کارخانه عرضه کود مرغی مایع ارزان

کارخانه های تولید کننده کود و سم‌ های شیمیایی در داخل کشور، با به کار بردن ایده ای جالب، اقدام به تولید وعرضه کود مرغی مایع ارزان، با کیفیتی بسیار بالا و کارایی مناسب کرده اند. متقاضیان برای سفارش به صورت کلی و جزئی می توانند به طور مستقیم به کارخانه مراجعه کنند و آن را با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنند.

کارخانه عرضه کود مرغی مایع ارزان

عوامل موثر بر کیفیت کود مرغی

عوامل موثر بر کیفیت کود مرغی

بیشتر بخوانید: ویژگی های مثبت کود مرغی

کود مرغ از گذشته تا مدتی نه چندان دور، به صورت ارگانیک‌و مستقیم‌از مرغداری ها جمع آوری می گردید و در دسترس کشاورزان قرار می گرفت. اما تولید کنندگان با به کار بردن یک فرایند ابتکاری، کود مرغ را به شکل های مختلفی با حفظ خاصیت و حتی غنی تر فراوری کردند و در اختیار کشاورزان و باغداران قرار دادند.

تولیدکنندگان با آگاهی از این‌موضوع که، کود مرغ باید کیفیت و مرغوبیت مشخصی داشته باشد تا تامین‌کننده نیاز تغذیه ای محصولات کشاورزی باشد، با تلاش و پشتکار این‌محصول را با ویژگی های مشخص تولید کردند. مهم‌تین عواملی که بر کیفیت محصولات کشاورزی موثرند عبارت است از:

  • ناخالصی و ترکیبات مضر در کود مرغ مایع آنالیز شده باشد تا آسیبی به محصولات کشاورزان و باغداران نزند.
  • مواد معدنی و ویتامین ها و مواد مغذی، در آن طی فرایند فراوری حفظ شود و خاصیت خود را از دست ندهد.
  • در حجمی که تقطیر و مایع می شود تمامی مواد مورد نیاز گیاه را به صورت فشرده و غلیظ شده دارا باشد.
  • سه ماده اصلی برای رشد گیاه،‌مثل پتاسیم، نیترات،فسفر را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کود مرغ گرانول

محصولات تولید شده داخلی تمام‌ویژگی های گفته شده را دارا می باشد،‌طوری که جز مرغوب ترین‌ کود مایع مرغی محسوب می گردد. افراد متقاضی می توانند برا تهیه این‌محصول به مراکز فروش کود مرغی، سم فروشی ها و … مراجعه کنند و پس از گرفتن‌مشاوره و راهنمایی لازم از کارشناسان فروش فعال در آنجا، میزانکود مرغی مایه و مناسب محصولات خود را خریداری نمایند.

صادرکنندگان انواع کود مرغی مایع ارزان

صادرکنندگان انواع کود مرغی مایع ارزان

کود مرغی باکیفیت تولید شده توسط کارخانه داران داخلی، تمامی عوامل کود مرغی درجه یک مناسب برای استفاده در باغداری و کشاورزی را دارا می باشد. این‌محصول علاوه بر اینکه توسط تولیدکنندگان، به وسیله فروشگاه های فروش انواع سم و کود تامین کننده نیاز بازار داخلی است و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود و به فروش می رسد، تامین کننده نیاز بازار خارجی نیز می باشد، به طوری که این محصول در مقادیر بالا از طریق صادرات به خارج از مرزها، مخصوصا کشورهای همسایه صادر می گردد. این روش فروش باعث رونق صادرات، تبادل ارز بین دو دو کشور می گردد، و نیز باعث می شود تولیدکننده در این روش عرضه و فروش، سود خوبی را کسب کند.

7

  1. سلام وقت بخیر من از شما کود مایع گوگرد خریدم برای افت درختام به صورت محلول پاشی انجام دادم نتیجه خیلی بهتری داشت و افت درختام همه از بین رفت و اینو مدیون مشاوره و محصول شما میدونم ممنون و سپاس از شما

  2. سلام وقت بخیر من کود مرغی از فروشگاه پرسیدم خیلی گرون بود. هر 20 لیتری رو 650 تومن میداد. کود های شما هم از لحاظ قیمت و هم از لحاض کیفیت عالی هستش به محض تموم شدن دوباره سفارش دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما