قیمت کود مرغی عمده

قیمت کود مرغی عمده با بهترین نوع کیفیت و مناسب ترین قیمت در تولید صادرات و عرضه کود مرغی عمده با کیفیت و عالی به کشورهای استرالیا، ترکیه، کانادا، ایتالیا، عراق، آلمان و امارات عرضه می شود.

تولید کود مرغی با کیفیت با تلاش متخصصان و کارشناسان ذبده ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی و دستگاه های روز دنیا همواره با تلاش و پشت کار خود کوشیده اند، این محصول با کیفیت را منطبق با عالی ترین و بالا ترین استانداردهای روز دنیا را به بازارهای بین‌المللی روانه کنند

کود مرغی دارای مقدار فراوانی فسفر، ازت، پتاسیم و عناصر ریز مغذی(آهن، روی، منگنز و مس) می باشد و با استفاده از آن در زمین کشاورزی می توان حاصلخیزی خاک مزرعه را افزایش می‌دهد

قیمت کود مرغی عمده

آشنایی با کود مرغی مرغوب

بیشتر بخوانید: کود مرغی سطلی

آشنایی با کود مرغی مرغوبمزایای استفاده از کود مرغ برای درخت پسته بسیار فراوان می باشد که از آن میان می توان به موارد مهمی اشاره کرد:

کود مرغی به علت داشتن اسید اوریک، ازت بیشتری را به خاک می دهد، یک منبع غنی از مواد غذایی کامل برای رشد و قوی شدن ریشه ها در خاک می باشد، این کود دارای مقادیر فراوان کلسیم، منکنز، پتاسیم، ازت، سبستئین، لیزین و متیونین بوده که بسیار مورد نیاز خاک می باشد، این کود دارای پروتئین حقیقی، پروتئین خام، اسید اوریک، فیبر خام، فسفر، کلسیم، خاکستر، منیزیوم، آهن و روی را دارا می باشد.

کود مرغی به دلیل دارا بودن عناصر غذایی پر مصرف در افزایش دسترسی گیاه به خوراکی و غنی سازی محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب جایگزین عالی برای کودهای شیمیایی باشد.

مرکز عرضه کود مرغی عمده

مرکز عرضه کود مرغی عمدهمرکز عرضه کود مرغ عمده با بهترین نوع کیفیت و با قیمتی مناسب و عالی  در بسته بندی های استاندارد و شکیل و همچنین کود فله ای در نمایندگی فروش این محصول عرضه می گردد. این محصول دارای نیترژن و پتاسیم فراوان بوده که موجب رشد دهی درخت پسته می شود و  موجب ایجاد میوه های پسته با کیفیتی می شود. فروش کود مرغ درخت پسته در بازار داخلی در ارزان ترین قیمت و مرغوب ترین نوع کیفیت عرضه می گردد

بیشتر بخوانید: کود مرغی کیسه ای

تولید کود مرغی مرغوب با تکنولوژی و  دستگاه های به روز با بیش از شمار زیادی از کارمندان توانسته کود کمپوست با کیفیت،عالی و با مناسب ترین قیمت در بازار های خارجی رقابت داشته باشد.

عوامل زیادی بر قیمت کود مرغی جهت استفاده در مزارع وجود دارد مثل کیفیت، قیمت، شیمیایی یا طبیعی بودن و…

عرضه و تولید کود مرغی عمده توسط شرکت تولیدی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در نمایندگی فروش عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما