فروش کود مرغی جو در ایران

امروزه حجم عظیمی از کود مرغی تولید شده جهت مصارفی کشاورزی به کار برده می شود. کود مرغی دارای فوائد بسیاری برای خاک می باشد. از جمله این فوائد می توان به اصلاح فعالیت بیولوژیکی و شیمیایی خاک اشاره کرد. جو از جمله محصولاتی است که کشت آن به صورت دیم انجام می گیرد و استفاده از کود مرغی جهت تولید این محصول دارای کاربرد بسیاری است. کود مرغی جو مورد استفاده اصولا از انوع اصلاح شده این محصول می باشد.

فروش کود مرغی جو در ایران

آشنایی با کود مرغی جو

بیشتر بخوانید: کود مرغ خیار

آشنایی با کود مرغی جوکود مرغی محصولی است که از فضولات طیور در مرغداری ها تولید می شود. کیفیت و ارزش غذایی کود مرغی به شدت به نوع تغذیه و جیره غذایی طیور وابسته می باشد. در میان کود های حیوانی کود مرعی دارای ارزش غذایی بالایی بوده و یکی از با ارزش ترین انواع کود حیوانی به شمار می آید.
این کود دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است و به دلیل دارا بودن کیفیت بالا می تواند به عنوان منبع مناسب و خوبی برای تغذیه خاک کشاورزی به کار رود. کود مرغی علاوه بر جنبه تغذیه ای بیشتر به جهت بهبود ساختار خاک مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله اثرات کود مرغی بر خاک می توان به بهبود ساختار دانه بندی و بیولوژی خاک و افزایش ظرفیت کاتیونی آن اشاره کرد. این محصول به دو شکل گرانول و پلیت تولید و به بازار عرضه می شود.
کود مرغی به کار برده شده در کشت جو از نوع کود اصلاح شده می باشد.

این نوع کود از جو در مقابل خواص فیزیکی و شیمیایی خاک و همچنین گرما و سرمای شدید و آفت ها محافظت می کند.
کود مصرفی جهت کشت جو باید غنی از املاح، پروتئین و مواد مغذی باشد. همچنین این کود باید دارای قابلیت نگهداری رطوبت خاک در سطح بهینه و تعدیل اثرات خشکی هوا بر بذر باشد.
بدین منظور کود مرغی پلیتی می تواند بهنرین انتخاب برای کشت این محصول باشد. بهترین زمان استفاده از کود مرغی در کشت جو استفاده از آن در پایان برداشت محصول می باشد زمانی که دیگر محصولی در زمین نبوده و کود می تواند زمین و خاک را برای کشت و بذر پاشی آمده و محیا نماید.

فروشنده برتر کود مرغی جو

فروشنده برتر کود مرغی جو

بیشتر بخوانید: کود مرغ زعفران

کود مرغی در انواع مختلف گرانولی و پلیت با کیفیت عالی تولید و به فروش می رسد. این مرکز به عنوان فروشنده برتر کود مرغی، این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار کشاورزان و فعالان زمینه کشاورزی قرار داده است.
از طریق تماس با ما می توانید محصول مورد نظرتان را با کیفیت عالی تحویل گرفته و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما