کود هیومیک اسید مایع آگروتین بسته 5 لیتری/20 litter

کود هیومیک اسید مایع آگروتین در بسته 5 لیتری به صورت مایع و پودری یکی از فوق العاده ترین نجات دهنده های خاک به شمار می آید. برای اینکه بدانید این کود چه تاثیراتی دارد و چه بازخوردی میتوان از آن به دست آورد با ما همراه باشید.

تا به حال از خودتون پرسیدید که چرا کود اسید هیومیک یکی از نجات دهنده های اصلی خاک به شمار می آید. به این دلیل که باعث میشود که خاک ما یک بار دیگر ریکاوری اساسی درونش صورت بگیرد ، و این باعث میشود تا قدرت و دوام خودش رو یک بار دیگه به دست بیاورد . حالا برای کسب اطلاعات در خصوص مشخصات این محصول ، قیمت و نحوه خرید انواع کود هیومیک اسید اصل در قوطی یا بسته های 5 لیتری با ما همراه باشید .

حالا در این مقاله کامل براتون باز می کنم این اتفاق به چه شکلی صورت می‌گیرد . وقتی که می خواهیم یک گیاه را در خاک پرورش بدهیم یا دانه ای را در خاک بزاریم ، من گیاهتون رو در نظر می‌گیرم که نیاز داره در خاک در فضایی رشد خودش را به تکامل برساند . اگر خاک سفت و سخت باشه کار به مشکل میخوره و این شرایط سخت میکنه و جایی برای ریشه زدن پیدا نمیشه . برای حل این مشکل اگر بخواهم راهکار خوبی را به شما ارائه کنم میتونم نمونه بسیار خوبی رو بهتون معرفی کنم و اون هیومیک اسید مایع آگروتین هست.

کود هیومیک اسید چیست؟
این کود در بسته بندی های مختلف برای کشاورزی موجود می باشد که به نمونه 5 لیتری آن میتوان اشاره کرد. و میتوان بهترین بهره وری را ازش به دست آورد.  حالا از همه مهمتر این که من چه زمانی این کود هیومیک اسید مایع را در خاکم استفاده بکنم و همراه اون چه مواردی را به خاکم بدهم ، منظورم از موارد اینه که چه کودها و چه ریزمغذی‌هایی به اون خاکم تزریق کنم که باعث بشه همزمان که اون بافت خاک از هم باز میشه نیاز خاکم هم برآورده بشه و گیاهی که درون خاک است حالا فرقی نمیکنه چغندر باشه، پیاز باشه، شلغم باشه، یا کلم، یا مواردی از این قبیل که باید در خاک رشد کنند، تمام این گیاهان به بهترین حالت ممکن نیازشو از این خاک و از اون ریز مغذی ها به دست بیاورند .

تاثیرات کود هیومیک اسید مایع 5 لیتری بر خاک
ضمناً کود هیومیک اسید مایع 5 لیتری باعث میشه سرعت انتقال این ریزمغذی‌ها به اون گیاهان چند برابر بشه و باعث میشه ریشد و نموو درون گیاه کاملا دیده بشه  جذب عناصر به بهترین حالت ممکن شکل بگیره و من با این مواردی که انجام میدهم باعث میشوم ارزش غذای خاکم بالا بره و از یک فقر خاکی کامل و فرسایش جلو گیری کنم. اگر یک نگاه به آمار جهانی کنیم میبینیم که این آمار نشان میدهد که در دنیا بالاترین آمار ارزش غذایی خاک متعلق به کدام کشورها هست و چرا؟ در کشور آمریکا، هلند و بسیاری از کشورها که خاک با ارزشی دارند ضریب این ارزش بین 5 تا 7 درصد هست ولی در ایران در منطقه شمال این ارزش غذایی به نیم درصد میرسه .
تاثیر هیومیک اسید برای پیاز
ولی امروزه شرکت هایی مثل آگروتین با محصولاتی که داره به بازار عرضه میکنه اومده این مشکل را برطرف کرده و برای مثال همین کود هیومیک اسید مایع ای که براتون صحبت کردم با استفاده از اون باعث میشه شما با یک آبیاری در کوتاه ترین زمان ممکن سریعاً یک کار شخم زدن رو در زمین زراعی خودت انجام بدی یعنی خاک تو از اون حالت سرسختی که داره از اون بافت هایی که به هم تنیده شده باز کنید و جای نفس کشیدن به زمین بدی .

سیب زمینی
رشد سیب زمینی با هیومیک اسید

خرید کود اسید هیومیک مایع
زمین یک کشاورز سرمایه اون به شمار میاد . اگر کشاورز از یک عنصر بسیار بسیار قوی استفاده کند این سرمایه را همیشه در بهترین حالت حفظ میکند . از منایع غذایی مانند کود هیومیک اسید که در حالت های مایع و پودری هست که همه آنها کامل حلال در آب هستند ، استفاده بشه که بتونه بافت خاک خوب را برای خودم داشته باشه و میوه های بسیار خوبی از اون برداشت کنه .

و از همه مهمتر اینکه من زمانی که دارم این کار رو انجام میدهم یعنی از هیومیک اسید استفاده می کنم آیا قبل از آن نیاز هست که دستگاه های عظیم کشاورزی در خاکم به کار ببرم تا زیر و رو کردن خاک صورت بگیره و بتونم به خاکم جان دوباره بدهم ، نکته مهم اینجاست که اگر ما از این کودها استفاده بکنیم در دراز مدت دیگه نیازی به اینکه بخواهیم از دستگاه های سنگین مثل دیسک یا گاو آهن و مواردی از این قبیل در زمینه استفاده بکنم ندارد .

به این دلیل که همیشه بعد از هر کاشت داشت و برداشت اومدم خاکم و با هیومیک اسید مایع یا پودری باز کردم و با ریز مغذی هایی که به اون دادم یا کودهای مقوی مثل کود های فرآوری شده این خاکم و مجدد تقویت کردم که بتونم در سال جدید یا فصل جدید مراحل کاشت داشت و برداشت بسیار خوبی و تجربه بکنم .

4

  1. واقعا هیومیکی که استفاده کردم خاک زمینم عوض کرد قبلا رنگ زمینم یه چیزی دیگه بود الان واقعا مشخصه که قدرت بالایی به خودش گرفته

  2. سلام و خداقوت برای نهال دو ساله بادام و زرد آلو از کود 320 و کود هیومیک اسید و همچنین کود های ازت بالا که شما توصیه کردین استفاده کردم خیلی عالی بود محصول با کیفیت و به تناژ زیاد برداشت کردم ممنون از محصول و راهنمایی های خوبتون

  3. سلام و وقت بخیر من برای کشت خیار و گوجه از کود هیومیک اسید و کود های فسفر بالا و کود جلبک دریایی از شما خریداری کردم و در مرحله اول ابیاری استفاده کردم تو ریشه زایی تاتثیر زیادی داشت سپاس از محصولات خوبتون

  4. سلام و خداقوت به شما. من از قدیم برای رشد محصولاتم از کود اوره استفاده میکردم.کود اوره باعث شد که خاک زمینم سفت بشه و من علتش رو نمیدونستم تا زمانی که گیاه پزشک شما مشاوره کودی دادند و من اصلاح کودی انجام دادم.از کود هیومیک اسید استفاده کردم و خاکم خیلی نرم شد.بعد از این محصولاتم بیشتر شد.ممنون از مشاوره خوب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما