خرید کود مرغی خام ارزان قیمت

کودهای مرغی از جمله کودهایی هستند، که استفاده از آن ها در پرورش انواع گیاهان و محصولات رواج زیادی دارد. این نوع از کودها، انواع مختلفی دارند، که زا جمله آن می توان به کود مرغی خام اشاره کرد. این نوع کود برای انواع سبزیجات بهترین مواد مغذی را دارد. علاوه بر این ارگانیگ است و مواد شیمیایی ندارند. از این رو، استفاده زیادی دارد.

خرید کود مرغی خام ارزان قیمت

معرفی کود مرغی خام

بیشتر بخوانید : کود مرغی اصلاح شده

معرفی کود مرغی خاموقتی از کود حیوانی صحبت می کنیم، مسلما کود مرغی یکی از مهم ترین و مطرح ترین آنها می باشد. امروزه این کود به شکل های مختلف مورد استفاده بسیاری از کشاورزان و حتی باغداران قرار می گیرد. از جمله این ها، کود مرغی خام است. منظور از کود مرغی خام، کودی است که از بستر مرغدارای ها جمع می شود. مواد دفعی است که در  مرغ داری ها وجود دارد. با وجود این که از این نوع کود برای بسیاری از درختان و غیره استفاده می شود.

ولی باید گفت که استفاده از آن به همراه مزیت هایی که دارد، مضرات زیادی نیز به دنبال دارد. چرا که این کودها، منبعی هستند از باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و انگل ها که همگی در کود مرغی خام جمع شده است. بنابراین رها سازی آن ها در طبیعت موجب جمع شدن حشرات مختلف و همچنین ایجاد بیماری های مختلف می گردد. به همین دلیل است، که امروزه کود مرغی خام در مقایسه با سایر کودهای مرغی مانند کود مرغی اصلاح شده و یا کود مرغی فرآوری شده قیمت ارزان تری دارد. چرا که هیچ کاری بر روی این نوع کود صورت نگرفته است. این کودها به صورت مستقیم از مرغداری جمع آوری و به محل استفاده منتقل می شود. در حالی که سایر مدل های کود مرغی در شرکت ها و کارخانه های مختلف مورد فرآوری و یا اصلاح قرار می گیرد.

نازلترین قیمت کود مرغی خام

نازلترین قیمت کود مرغی خام

بیشتر بخوانید: کود حیوانی درختان

همان طور که گفتیم کود مرغی خام در مقایسه با دیگر کودهای مرغی قیمت پایین تری دارند. ولی با این حال، به دلیل تنوع زیاد و مراکز مختلف که به تولید و عرضه و پخش این نوع از کود می پردازند، قیمت کود مرغی نوسان زیادی دارد. بنابراین برای بسیاری از خریداران این نوع کود، یافتن نازلترین قیمت کود مرغی بسیار اهمیت دارد. به با هزینه بسیار کم از مزایای کود خام استفاده کنند. نازلترین قیمت کود مرغی خام را می توانید از مرکز فروش آن تهیه نمایید، شرکت ما به دلیل ارتباط مستقیم با مرغدارای ها این نوع کود را به صورت مستقیم تهیه کرده و با پایین ترین قیمت به خریدار عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما