کود مرغی ارگانیک با بهترین قیمت

کود ها در دو دسته شیمیایی و حیوانی تقسیم می شوند. نوع شیمیایی با دخالت دست، در کارخانجات تحت فرمولاسیون خاص تولید می شود اما نوع حیوانی همانطور که از نام آن پیداست منشا حیوانی داشته و از فضولات حیوانات مختلفی مانند مرغ، گاو، گوسفند، اسب و … تهیه می شود. کود های حیوانی به سبب طبیعی و ارگانیک بودن نسبت به انواع شیمیایی ضرر کمتری برای گیاه دارند. کود مرغی ارگانیک از پر کاربرد ترین نوع کود برای رشد انواع درختان مرکبات و سبزیجات بشمار می رود.کود مرغی ارگانیک با بهترین قیمت

چند نکته درباره کود مرغی ارگانیک

بیشتر بخوانید: کود مرغی سالنی

چند نکته درباره کود مرغی ارگانیکاز جمله اقدامات موثری که برای افزایش رشد و حاصل دهی درختان، گل ها و سبزیجات انجام می شود، عملیات کود دهی می باشد. مواد موجود در کود سبب اصلاح خاک و غنی شدن آن از انواع مواد مغذی و مفید برای گیاه می شود.

اما دو سوال مهم! بطور کلی استفاده از کود های حیوانی چه مزایایی دارد؟ ویژگی های کود مرغ ارگانیک چیست؟ در ادامه به پاسخ این دو سوال می پردازیم.

کود های حیوانی به سبب طبیعی بودن دارای ویژگی های مشترکی هستند که عبارتند از:

  • افزایش ظرفیت خاک برای نگهداری آب که در مناطق کم آب، بیش از پیش اهمیت خود را نشان می دهد
  • افزایش تنفس خاک به سبب داشتن مواد آلی
  • باعث افزایش جذب مواد معدنی، کربن دی اکسید و مواد غذایی موجود در خاک توسط گیاه می شود

کود های مرغی از عناصر مختلفی تشکیل شده اند، برخی از این ترکیبات شامل:

  • متیون، لیزین، سیستئین
  • فیبر و پروتئین های خام
  • کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم، گوگرد، نیتروژن

کود مرغی، با ایجاد هوموس در خاک، خواص فیزیکی آن را بهبود بخشیده که در نتیجه سبب افزایش گردش هوا، ظرفیت نگهداری آب و فعالیت های میکروارگانیسم های مفید خاک می شود. همه این عوامل سبب افزایش توانایی ریشه برای جذب مواد مغذی درون خاک می شود.

طبق تحقیقات صورت گرفته یک کود مرغی فراوری شده نسبت به کود های گاوی و گوسفندی عملکرد بهتری دارد. گود مرغی ارگانیک می تواند انتخاب مناسبی برای کشاورزان، باغداران و گلخانه داران برای داشتن محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک باشد.

مراکز عرضه کود مرغی ارگانیک

مراکز عرضه کود مرغی ارگانیک

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع

مراکز عرضه کود مرغی ارگانیک، این محصول را با کیفیتی فوق العاده در بسته بندی و وزن های مختلف به بازار عرضه می کنند. خریداران محترم می توانند برحسب میزان مورد نیاز این نوع کود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی، از مراکز معتبر فروش این محصول تهیه کنند.

این مراکز با حذف واسطه، کود مرغ ارگانیک را بطور مستقیم در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند. بنابراین می توان گفت، سفارش از این فروشگاه ها، علاوه بر کیفیتی مناسب به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما