کود مرغی سطلی با نازلترین قیمت

کود مرغی، یکی از بهترین کود های آلی و ارگانیک به شمار می رود که می تواند استفاده از کود های شیمیایی را کاهش دهد. این نوع کود، برای رشد و پرورش انواع سبزیجات و گل های آپارتمانی مفید می باشد. به همین خاطر، در قالب بسته بندی های مختلف، د بازار عرضه می شوند. کود مرغی سطلی یکی از این بسته بندی ها است. در ادامه ی مطلب، با نحوه ی خرید و مزایای آن بیش تر آشنا شوید.

کود مرغی سطلی با نازلترین قیمت

معرفی کلی کود مرغی سطلی

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع سطلی

معرفی کلی کود مرغی سطلیدر رابطه با معرفی کلی کود مرغی سطلی باید گفت، این کود، تهیه شده از فضولات مرغ می باشد که از سالن های مرغداری جمع آوری می شوند و پس از خشک شدن و فرآوری، برای استفاده در موارد مختلف به کار می روند. سطل هایی با حجم های متفاوت را برای بسته بندی کود مرغی، مورد استفاده قرار می دهند. این کود دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • یک کود آلی و مفید به شمار می رود. این کود در فصل پاییز، بیش تر از زمان های دیگر تجزیه می شود و عناصر آن در اختیار خاک و نهایتا گیاه قرار می گیرد.
  • استفاده از کود مرغی، علاوه بر این که مواد غذایی گیاه را تامین می کند، سبب تشکیل هوموس در خاک هم می شود. بدین ترتیب خاک سطحی و همین طور شرایط فیزیکی خاک، اصلاح می شود. به دنبال این رخداد ها، وضعیت خلل و فرج خاک بهبود می یابد و تهویه در آن به خوبی انجام می شود.
  • مصرف کود مذکور، موجب رشد بهتر گیاه می شود، ظرفیت نگه داری آب در خاک که از ویژگی ها و پارامتر های مهم خاک است، را افزایش می دهد، هم چنین فعالیت میکرو ارگانیسم های مفید موجود در خاک را زیاد می کند.
  • قیمت کود مرغی در مقایسه با کود شیمیایی کم تر بوده و سازگاری مناسبی با محیط زیست دارد. از طرفی به کار گیری این نوع کود در کشاورزی، می تواند برای مرغداران نیز صرفه ی اقتصادی داشته باشد. چرا که با این کار، نیاز به واردات انواع کود شیمیایی تا حد زیادی کاهش یافته و آرز آوری مناسبی هم برای کشور به همراه خواهد داشت.

تضمین قیمت کود مرغی سطلی

تضمین قیمت کود مرغی سطلی

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع تهران

افرادی که قصد خرید کود مرغی سطلی دارند، می توانند از طریق این سایت اقدام نمایند. کود های مرغی عرضه شده به این صورت، از قیمت های تضمینی برخوردار هستند. خرید عمده از این فروشگاه، کاهش قیمت محصول را تا حد زیادی به دنبال دارد. علاوه بر قیمت تضمینی، کیفیت آن نیز تضمین می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما