صادرات کود مرغ به کشور های همسایه

کود مرغ یک کود با کیفیت به صورت طبیعی است که از قدرت بالایی برای خاک و گیاهان برخوردار است. در کشور عزیزمان ایران این کود را از مرغ داری های بزرگ سراسر کشور تهیه می کنند. مرغ داری های سطح کشور فضولات مرغ های خود را با قیمت عمده و اندک، این محصول پر کاربرد را به افرادی که صادرات کود مرغ را انجام می دهند می فروشند و آنها نیز این کود ها را بنا به درخواست کشور های دیگر ارسال می کنند و سود بسیار زیادی از این راه به دست می آورند. صادرات کود مرغ یک صادرات بسیار عظیم است که شاید هیچکس اطلاعی از این کار و سود هنگفت آن نداشته است.

صادرات کود مرغ به کشور های همسایه

انواع مختلف کود مرغی

انواع مختلف کود مرغی انواع مختلف کود مرغ ارگانیک وجود دارد به طور مثال می توان گفت کود مرغ های ماشینی که در مرغ داری ها موجود است، کود مرغ های محلی که در روستاها به طور طبیعی پرورش داده می شوند

و کود جوجه های مرغ و خروس که در مرغ داری و یا محل های روستاها پرورش داده می شوند که از آنها استفاده های بسیار زیادی می شود.

کود مرغ از نوع بسیار قدرتمند است که حاوی نیتروژن و پتاسیم زیادی وجود دارد که اگر شما بصورت مستقیم و خالص برای گیاه و درخت از آن استفاده کنید به کلی آن گیاه یا درخت را از ریشه خشک میکند و می‌سوزاند.

بیشتر بخوانید: تولیدکنندگان کود مرغی

کود مرغ نسبت به سایر کود های دیگر همانطور که در بالا ذکر شد دارای ازت، پتاسیم و نیتروژن بیشتری نسبت به سایر کودها است و نسبت به سایر کود ها قیمت مناسب تری دارد و برای خاک و رشد گیاهان بسیار مفید است به همین دلیل استفاده از کود های مرغی بیشتر از سایر کود هاست.

میزان صادرات کود مرغ از ایران

میزان صادرات کود مرغ از ایران سالانه مقدار بسیار زیادی به صورت تناژ و کانتینر های تعداد بالا بنا به سفارش و نیاز مردم کشور های دیگر که درخواست زیادی از ایران دارند ارسال می شود.

ایران نسبت به سایر کشور ها در تولید و صادرات کود مرغی بسیار وسیع و قدرتمند است و سود بسیار زیادی از کود های مرغی را به خود اختصاص داده است.

در ایران برای صادرات کود های مرغی همه کود ها را از سراسر کشور به یک نقطه ارسال می کنند و از همان یک نقطه  به صورت منظم به سایر نقاط جهان به وسیله راه های ارتباطی زمینی، دریایی و در برخی نقاط به صورت هوایی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: صادرات کود مرغی

کشور های دیگر نیز مانند ایران از این کود در صنعت کشاورزی و باغ داری استفاده می کنند و از کود های مرغی ایران بسیار رضایت دارند.

3

  1. اگه کسی صادر میکنه شمارشو اینجا ثبت کنه باهاش تماس بگیرم مرغ داری داریم ممنون

  2. سلام از شما کود پلیت تهیه کردم رشد خوشه های گندمم خیلی زیاد شده و خوشه ها پربار شدن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما