مرکز توزیع کود مایع مرغی ارگانیک

مرکز توزیع کود مایع مرغی ارگانیک این محصول را مستقیما به بازار عرضه می کند. کود مایع مرغی بیشتر به صورت بسته بندی شده و با قیمت عمده به بازار عرضه می شود. فروش عمده سبب کاهش قیمت آن به نفع خریدارانی شده که نیاز دارند به صورت کیلویی و در حجم بالا اقدام به خرید می کنند.

توزیع بدون واسطه کود مرغی مایع مرغوب سبب شده تا قیمت آن با کاهش چشمگیری روبه رو شود. شما می توانید این کود ارگانیک را هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری سفارش دهید. برای سفارش آنلاین می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: فروشندگان ممتاز کود 

مرکز توزیع کود مایع مرغی ارگانیک

باردهی بیشتر درختان با کود مرغی مایع

باردهی بیشتر درختان با کود مرغی مایع

بیشتر بخوانید: انواع کود مرغی

امروزه از کودهای مختلفی برای باردهی و باروری بیشتر درختان به خصوص درختان میوه انجام می شود. یکی از کودهای ارگانیک و مفید برای درختان کود مرغی مایع می باشد. مواد مغذی موجود در این نوع کود سبب شده تا درختان به خصوص درختانی که میوه می دهند رشد بهتر و بیشتری را تجربه کرده و میوه های درشت تر و آبدارتری را داشته باشند.

کود مرغی مایع باید به مقدار تعیین شده با آب و دیگر موادی که برای تغذیه درخت در نظر گرفته شده است، مخلوط و مورد استفاده قرار گیرد. نسبت اختلاط باید با توجه به نوع درخت، میزان کود مورد نیاز و فواصل زمانی در نظر گرفته شود که درخت نیازمند استفاده از کود مایع می باشد.

برای باردهی بیشتر فصل مناسب برای کود دهی هم باید در نظر گرفته شود. معمولا بهترین فصل برای باروری فصلی است که درخت در خواب زمستانی بوده و پس از بیدار شدن شروع به رشد و شکوفه دهی می کند.

می تواند با استفاده از کود مرغی مایع ارگانیک و اصل باردهی درختان را بیش از پیش تقویت نمود.

صادرکنندگان کود مایع مرغی ارگانیک

صادرکنندگان کود مایع مرغی ارگانیک

صادر کنندگان کود مرغی مایع اعلا و ارگانیک را به صورت بسته بندی شده به کشورهای مختلف جهان صادر می کند. کود مرغی تولید شده در کشور با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و به صورت کاملا طبیعی تولید می شود.

کود مایع مرغی هیچگونه افزودنی شیمیایی نداشته و به همین دلیل کیفیت آن تضمین شده است. ارگانیک بودن از یک سو و قیمت مناسب از سوی دیگر سبب شده تا خریداران خارجی زیادی طالب خرید این کود از ایران باشند.

در سال های اخیر صادرات این کود به کشورهای مختلف رونق بیشتری گرفته است. صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف، حجم صادرات را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

حضور در نمایشگاه های خارجی برای معرفی کودهای ارگانیک تولید شده در کشور و احترام به قوانین صادراتی از جمله عوامل تاثیرگذار در رونق هرچه بیشتر صادرات در این حوزه بوده است.

2

  1. سلام از کودهای ارسالی شما ممنونم
    کودهای سولوپتاس از وقتی استفاده کردم میوه های درختم درشت شده، برای گردو هم میتوانم استفاده کنم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما