مرکز صادرات کود مرغی مایع فراوری شده

کود مرغی یکی از بهترین انواع کود های ارگانیک تولید شده در کشور می باشد که با توجه به کیفیت بالا و استفاده زیاد دارای متفاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است، این روز ها مرکز صادرات کود مرغی مایع فراوری شده این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد و مناسب به بسیاری از کشور های همسایه صادر می نماید که به دلیل کاربرد فراوان در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

مرکز صادرات کود مرغی مایع فراوری شده

ویتامین موجود در کود مرغی مایع

ویتامین موجود در کود مرغی مایع در کود مرغی انواع ویتامین های مفید و املاح معدنی یافت می شود و به همین علت استفاده از این کود برای زمین های کشاورزی بسیار سودمند است و انواع مواد مغذی به خوبی‌ جذب گیاهان می شود. وجود این ترکیبات در کود مرغی نقش مهمی در رشد بهتر و سریع تر انواع گیاهان و درختان دارد، این کود ارگانیک عاری از هرگونه علف های هرز و … می باشد و در اصلاح خاک مؤثر بوده و شوری خاک را برطرف می کند و باعث می شود که گیاهان به خوبی مواد مغذی را از خاک دریافت نمایند همچنین در کیفیت بهتر انواع محصولات باغی و زراعی بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: فروشندگان ممتاز کود مرغی مایع لیتری

این کود به بهبود فعالیت میکروارگانیسم های موجود در خاک کمک می کند و با توجه به کیفیت عالی و کارایی و عملکرد مناسب توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی را به خود اختصاص دهد، امروزه انواع کود مرغی در شرکت های تولید کننده معتبر در شهر های بزرگ کشور با استفاده از بهترین مواد اولیه و به کارگیری از تجهیزات مدرن با کیفیتی مرغوب تولید می شود و در بسته های مناسب عرضه می گردد.

قیمت جدید کود مرغی مایع فراوری شده

قیمت جدید کود مرغی مایع فراوری شده

بیشتربخوانید: میزان صادرات کود مرغی مرغوب به کشور خارجی

قیمت جدید کود مرغی مایع فراوری شده با توجه به نوسانات اخیر در بازار و تورمات کتونی ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است همچنین امروزه عوامل مختلفی می توانند بر قیمت کود مرغی تأثیر داشته باشند، کود مرغی به روش های مختلفی خرید و فروش می شود و هزینه های متعددی برای فرآوری و تولید آن لازم است همچنین این کود در بسته های متنوعی تولید و عرضه می شود و کارخانه های متعددی در زمینه تولید کود مرغی فعالیت می کنند که هر کدام این محصول را با کیفیت و قیمت متفاوتی به فروش می‌ رسانند.

امروزه اغلب مشتریان سعی می کنند بهترین و ارزان ترین راه را برای خرید انواع کود مرغی انتخاب کنند تا بتوانند با کمترین هزینه محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند و معمولا به صورت مستقیم به تولید کننده مراجعه می کنند و بهترین کود مرغی را در حجم زیاد و به صورت عمده تهیه می نمایند.

3

  1. سلام وقت بخیر کود مایع مرغی رو میشه برای آلورا هم استفاده کرد؟

  2. سلام وقت بخیر من پور مندم نمونه کود پلیت شرکت شمارو فرستادم افغانستان آنالیز کردن خیلی خوب بود همون درصد آنالیز بود که روی پاکت زده بودین؟ الان می خواستم مایع مرغی هم برا نمونه خرید کنم بفرستم افغانستان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما