عرضه کننده کود مرغی مایع درجه یک

کود مرغی یکی از بهترین کود ها می باشد که در برابر سایر کود های حیوانی بسیار قوی تر می باشد و علاوه بر فواید زیادی که برای نهال و درختان دارد بسیار مقوی برای خاک می باشد و سبب حاصلخیزی خاک می شود امروزه استفاده از کود های شیمیایی زیاد شده است به همین دلیل حاصلخیزی خاک و باردهی درختان بسیار کم شده است و سبب تولید میوه هایی با کیفیت پایین می شود اما استفاده از کود حیوانی به خصوص مرغی بسیار توصیه می شود.

عرضه کننده کود مرغی مایع درجه یک برای راحتی در خرید استفاده کنندگان این امکان را فراهم آورده است تا مردم به صورت حضوری و غیر حضوری کود را خریداری نمایند.

عرضه کننده کود مرغی مایع درجه یک

عناصر موجود در کود مرغی چیست؟

عناصر موجود در کود مرغی چیست؟

بیشتر بخوانید: کود مرغی باکیفیت با قیمت مناسب

همانطور که گفتیم کود مرغی در بین کود های حیوانی یکی از بهترین ها می باشد که دارای فواید زیادی برای درختان و خاک دارد این کود همانطور که از نامش پیدا است توسط مرغ ها تولید می شود و در برابر سایر کود ها بسیار مقوی تر می باشد به صورتی که یک کیلو از این کود برابر با ده کیلو سایر کود ها می باشد و اکثرا از این کود برای درختان میوه مورد استفاده قرار می دهند.

این کود دارای ویژگی های فراوانی است از جمله: 1- با تمام دستگاه های کود پاش می توان کود را به درختان و خاک منتقل نمود 2- از بین برنده تمامی علف های هرز 3- عاری از هرگونه عوامل بیماریزا 4- افزایش دهنده حاصلخیزی خاک 5- افزایش باردهی درختان 6- استریل شده با بخار می باشد.

عناصر موجود در کود مرغی که باعث حاصلخیزی و افزایش باردهی درختان می شود بسیار زیاد می باشد که مهم ترین آنها مواد آلی، ازت، عناصر مغذی (روی، آهن و مس)، پتاسیم، فسفر و اسید های مختلف می باشد.

بیشتر بخوانید: راه اندازی خط تولید کود ارگانیک مرغی

توصیه می شود از کود مرغی در زمانی که تازه است استفاده نمایید زیرا در زمان تازه بودن دارای 70 درصد رطوبت می باشد همچنین بهتر است از کود مرغی در فضای باز اما در مکانی مناسب که از نور مستقیم خورشید، باد و باران دور باشد، کود مرغی دارای بود نامناسبی است بهتر است از مکان زندگی به ویژه دسترس کودکان دور نگهداری شود.

تولید انواع کود مرغی مایع درجه یک

تولید انواع کود مرغی مایع درجه یک تولید کود مایع در ایران انجام می شود به همین دلیل مناسب با خاک و آب و هوای ایران است و بهتر است به جای استفاده از کود های خارجی از کود ایرانی استفاده نمایید، عرضه کود مرغی در مکان های مختلف انجام می شود اما توصیه می شود برای خرید کود با کیفیت و با قیمت مناسب به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید.

2

  1. سلام من گلخونه دارم این کشتم خیار بود از کود مرغی شما خریداری و مصرف کردم چه کود خوبی بود چنان بازده ای عالی داشت هر روز برداشت داریم وچنان بارش بیشتر شده که نمی تونیم یه روز با چندتا کارگر کل گلخونه رو برداشت کنیم

  2. سلام،برای درخت های انگورم از کود مایع مرغی استفاده کردم، درخت های من کاملا خشک شده بود، اما از این کود مایع در چند مرحله استفاده کردم امیدی به سبزشدن درختام نداشتم اما الان خیلی بارور شده اند. ممنونم از شرکت شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما