار

در بازار به دلیل وجود افراد سود جو و دلالان بسیار، قیمت خرید این کودها تا حد بسیار زیادی بالا می رود، اما اگر همین کودها را از درب کارخانه خریداری کنیم دست تمامی این افراد را از این معامله کوتاه می کنیم و گاهآ کود پلیت مرغی با قیمت بین 1800 تا 2000 بازار را می توان درب کارخانه با مبلغ 600 تا 850 در هر کیلو را خریداری کرد.

قیمت کود پلیت مرغی

انواع کود مرغی ارگانیک

  • کود پلیت مرغی
  • کود پلت مرغی
  • کود مرغی فرآوری شده
  • غنی شده
  • اصلاح شده

قیمت کود پلیت مرغی قیمت کود پلیت مرغی

نحوه خرید یا فروش یا کسب اطلاع از لیست قیمت ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت انواع مختلف کودهای ایرانی، خارجی، و یا رسیدن به بهترین خرید می بایست با مشاورین قدر مجموعه مرغی در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

منبع : مرغی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما