فروش فوری کود مرغ فله ای

فروش کود مرغ فله ای در نمایندگی ها و شعبات دارای این محصول به راحتی انجام می پذیرد، کود مرغ از برترین و مرغوب ترین ها در انواع کود به شمار می آید و دارای خواص بسیاری برای انواع بخش های کشاورزی است. این محصول در رشد و نمو گیاهان و سبزیجات تاثیر بسزایی دارد، به همین دلیل کشاورزان و افراد بسیاری جذب این نمونه می گردند‌.

فروش فوری کود مرغ فله ای

نکات مثبت کود مرغ فله ای

نکات مثبت کود مرغ فله ایکود مرغ فله ای نکات مثبت بسیار زیادی دارد از جمله: این نمونه دارای عناصر بسیاری از جمله: آهن، روی، فسفر، منیزیم و … می باشد.

ارزش کود های مرغ به عوامل مختلفی بستگی دارد: ترکیب و رژیم غذائی، نوع نگه داری مرغ، سن کود، ماده ای که برای بستر مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

کودهای مرغ فرآوری شده نسبت به کود های دیگر از ارزش بسیار بالاتری بر خوردار هستند و ازت موجود در این نمونه سه برابر کود های دامی دیگر است و ازت یکی از موثرترین عناصر برای رشد و نمو گیاه است.

کود های مرغی باعث بهبود خواص فیزیکی خاک می گردد، ظرفیت نگه داری و ظرفیت نفوذ آب را افزایش می دهد و تراکم فله را کاهش می دهد‌، استفاده از این محصول حاصل خیزی خاک را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: کود ورمی کمپوست فله

این محصول در مقایسه با کود های شیمیایی از سلامت بسیار بالاتری برخوردار هستند و با توجه به عناصر بسیار مفیدی که دارند، قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

کود های مرغ انواع مختلفی دارند: کود دامی عمیق، کود گوشتی، کود مرتفع، کود قفس و ..‌.

مقدار و زمان مصرف کود دو عامل اصلی و مهم برای کاربرد صحیح کود ها و افزایش بازده مصرفی آن هاست، بهترین فصل برای استفاده از کودهای مرغ، فصل زمستان و تابستان می باشد.

خریداران کود مرغ فله ای

خریداران کود مرغ فله ایخریداران کود مرغ فله ای در درجه ی اول کشاورزان و در درجات بعد افراد بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور هستند.

این نمونه در ایران در شرکت ها و شعبات مخصوص به خود با روش های کاملا طبیعی تولید می گردد و غنی از مواد آلی می باشد  که برای رشد و نمو گیاهان بسیار مناسب است. به همین دلیل استفاده از این نمونه هم در ایران و هم در کشور های دیگر بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: کلات آهن فله ای

نمونه های این محصول که در کشورمان تولید می شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و کشور های همسایه خواهان این نمونه ی مرغوب هستند.

این محصول ارز آوری و رونق بسیار خوبی برای کشورمان ایجاد کرده است و جزو نمونه های صادراتی محسوب می گردد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما