عرضه مستقیم کود مرغی صادراتی

با افزایش نیاز به محصولات کشاورزی، استفاده از کود های مختلف نیز افزایش یافته است. امروزه کمتر از کود های شیمیایی استفاده می شود؛ زیرا این کود ها برای گیاه و محیط زیست مضر بوده و هر چه کمتر از این مواد شیمیایی استفاده شود به نفع طبیعت است. کود مرغ یکی از بهترین انواع کود حیوانی است که امروزه مورد توجه همه ی کشاورزان قرار دارد. قیمت کود مرغ صادراتی که به برخی کشور ها نیز ارسال می شود مناسب است.

عرضه مستقیم کود مرغی صادراتی

دانستنی هایی درباره کود مرغی صادراتی

بیشتر بخوانید: شرکت صادراتی کود

دانستنی هایی درباره کود مرغی صادراتیموارد زیادی وجود دارد که بهتر است کشاورزان و باغ داران درباره کود مرغی بدانند. این کود با کود های شیمیایی موجود در بازار بسیار متفاوت است. کود های شیمیایی دارای موادی هستند که ممکن است به گیاه یا مصرف کنندگان این گیاهان آسیب برساند؛ اما کود های حیوانی از جمله کود مرغی به این دلیل که فاقد هر گونه ماده ی شیمیایی هستند بسیار مفید می باشند.

کود های مرغی در بین سایر کود های حیوانی مانند کود گاو یا خوک نیز بسیار پر مصرف تر است؛ زیرا موادی که در این کود برای تقویت خاک و گیاه وجود دارد، در کود های دیگر مقدار بسیار کمتری است.

این کود سرشار از نیتروژن است. اگر نیتروژن زیاد به گیاه داده شود می تواند تاثیرات منفی ای داشته باشد و باعث سوختگی و از بین رفتن خاک و گیاهان شود. به همین منظور بهتر است در هنگام کود دهی به زمین، با افراد متخصص در این زمینه مشورت شود تا اندازه ایده آلی از هر نوع کود به خاک اضافه شود.

کود مرغی صادراتی با نازل ترین قیمت

کود مرغی صادراتی با نازل ترین قیمتکود مرغی که در ایران تولید می شود بسیار با کیفیت و مرغوب است به همین جهت هر ساله مقداری از این کود با نازل ترین قیمت به کشور های اطراف نیز صادر می شود.

این کود باید قبل از این که با خاک ترکیب شود از لحاظ کیفیت و مرغوبیت آزمایش شود. به علاوه این ماده حدود 3 تا 6 ماه به زمان نیاز دارد تا برخی مواد آن مانند نیتروژن اضافی حدف شوند.

در کود مرغ عناصر زیادی وجود دارند که باعث رشد بیشتر گیاه و تقویت خاک می شوند. از بین این عناصر می توان به پروتئین های مختلف، ویتامین، کلسیم، فسفر، منیزیم و پتاسیم اشاره کرد. تمامی این عناصر برای رشد و پرورش گیاهان لازم هستند. کود مرغی این عناصر را به اندازه کافی داشته و به گیاهان می رساند.

بیشتر بخوانید: تولیدکنندگان کود مرغی

در کشور های دیگر مانند انگلستان، از کود مرغی برای تولید انرژی در نیروگاه ها نیز استفاده می شود. البته مصرف این ماده بیشتر برای کشاورزی مورد نظر است.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما