کود مرغی گرانول و قیمت آن در بازار

کود مرغی گرانول ترکیبی از انواع کود مرغ های مختلف می باشد که به شکل گرانول به بازار عرضه می شوند. این کود ها سرشار از املاح و مواد مغذی مورد نیاز خاک هستند. این کود ها به راحتی در خاک تجزیه شده و عناصر خود را رها می سازند. نفوذ پذیری خاک را افزایش داده و زمین های حاصل خیزی را به وجود می آورند. استفاده از کود گرانوله باعث افزایش کارآیی زمین های کشاورزی می شود. میزان تولید خام را بالا برده و بسیار سودآور می باشد.

 کود مرغی گرانول و قیمت آن در بازار

نگاه کلی بر کود مرغی گرانول

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع

نگاه کلی بر کود مرغی گرانولکود مرغی گرانوله سرشار از انواع مواد مغذی و مورد نیاز خاک و گیاه است. در فصول مختلف سال از این کود ها استفاده می شود. اما در فصل پاییز اثرات مفید تری را روی خاک می گذارد.

کود مرغی گرانوله دارای ویژگی های خاصی می باشد. از جمله اینکه مواد آلی و معدنی موجود در خاک را افزایش می دهد. نفوذپذیری خاک را بالا برده و باعث می شود از سفت شدن خاک جلوگیری شود. چسبندگی ذرات خاک را از بین می برد و ساختاری یکپارچه را ایجاد می نماید.

همان طور که نام این کود مشخص می باشد، انواع کود مرغ تخمی و گوشتی همراه با مکمل های دیگر به صورت گرانول در آمده و توسط شرکت های سازنده به بازار عرضه می گردند.

تعیین مقدار لازم در هر هکتار و قطعه زمین توسط مهندسین و افراد با تجربه صورت می گیرد. در واقع بعضی از زمین ها به دلیل فقر مواد آلی و معدنی نیاز بیشتری به کود دارند و بایستی مقدار بیشتری در زمین توزیع گردد.

عوامل موثر بر قیمت کود مرغی گرانول

عوامل موثر بر قیمت کود مرغی گرانول

بیشتر بخوانید: کود مرغ پلیت

عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار هستند. در واقع هر چقدر کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد ارزش کود بیشتر خواهد شد. قیمت کود مرغی تا حدود زیادی به کیفیت و مرغوبیت آن وابسته است.

یکی دیگر از ملاک های تعیین قیمت نیاز بازار و سطح رقابتی آن می باشد. امروز این محصول یکی از بینظیر ترین و درجه یک ترین محصولات کشاورزی است. از نظر مرغوبیت و استاندارد بودن دارای تمامی مجوز ها و تاییدیه ها می باشد.

چگونگی تهیه این کالا نیز در قیمت آن نقش پر رنگی دارد. اگر به صورت عمده و مستقیم از مراکز تولیدی تهیه شود، تخفیف های بسیار خوبی را نیز در بر خواهد داشت. زیرا واسطه ها حذف شده و به قیمت تولیدی، کالا به دست مشتری می رسد.

این محصول دارای تمامی خدمات مشاوره ای و پشتیبانی نیز می باشد. تمامی اطلاعات در مورد قیمت ها و ترکیبات کود ها به صورت کاملا شفاف برای خریداران ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما