شرکت صادراتی کود مرغی مایع تخمیری

شرکت صادراتی کود مرغی مایع تخمیری، این‌محصول را از کارخانه ها و شرکت های تولید کننده خریداری می نمایند و یا به عنوان واسطه و شریک‌شدن در سوددهی، به خارج از مرزها عرضه می کنند. تولیدکنندگان می توانند به آن ها مراجعه کنند و این‌محصول با کیفیت و تضمینی را به منظور مصرف تامین مواد مغذی در داخل کشور و یا خارج از کشور خریداری کنند.

شرکت صادراتی کود مرغی مایع تخمیری

آشنایی با نحوه تولید کود مرغی

آشنایی با نحوه تولید کود مرغی

بیشتر بخوانید: رشد عالی گیاه با کود مرغی

کود مرغی در گذشته به طور مستقیم از مرغداری ها جمع آوری می گردید و سپس به وسیله کامیون‌ به مزارع و باغ ها انتقال دادا می شد تا مورد استفاده قرار گیرد. اما در حال حاضر تولیدکنندگان کود مرغ، کودهای ارکانیک‌ مرغ را از مرغداری ها جمع آوری می کنند و سپس به وسیله کامیون ها به فضای افتابگیر جهت خشک کردن منتقل می نمایند.

پس از اینکه کودها کاملا خشک و سبک شدند به وسیله دستگاه های مخصوص ناخالصی های آن‌مانند، تخم علف های هرز، مواد اضافی و… را جداسازی می کنند. آنگاه به روش های تخصصی آفت ها، قارچ ها و باکتری ها را در بافت آن از بین‌می برند. آنگاه به بخص های مختلف در کارخانه تولیدی برای تولید انواع کود مایع، تخمیری، و… منتقل می شود.

عرضه کود مرغی توسط کارخانه داران به سکل های، جامد،‌مایع، و تخمیری به خاطر خواص بی نظیری که دارند و تاثیر چشم گیری که در بازدهی محصولات کشاورزی و باغداری داشته است، مورد استقبال قرار گرفته و از بازار فروش خوبی ب خوردار است.

فروشگاه انواع کود مرغی مایع تخمیری

فروشگاه انواع کود مرغی مایع تخمیری

تولیدکنندگان در سراسر کشور،‌فروشگاه های عرضه انواع کود مرغی را توزیع کرده اند تا از آنجایی که حرفه اکثر مردم در سراسر کشور، کشاورزی و باغداری استاین محصول به راحتی در دسترس شان قرار گیرد و متناسب با نوع محصولی که قصد تقویت و تغذیه آن دارند، از مشاوران فعال در این مراکز مشاوره و راهنمایی لازم را بگیرند و کود مرغی مایع، تخمیری و … را به میزان لازم خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف کود  مرغی

افرادی در این زمینه فعال هستند که علاوه بر اینکه تامین کننده مودهای مرغی در بازار هستند، صادرات کود مرغی را نیز انجام می دهند. با عرضه این نوع کود به خارج از مرزها مخصوصا کشورهای همسایه، باعث رونق صادرات و شناخته شدن این‌محصول در دیگر کشورها شده اند. برای آشنایی با این‌محصول و کارایی و تاثیرگذاری آن، می توانید به فردشگاه های عرضه کود مراجعه کنید و مشاوره لازم را دریافت نمایید و یا به وبسایت اختصاص داده شده به این محصول مراجعه کنید و اطلاعات بارگزاری شده در آن را مطالعه نمایید و سپس در مورد خریداری و استفاده از آن تصمیم گیری نمایید.

1

  1. سلام من کشت قبل کود مرغی رو تو محصول گندمم از روی نداشتن اطلاعات زیاد استفاده کرده بودم محصولم زرد شده بود با مشاوره شما و استفاده از کود هیومیک محصولم برگشت و به تناژ بالایی گندم برداشت کردم سپاس گذارم از کمک هایی که داشتین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما