خرید کود مرغ گرانوله مرغوب

کود مرغ گرانوله بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. این نوع کود ها سرشار از مواد مغذی مورد نیاز خاک می باشند. با استفاده از این کود ها بازدهی و کارآیی زمین افزایش خواهد یافت. در تمام فصول سال قابلیت استفاده دارند. در زمین های کشاورزی، باغات و بسیاری از گلخانه ها به کار برده می شود. کاملا طبیعی، خالص و ارگانیک می باشد.

خرید کود مرغ گرانوله مرغوب

معرفی کود مرغ گرانوله

بیشتر بخوانید: مراکز عرضه کود مرغ گرانول در ایران

معرفی کود مرغ گرانوله کود مرغ گرانوله بسیار پر فروش در بازار داخلی می باشد. این نوع کود سر شار از انواع ویتامین، املاح و مواد معدنی مورد نیاز جهت رشد گیاه است.

نفوذ پذیری و تخلخل خاک را افزایش داده و باعث حاصلخیزی خاک در طولانی مدت می شود. در تمام فصول سال قابلیت استفاده را دارد. اما بیشتر در تابستان و زمستان استفاده می شود.

شامل انواع پروتئین ها برای رشد گیاه می باشد. این محصول در زمین های بزرگ کشاورزی و باغات میوه کاربرد دارد. این کود ها پس از طی مراحل تولید ساختاری گرانول مانند پیدا خواهند کرد، به همین دیل به این نام شناخته می شوند.

امروزه کشاورزان کود های طبیعی را جهت افزایش بازدهی زمین انتخاب می نمایند. در واقع این کود های مرغی باعث بهبود جنس و ضخامت خاک می شوند و قطر آن را افزایش می دهند. علاوه بر اینکه باعث افزایش بهره وری می شوند، کارآیی و اثر بخشی زمین را در طولانی مدت ضمانت خواهند کرد. در واقع زمین را برای سال دیگر نیز آماده می کنند.

قیمت کود مرغ گرانوله مرغوب

قیمت کود مرغ گرانوله مرغوب قیمت کود مرغ گرانوله مرغوب و با کیفیت با توجه به حجم و میزان سفارش متنوع می باشد. بسته بندی های مختلفی از این محصول در بازار به چشم می خورد. قیمت ها کاملا نظارت شده و کنترل شده هستند.

معرفی کود مرغ در انواع مختلف در نمایندگی های این کالا در سراسر کشور در حال انجام است. می توان قیمت های واقعی را از این مراکز تهیه نمود. خرید کالا از مراکز تولید کننده شامل تخفیف های بسیار مناسبی می باشد.

تعیین میزان و نحوه استفاده از این ماده مغذی برای خاک توسط کارشناسان آموزش داده خواهد شد. می توان این کالا را با تضمین و شرایط فروش ویژه به صورت مستقیم تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: فروش کود مرغی گرانوله در بازار داخلی

این کود ها از مراکز پرورش مرغ جمع آوری شده، بنابر این کاملا طبیعی هستند. از لحاظ ترکیب و ساختار شامل موادی می باشند که در تغذیه مرغ ها استفاده می شود. دانه های روغنی و پروتئینی ویتامین دار در برنامه غذایی مرغداری ها بسیار پر استفاده است. انواع پودر سیر که باعث افزایش اشتها و خوراک پرنده ها می شود

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما