کود مرغی باکیفیت با قیمت مناسب

از گذشته تا به امروز کشاورزان و باغداران همواره از مواد مختلف برای افزایش بهره وری گیاهان استفاده می کنند. به این مواد که سبب اصلاح خواص فیزیکی و شیمیایی خاک و همچنین به غنی شدن آن از انواع مواد آلی و معدنی کمک می کند، کود گفته می شود.

بیشتر بخوانید: خرید کود مرغ سالنی ارزان قیمت

کود ها در دو دسته شیمیایی و حیوانی تقسیم می شوند. نوع حیوانی همانطور که از نام آن پیداست منشا حیوانی داشته و از فضولات حیوانات مختلفی مانند مرغ، گاو، گوسفند، اسب و … تهیه می شود. کود های حیوانی به سبب طبیعی و ارگانیک بودن نسبت به انواع شیمیایی ضرر کمتری برای گیاه دارند. کود مرغی باکیفیت از پر کاربرد ترین نوع کود برای رشد انواع درختان مرکبات و سبزیجات بشمار می رود.

کود مرغی باکیفیت با قیمت مناسب

نکاتی درارتباط با کود مرغی باکیفیت

نکاتی درارتباط با کود مرغی باکیفیت کاربرد کود مرغ برای تقویت خاک زمین های زراعی، باغات و گلخانه ها و گلدان ها است. این نوع کود ها با افزایش مواد مغذی خاک، سبب افزایش باروری و حاصل دهی گیاهان می شود.

میزان ماندگاری کود مرغی، بسته به نوع آن، میزان آبیاری و نوع خاک متغیر است. کیفیت کود مرغی وابسته به 2 عامل مهم است:

  1. کیفیت تغذیه مرغ : نوع غذایی که مرغ بوسیله ی آن تغذیه می شود بطور مستقیم روی کود تاثیر گذار است
  2. دوره ی زندگی مرغ: ترکیبات تشکیل دهنده کود مرغ بر حسب دوره ی زندگی این حیوان متفاوت است. بطور مثال کود مرغ تخم گذار با جوجه بسیار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: قیمت انواع کود مرغی مایع تهران

میزان مصرف کود های مرغی، بر حسب معیار های مختلفی تعیین می گردد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  1. نوع گیاه: به طبع میزان نیاز گیاهان و درختان مختلف به کود، متغیر می باشد
  2. فقیر یا غنی بودن خاک از مواد مفید: درصد غنای خاک از نظر مواد آلی و معدنی بسیار مهم است. هرچه خاک مواد مغذی کمتری داشته باشد، نیاز به کود بیشتری دارد.
  3. میزان بارش باران: هرچه باراش باران در منطقه بیشتر باشد، مصرف کود نیز بالاتر است. زیرا اصطلاحا با شسته  شدن خاک، مواد مفید مورد نیاز گیاه نیز از بین می رود.
  4. نوع خاک: سبک یا سنگین بودن خاک بطور مستقیم با میزان نگهداری مواد مغذی در خود رابطه دارد. بنابراین هرچه خاک سبک تر باشد نیاز به کود بیشتری دارد

پخش کنندگان کود مرغی باکیفیت مرغوب

پخش کنندگان کود مرغی باکیفیت مرغوب

پخش کنندگان کود مرغی، این محصول را در بسته بندی و حجم های مختلف بصورت مستقیم از مزارع پرورش طیور بدست خریداران محترم می رسانند.خرید کود مرغی از این مراکز معتبر، بدلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 

برای خرید این کود از مراکز پخش  محدودیت های خاص زمانی و مکانی وجود ندارد و امکان دسترسی به محصولات از سراسر نقاط کشور وجود دارد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما