عرضه مستقیم کود مرغی مایع ۲۰ لیتری

عرضه مستقیم کود مرغی مایع ۲۰ لیتری، یکی از انواع مدل های کود مرغ است که توسط تولید کنندگان در این حجم و ظرفیت تولید می شود. کشاورزان و باغداران برای تهیه این محصول می توانند به فروشگاه های بزرگ عرضه این محصول و سم فروشی ها مراجعه نمایند و هر مقدار از آن را لازم داشتند سفارش دهند.

عرضه مستقیم کود مرغی مایع ۲۰ لیتری

نحوه استفاده از کود مرغی مایع

نحوه استفاده از کود مرغی مایع

بیشتر بخوانید: ویژگی های مثبت کود مرغی

تولیدکنندگان انواع کودهای شیمیای و ارگانیک، به منظور استفاده آسان کشاورزان و باغداران، کود مرغ را با صورت مایع فراوری کرده اند تا به آسانی بشود از آن استفاده کرد. کود مایع مرغی همان خواص کود مرغ جامد و ارگانیک که از مرغداری ها عرضه می شود را دارد با این تفاوت که، فراوری شدن آن به این شکل، هم حجم کمتری را اشغال می کند و هم حمل و نقل آسانی دارد.

کود مایع مرغی جایگزین بسیار مناسبی، برای کود‌جامد است تا کشاورزان بجای اینکه، بخواهند کود جامد مرغی را در تناژ بالا تهیه و مصرف کنند، کود مایع مرغی را در کمترین حجم و بیشترین کارایی و با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:راهنمای خرید کود مرغی مایع

کشاورزان و باغداران که سیستم‌ آبیاری تحت فشار دارند، برای استفاده از کود مایع مرغی، مقدار مسخصی از کود مایع را در مخزن های مخصوصی که بر سر راه سیستم آبرسانی نصب شده است می ریزند تا به صورت کنترل شده و هماهنگ‌، مقدار مشخصی از کود مایع تمامی محصولات را تغذیه کند. روش دیگر برای استفاده از کود مایع مرغی، ترکیب کردن آن با حجم مشخصی از آب، درون آبپاش ها و یا سمپاش های مخصوص است، این روش شاید کمی وقت گیر تر باشد انا همان کارایی را دارد.

آخرین روش که برای کوددهی کود مرغی مایع به محصولات کشاورزی استفاده می شود، به صورت غرق آبی است. کود مایع مورد نظر را در حوض های بزرگ و یا استخرهایی که مملو از آب است در مقیاس مشخص میریزند تا از طریق کانال ها و جوی های آب به هر محصول برسد. استفاده از روش کوددهی، انتخابی است و کشاورزان و باغدادان متناسب با سیستم آبرسانی که استفاده می کنند، می توانند روش های کوددهی، کود مرغ مایع را استفاده کنند.

خرید ارزان کود مرغی مایع ۲۰ لیتری

خرید ارزان کود مرغی مایع ۲۰ لیتری

برای خرید کود مرغی ارزان، می توان به فروشنده کود مرغی، در سراسر کشور مراجعه کرد. این‌محصول تولید شده توسط تولیدکنندگان در سراسر کشور به وسیله نمایندگی ها و فروشگاه های خرید و فروش انواع کود و سم توزیع شده است، که با مراجعه مستقیم به آن ها می توان با قیمتی بسیار مناسب در حجم ۲۰ لیتری و سایر حجم ها خریداری کرد. البته تولید کنندگان امکان خرید و فروش آنلاین را نیز برلی مشتریان فراهم‌کرده اند.

2

  1. سلام وقت بخیر من یه زمین زراعت دارم خاکمو دادم ازمایش کمبود مس و روی داره خواستم بپرسم کود مس و روی کیفیت خوب چه برندی دارین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما