فروشندگان ممتاز کود مایع مرغی ارگانیک

فروشندگان ممتاز کود مایع مرغی ارگانیک در وهله اول مراکزی می باشند که اقدام به پرورش مرغ می کنند، در این مراکز صرفا مرغ را برای تولید کود نگهداری نمی کنند ممکن است دلیل نگهداری از مرغ تولید تخم مرغ و یا جوجه کشی باشد که در هر صورت کود مرغی به عنوان محصول جانبی شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: عرضه کنندگان کود مایع مرغی اصل

پس از برداشت فضولات مرغ و تولید کود ارگانیک مرغی این مراکز اقدام به فروش این محصول تقویتی در بین خریداران می کنند، این مراکز برای فروش گسترده محصولات خود دارای نمایندگی های فعال پخش و فروش در اقصی نقاط ایران می باشند.

این مراکز دارای وب سایت های اینترنتی نیز در زمینه فروش بوده و از در دسترس ترین مراکز به شمار می آیند.

فروشندگان ممتاز کود مایع مرغی ارگانیک

آشنایی با نحوه تولید کود مرغی

آشنایی با نحوه تولید کود مرغی

بیشتر بخوانید: نکاتی درارتباط با کود مرغی باکیفیت

از دیر باز استفاده از کود حیوانات برای پرورش گیاهان رواج داشته است زیرا این کود ها دارای عناصر مورد نیاز برای گیاه می باشند به همین دلیل موجب در پرورش گیاهان بسیار موثر عمل می کنند.

از میان کودهای شناخته شده کود مرغی از بهترین کودها به شمار می آید زیرا دارای میزان بالایی پتاسیم و نیتروژن می باشد و از عناصر ضروری برای رشد گیاه است.

کود مرغی از نیتروژن بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل باید میزان این نیتروژن متعادل شود در غیر این صورت موجب مسمومیت و مرگ گیاه می شود به همین دلیل مراحلی برای پرورش کود مرغی خام وجود دارد که این مراحل به شرح ذیل است:

  • در ابتدا کود از بستر مرغ ها جمع آوری می شود و به محفظه ای مخصوص که محفظه کمپوست نامیده نی شود انتقال داده می شود.
  • در مرحله بعد مقداری آب بر روی کود پاشیده می شود و کود به وسیله دسته ای جا بجا می شود تا با هوا و تور خورشید در تماس باشد و همه کود در این شرایط قرار بگیرد.
  • هفته ای یک بار این عمل تکرار می شود و عمل هم زدن تکرار می شود برای این که خ
  • کود خام کمپوست شود حدود ۶ تا ۹ ماه زمان می برد ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است حدود ۱۲ ماه عمل پرورش کود به طول بینجامد.

توزیع کنندگان کود مایع مرغی ارگانیک

توزیع کنندگان کود مایع مرغی ارگانیک صادرات کود مرغی و پخش کود مایع مرغی ارگانیک توسط مراکزی که این کود را تولید و کمپوست می کنند انجام می شود مراکز فوق پس از تولید اقدام به شناسایی بازار مقصد نموده و سپس این محصول را به صورت‌ گسترده در سطح کشور پخش می کنند.

تولید کنندگان فوق هم چنین در کشورهای خارجی نیز بازار یابی نموده و سپس پخش کود مرغی به کشورهای خارجی نیز انجام می دهند، این مراکز دارای وب سایت های اینترنتی مجاز نیز بوده و کار عرضه و فروش را به صورت غیر حضوری نیز انجام می دهند.

3

  1. سلام وقت بخیر من قبلن از کود مرغی فله که به صورت دستی شیرشو در می آوردم برا محصولاتم استفاده می‌کردم چون هم وقت گیر بود و هم عناصر نداشت مثل کود شما تاثیر نداشت ولی از محصول کود مرغی شرکت شما خیلی راضیم هر موقع که بخوام در دسترسم قرار میدین و هم کیفیت خوبی داره.ممنون

  2. سلام وقت بخیر من فروشگاه دارم برای فروشگاهم از شرکت شما 800 لیترکود مایع مرغی خریداری کردم مشتریا از کیفیت محصول شما خیلی راضی هستن به محض تمام شدن دوباره خریداری میکنم صیادی شیراز

  3. سلام کود مایع مرغی برای درختای زیر ده سال میشه استفاده کرد؟ من قبلا از این محصول شما برای گندم و کلزا استفاده کردم خیلی عالی بود فقط خواستم بدونم میشه برا درختم استفاده کرد و مقدار استفاده چقدره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما