قیمت کلی کود مرغی مایع خالص

یکی از کود های کاربردی و مورد استفاده برای رشد انواع محصولات زراعی و باغی کود مرغی می باشد که با توجه به کیفیت عالی و کارایی مناسب از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و با قیمت مختلفی به فروش می رسد، قیمت کلی کود مرغی مایع خالص نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اکثر مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت کلی کود مرغی مایع خالص

آشنایی با انواع کود مرغی ایرانی

آشنایی با انواع کود مرغی ایرانی

بیشتر بخوانید: خرید کود مرغی فله با قیمت بسیار عالی

انواع کود مرغی ایرانی در گالن های 4، 10 و 20 لیتری با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود و این کود ها با توجه به شرایط اقلیمی در ایران تولید می گردد و در انواع مزارع غلات و صیقی جات و … مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در رشد و نمو بهتر و سریع تر محصولات زراعی و باغی دارد همچنین به ریشه زایی بهتر گیاهان کمک می کند، این کود به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود و به همین علت عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی و … است و در مقاومت گیاه در برابر شرایط جوی مختلف بسیار مؤثر می باشد.

کود مرغی منبع خوبی از فسفر و نیتروژن و … است و نیاز انواع‌ گیاهان و درختان را به مواد مغذی تامین می کند و باعث تسریع در جوانه زنی گیاهان می شود، امروزه تولید کود مرغی در مناطق مختلف کشور با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از تجهیزات مدرن تولید و در بسته های مناسب ارائه می شود.

قیمت ارزان کود مرغی مایع خالص

قیمت ارزان کود مرغی مایع خالص قیمت ارزان کود مرغی مایع خالص در کنار کیفیت بالای آن باعث شده است تا بتواند مورد توجه مشتریان زیادی واقع شود‌ و فروش خوبی را در بازار های داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد، قیمت انواع کود مرغی با توجه به نحوه خرید و فروش همچنین روش تولید و فرآوری آن متفاوت است و این محصول امروزه در بسته بندی های متنوع و در حجم های مختلف تولید و عرضه می شود که هر کدام از موارد ذکر شده می توانند بر قیمت نهایی این کود تأثیر گذار باشند، معمولا مشتریانی که به صورت مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده و یا مراکز فروش معتبر مراجعه می کنند مسلما قیمت کمتری پرداخت خواهند کرد و امروزه این نوع خرید طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: نگاه کلی بر کود مرغی گرانول

توزیع کود مرغی توسط مراکز معتبر فروش و با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب در سراسر کشور در حال انجام می باشد و بسیاری از کشاورزان و باغداران از خریداران کلی این کود به شمار می آیند که آن را با قیمتی ارزان و مناسب در حجم زیاد خریداری می کنند.

1

  1. […] کود مرغ سطلی به دلیل حجم بالا و قیمت نسبتا ارزان آن از دسته کود هایی است که در کشاورزی و باغ داری از مقرون به صرفگی بالایی برخوردار است. از دلایل فروش عمده این محصول این است که کود مرغی بیشتر در زمینه کشاورزی کاربرد دارد و کشاورزان این نوع کود را به صورت عمده تهیه می کنند. بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع خالص […]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما