فروشنده کود مرغ پلت شده

از جمله کودهای کامل که امروزه در بازار وجود دارد، می توان به کود مرغ پلت شده اشاره کرد. منظور از کود پلت شده، کود فرآوری شده است که دارای 80 درصد کود مرغ به همراه ترکیب کود ان پی کا (NPK) با نسبت های سه دو سه تولید و به بازار عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی در اصفهان

فروشنده کود مرغ پلت شده

بررسی کیفیت کود مرغ پلت شده

بررسی کیفیت کود مرغ پلت شده همان طور که گفتیم، این نوع کود، یکی از بهترین و عالی ترین نوع کود در بازار است. این نوع از کود، امروزه با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. کیفیت کود مرغ درجه یک بسیار عالی است. این کود، مخلوطی است، با سه درصد گوگرد، ده درصد هیومیک اسید و در ده درصد اسید آمینه است. کود مرغی پلت شده، یکی از بهترین نوع کودهای ارگانیگ در بازار است. اگر این کود، درست فرآوری شده باشد و از مواد درجه یک استفاده شود، در مقایسه با سایر کودها، خیلی بهتر و موثرتر است. عناصر به کار رفته در این کود، نیتروژن، پتاسیم و فسفر است. کودهای با کیفیت مرغی دارای همه مواد و ویتامین ها مورد نیاز در پرورش انواع گیاهان است، از جمله آن ها می توان به وجود روی، منیزیم، فسفر، پتاسیم، آهن، منگنز، کلر و غیره اشاره کرد. با استفاده از این نوع کود، می توان انواع محصولات و گیاهان را پرورش داد، هدر رفتن آن در مقایسه با سایر کودهای مرغی بسیار کم است، امروزه نوع با کیفیت کود مرغی به صورت های جامد و با مایع به بازار عرضه می شود. بر اساس بررسی ها و تحقیقات آزمایشگاهی مقدار ازت در کود مرغی بیش از سه برابر کودهای دامی است.

ارائه کود مرغ پلت شده در بازار داخلی

ارائه کود مرغ پلت شده در بازار داخلی

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع سطلی

با توجه به کیفیت بالا و ضرورت استفاده گسترده از آن می توان گفت که تامین نیازهای داخلی بازار بسیار مهم است. با استفاده از این نوع، کودها، می توان به پرورش بهترین محصولات رزاعی پرداخت. از این رو، لازم است، به ارائه کود مرغ پلت شده در بازار داخلی پرداخت تا کشاورزان و مرزعه داران، بتوانند با استفاده از آن محصولات با کیفیت ترین و بهتر را به هزینه های پایین تر به بازار عرضه کنند. کود پلیت مرغی دارای مزیت های بسیار زیادی است، که از جمله آن می توان به جلوگیری از واردات مقدار زیاد کود شیمیایی به بازار که معمولا از خارج وارد می شود، پرداخت و به این صورت به مقدار زیاد در بازار صرفه جویی ارزی نمود. علاوه بر آن برای اصلاح مواد بیولوژیکی خاک و افزایش مواد آلی آن این نوع کود بهترین می باشد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما