فروشنده کود مرغ سیر مرغوب

کود ها از جمله عواملی هستند که در کنار سایر موارد مانند آبیاری، نگهداری و … سبب افزایش رشد گیاهان می شوند. کشاورزان، باغداران، گلخانه ها و حتی کسانی که برای مصارف روزانه و شخصی انواع گل و سبزیجات را پرورش می دهند از جمله خریداران کود می باشند. در 2 دسته اصلی کود حیوانی و کود شیمیایی تقسیم  می شوند. کود های حیوانی از فضولات حیوانات مختلف نظیر مرغ، گاو، گوسفند و … تهیه می شوند. کود مرغ سیر یکی از رایج ترین انواع کود بین کشاورزان می باشد که تاثیر چشمگیری در افزایش رشد انواع سبزیجات بخصوص سیر دارد.

فروشنده کود مرغ سیر مرغوب

کود مرغ سیر چیست؟

بیشتر بخوانید: کودشیمیایی نانو

کود مرغ سیر چیست؟کاربرد کود حیوانی برای تقویت خاک زمین های زراعی، باغات و گلخانه ها و گلدان ها است. این نوع کود ها با افزایش مواد مغذی خاک، سبب افزایش باروری و حاصل دهی گیاهان و سبزیجات می شوند. میزان ماندگاری کود حیوانی، بسته به نوع آن بین 3 تا 5 سال متغیر است.

میزان نیاز سیر به کود نسبت به سایر سبزیجات بدلیل طولانی بودن دوره باردهی آن، بیشتر می باشد. یک خاک مناسب برای رشد سیر باید دارای نیتروژن کافی باشد. کود مرغ به سبب غنی بودن از مواد معدنی مختلف به خصوص پتاسیم سبب غنی شدن خاک و در نتیجه افزایش رشد گیاه سیر می شود.

کود های مرغی از عناصر مختلفی تشکیل شده اند، برخی از این ترکیبات شامل:

  • متیون، لیزین، سیستئین
  • فیبر و پروتئین های خام
  • کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم، گوگرد، نیتروژن

استفاده از کود مرغی برای پرورش سیر چه مزایایی دارد؟ در ادامه برخی از مزایای این نوع کود را بیان می کنیم.

  • افزایش ظرفیت خاک برای نگهداری آب که در مناطق کم آب، بیش از پیش اهمیت خود را نشان می دهد
  • افزایش تنفس خاک به سبب داشتن مواد آلی
  • باعث افزایش جذب مواد معدنی، کربن دی اکسید و مواد غذایی موجود در خاک توسط گیاه می شود

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، اگر کود های مرغی فراوری شوند، عملکرد بهتری نسبت کود های گاوی و گوسفندی دارند. کود های مرغی بر اساس معیار های مختلفی طبقه بندی می شوند اما مهمترین فاکتور، دوره ی زندگی این حیوان می باشد. بطور مثال کیفیت و ساختار کود مرغ های تخم گذار با جوجه بسیار متفاوت است.

فروشندگان برتر کود مرغ سیر

فروشندگان برتر کود مرغ سیرفروشندگان برتر کود مرغ، این محصول را با کیفیتی فوق العاده در بسته بندی و وزن های مختلف به بازار عرضه می کنند. خریداران محترم می توانند برحسب میزان مورد نیاز خود برای پرورش سیر، این نوع کود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی، از مراکز معتبر فروش این محصول تهیه کنند.
بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع ارگانیک

این مراکز با حذف واسطه، کود مرغ را بطور مستقیم در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند. بنابراین می توان گفت، سفارش از این فروشگاه ها، علاوه بر کیفیتی مناسب به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما