خرید کود مرغی فله با بهترین کیفیت

 نقش کود در رشد گیاهان زر هیچ کس پوشیده نیست در این میان کود مرغ فله با توجه به کیفیت آن و همچنین مواد معدنی فراوانی که در خود دارد طرفداران بسیاری دارد و در مقایسه با سایر کودها چه از نوع طبیعی و چه از نوع شیمیایی مناسب تر است و دارای اثرات منفی زیست محیطی کمتری نیز است.

خرید کود مرغی فله با بهترین کیفیت

نکاتی درباره کود مرغی فله باکیفیت

بیشتر بخوانید: کود ورمی کمپوست فله

نکاتی درباره کود مرغی فله باکیفیت

در مود کود مرغی فله و کیفیت آن باید گفت که در طی رواج استفاده از کود در تولید محصولات کشاورزی و استفاده از مواد مغذی و تقویت کننده خاک در کشاورزی در مورد استفاده از از کود مرغی نظرات متفاوتی بوده و برخی بر این باور بودند که شاید این نوع از کود دارای مضرات برای زمین و محیط زیست باشد ولی تحقیقات و تجربه استفاده از کود مرغی نتایج متفاوتی را نشان می‌دهند و نتایج استفاده از انواع کودهای مرغی با کیفیت در بدست دادن محصولات بیشتر و با کیفیت تر نتایج مناسبی را نشان می‌دهد. تولید کود مرغی فله با استفاده از فضولات پرندگان است ولی بیشترین میزان آن را در مرغداری ها می‌توان پیدا کرد.

مصرف کود مرغی فله با توحه به مقدار زیاد فسفر و پتاسیم که دارد زمین را از مصرف کودهای شیمیایی فسفری و پتاسی که ضرری هم به خاک دارد بی نیاز می‌کند و مواد لازم جهت حاصلخیزی خاک را تامین می‌کند. درباره کود مرغی و کیفیت آن بایستی اشاره شود که تمام کودهای تولیدی کیفیت یکسانی ندارند و عوامل و شرایطی مثل زمان تولید کود، نوع و مقدار مواد غذایی که مرغ مصرف می‌کند در کیفیت کود مرغی تولیدی بسیار موثر است و به این موارد بایستی نوع بستر مرغ را نیز اضافه کرد. به خاطر اینکه غذایی‌ای که مرغ می‌خورد با غذایی که جوجه می‌خورد یکی نیست پس نوع کودی که از فضولات آن‌ها تولید می‌شود نیز با هم متفاوت است و بر روی حاصلخیزی خاک تاثیر متفاوتی می‌گذارد. پس بایستی در خرید کود مرغی مناسب، آن‌ها را مد نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع سطلی

در آخر کود مرغی فله انار شده باید خشک شود تا کیفیت آن حفظ شود و همچنین آن را در داخل کودان سیمانی نگه داشت و در صورت نیاز به مخلوط کردن آن با چیز دیگر، کاه و کلش گزینه مناسبی است.

تامین کنندگان کود مرغی فله با بهترین کیفیت

تامین کنندگان کود مرغی فله با بهترین کیفیت

کود مرغی در انواع مراکز عرضه می‌شود ولی خرید آن به صورت عمده و از مراکز اصلی تامین کننده آن بهترین گزینه است تا از کیفیت کود دریافتی اطمینان حاصل شود. کود مرغی فله با کیفیت این امکان را فراهم می‌کند که با حاصلخیزی خاک محصول بیشتر و با کیفیت تری بدست آورده شود.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما