بازار فروش کود مرغی گوشتی در ایران

کود مرغی را به صورت کلی و بر اساس نوع تولید به دو دسته کود سالنی و کود قفسی تقسیم بندی می کنند. کودهایی که از سالن به دست می آید، کود مرغی گوشتی هستند. این نوع از کودها از فضولات جوجه ها و مرغ ها در سالن های نگهداری در انواع مرغدارای ها جمع آوری می شود و به صورت خام، اصلاح شده و یا فرآوری شده به بازار عرضه می گردند.

بازار فروش کود مرغی گوشتی در ایران

نگاه اجمالی بر کود مرغی گوشتی

بیشتر بخوانید: کود حیوانی

نگاه اجمالی بر کود مرغی گوشتیکود مرغی گوشتی را به نام های دیگر نیز معروف هستند. از جمله آن ها کود سالنی است. یعنی این که این نوع از کودهای مرغی از سالن ها پرورش مرغ در انواع مرغداری ها جمع آوری می شوند. این نوع از کودها در بین سایر کودها از جمله کودهای پر خاصیت و مزیت است که معمولا کاربردهای بالا و طرفداران زیادی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات این کودها، این است، که آنها از مرغ هایی گرفته می شود، که این مرغ ها در مدت خاص و مشخصی با مدیریت افراد کارشناس و خبره قرار داشته اند. بنابراین رسیدگی های لازم شده است. به دلیل این که بسیاری از مواد مورد نیاز درختان و گیاهان در این نوع از کود وجود دارد، استفاده های آن نیز گسترده است. به ویژه این که مقدار زیاد پروتئین در کود مرغی گوشتی وجود دارد که همین عامل آن را در مقایسه با دیگر کودها متمایز و منحصر به فرد کرده است. از دیگر موادی که در این کودها وجود دارد، آمونیاک و کراتین و غیره است. این مواد به مقدار مناسب به مرغ داده می شود و از این رو، در کود مرغی گوشتی هم مقدار مشخص و ثابتی دارد. از این رو، اگر سیدگی ها و مراقبت ها به کود مرغی درست و صحیح باشد، در این صورت می توان کود مرغی گوشتی بسیار عالی و با کیفیتی را به دست آورد. معمولا کیفیت آن به مواد استفاده شده و بسترهایی است، که در تولید آن به کار رفته اند، بستگی دارد.

مرکز عرضه کود مرغی گوشتی در ایران

مرکز عرضه کود مرغی گوشتی در ایران

بیشتر بخوانید: کود مرغ سالنی

امروزه فروش این نوع از کودها در ایران بسیار رایج شده است. چرا که این نوع از کودها خواص و مزایای بسیاری دارند و بسیاری از کشاورزان و باغداران برای پرورش محصولات خود اقدام به خرید و استفاده از آن می کنند. بهترین راه برای خرید، این نوع کود، مراجعه به مرکز عرضه کود مرغی گوشتی در ایران است. در این مرکز می توان این نوع کودها را به صورت عمده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما