کود مرغی کیسه ای ارزان قیمت

کود مرغی کیسه ای را می توان از فروشگاه ها و نمایندگی های دارای این محصول با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان خریداری کرد‌. این محصول دارای گوگرد، هیومیک اسید و اسید آمینه می باشد، این نمونه برای کشاورزان و افرادی که با سبزیجات سرو کار دارند بسیار حائز اهمیت می باشند.

کود مرغی کیسه ای ارزان قیمت

چند نکته درباره کود مرغی کیسه ای

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع سطلی

چند نکته درباره کود مرغی کیسه ایدر باره ی کود مرغی کیسه ای چند نکته را یادآور می شویم تا اطلاعاتتان راجع به این نمونه افزایش یابد:

این کودها در مقایسه با کودهای شیمیایی بسیاری از عنصر های لازم برای رشد گیاهان را دارند، اگر این کود ها به خوبی تبدیل به کمپوست گردند، بسیار مفید تر و موثر تر از انواع کودهای شیمیایی هستند.

این کودها در مقایسه با کودهای شیمیای بسیار سالم تر و پرقدرت تر هستند و نسبت به عناصر مفیدی که دارند بسیار مقرون به صرفه می باشند. این محصولات حاوی آهن، روی، ازت، نیتروژن، بورون، پتاسیم، فسفر و … می باشند و روز به روز بیش تر مورد استقبال زارعین و کشاورزان قرار می گیرند.

ازت موجود در این نمونه سه برابر کود های دامی است و کیفیت بالاتری نسبت به این نمونه ها دارد.

فسفر، پتاسیم و نیتروژن سه ویتامین مهم در رشد گیاهان هستند و به رشد رویشی گیاهان کمک می کنند و یکی از مزایای استفاده از این کودها استفاده همزمان از یک ترکیب برای بهره وری از چند ماده ی غذایی است.

کودهای مرغ، حاصل خیزی خاک را به شدت تقویت کرده، ظرفیت و نگه داری رطوبت خاک را چند برابر کرده، حرکات آب را در خاک بهبود می بخشد و در نتیجه باعث بهتر شدن راندمان آبیاری و کاهش خشکی خاک های شنی می گردد.

در بین تمامی کود های منشا حیوانی، کود مرغ از بهترین ها در این نمونه می باشد.

این نمونه انواع مختلفی دارند از جمله: کود گوشتی، کود دامی عمیق، کود مرتفع و کود قفس و …

نازلترین قیمت کود مرغی کیسه ای در بازار

نازلترین قیمت کود مرغی کیسه ای در بازار

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع لیتری

پایین ترین قیمت کود مرغی کیسه ای در بازار را می توان با مراجعه به شعب فروش این نمونه برآورد کرد، این شعبات این نمونه ی پرخاصیت را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

این محصول به روش های کاملا طبیعی تولید می گردند و غنی از مواد عالی و عناصر مفید می باشند که برای رشد و نمو گیاهان بسیار مهم می باشند.

به همین دلیل استفاده از این نمونه هم در داخل کشور و هم در خارج از مرزها طرفداران بسیاری را جذب خود می کند.

به دلیل مرغوبیت این نمونه هر ساله مقادیر بسیار زیادی، به کشور های دیگر صادر می گردد و رونق اقتصادی خوبی برای کشورمان ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما