قیمت کود کلات آهن اورجینال

امروزه به دلیل اینکه خاک گیاهان قلیایی است و اغلب خاک ها دارای آهک می باشد و آهن را به خود جذب نمی کند. گیاهان برای رشد و سلامت کافی نیاز به کود کلات آهن اورجینال دارند تا بتوانند برگ ها و گیاهان سبز بدون شته داشته باشند و استفاده از این کود یکی از عالی ترین کودهایی است که باعث جلوگیری از کمبود آهن در گیاهان می شود.

قیمت کود کلات آهن اورجینال

اهمیت استفاده از کود کلات آهن اورجینال

بیشتر بخوانید: کلات آهن غنی شده با روی و پتاس

 اهمیت استفاده از کود کلات آهن اورجینال

کود کلات آهن اورجینال خاصیت پایدار در خاک و محلول در آب را دارد یک نکته مهم این است که ph خاک را ثابت نگه می دارد و کمبود آهن در خاک را درمان می کند تا برگ های زرد از بین برود و به گیاهان خاصیت جوانسازی،  سرسبزی و شادابی می دهد و قابلیت جذب آهن بالایی دارد.

از کود کلات آهن در تمام فصول سال برای زمین های کشاورزی و زراعی استفاده می شود ولی کشاورزان زمانی از کود کلات آهن استفاده می کنند که گیاهان و نهال ها در حال رشد هستند زیرا گیاه وقتی در حال رشد باشد نیازی بیشتری به کود کلات آهن دارد تا از زرد شدن برگ ها و کوچک ماندن برگ ها جلوگیری شود.

اهمیت زیادی که استفاده از کود کلات آهن اورجینال کشاورزان را به خود جلب کرده این است که گیاهان مقاومت زیادی در برابر سرما دارند، باعث جلوگیری از سرمازدگی در فصل بهار، سطح برگ ها زیاد، افزایش بار میوه، جلوگیری از ریزش یا کاهش ریزش میوه و گل شده است. کود کلات آهن محیط زیست را آلوده نمی کند زیرا با محیط سازگاری بالایی دارد.

کود کلات آهن به دلیل وجود منگنز و آهنی که دارد باعث شده تا گیاهان بهره وری زیادی داشته باشند از همه مهمتر به دلیل نداشتن هورمون هیچ ضرری به گیاه نمی رسانند و در برابر اشعه آفتاب مقاوم هستند. نکته قابل توجه که کود کلات آهن دارد باعث افزایش ریشه و گل دهی بالا می شود. از کود کلات آهن اورجینال برای گیاهان آپارتمانی هم استفاده می شود.

فروش کود کلات آهن اورجینال

فروش کود کلات آهن اورجینال

کود کلات آهن به دلیل خاصیت زیادی که در گیاهان و نهال ها دارد و کشاورزان  حتی مصرف کنندگان گیاهان آپارتمانی از این کود کلات آهن گندم استفاده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: کود کلات آهن فله ای

قیمت مناسبی که کود آهن دارد باعث شده فروش کود کلات آهن اورجینال بالا رفته و برای تولید کنندگان این کود سود دهی داشته باشد.

کود کلات آهن را در بسته بندی مناسب و استاندارد توسط ماشین های حمل و نقل کود، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما