فروش ویژه کود مرغی مایع عمده

کود مرغی مایع عمده، محصولی است ارگانیک که تولیدکنندگان ابتکار به خرج داده اند و کود مرغ را با حفظ مواد‌ مغذی به شکل های مایع، جامد، و تخمیری درآورده اند تا متناسب با روشی که کشاورز از آن قرار است استفاده نماید، به کار ببرد.

فروش ویژه کود مرغی مایع عمده

بررسی کیفی انواع کود مرغی

بررسی کیفی انواع کود مرغی

بیشتر بخوانید: پخش انواع کود مرغی مایع باکیفیت

انواع کود مرغی توسط تولیدکنندگان، به شکل های مختلفی توسط کا خانه های تولید کودهای شیمیای و ارگانیک تولید می شود. که هر کدام از کودهای تولید شده ویژگی های منحصربفرد خودش را دارد. یکی از این نوع های کود مرغی، کود مرغی مایع است که ویژگی های کیفی خاش خودش را دارد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • توسط دستگاه ها و آزمایشگاه های پیشرفته، تمامی آفت ها، قارچ ها، باکتری ها و …. که آسیب زننده و غیر مفید هستند ازبین برده اند.
  • غنی از مواد پتاسیمی،‌فسفاتی و نیترات دار است.
  • پاکسازی شده است و تمامی تخم علف های هرز و ناخالصی ها پاکسازی شده اند.
  • غلظت بسیار بالایی نسبت به حجم دارند و کارایی بیشتر از کودهای فراوری نشده دارند.
  • حمل بسیار راحتی دارند.
  • هنگام استفاده نیروی کار زیادی برای کود دهی نیاز نیست.
  • بسیار زود جذب هست و تاثیر گذاری آن‌در کوتاه مدت به وضوح می توان مشاهده کرد.
  • ماندگاری بالایی دارد و در خاک گیاه طولانی مدت باقی می ماند.
  • برخلاف بعضی از کودهای صنعتی، باعث شوره خاک نمی شود.
  • بافت خاک را تخریب و فرسوده نمی کند.
  • و…

بیشتر بخوانید: توزیع و پخش کود مرغ سطلی به سراسر ایران

این‌ ویژگی های کیفی باعث استقبال بسیار زیاد کشاورزان و باغداران شده است. به همین دلیل از بازار فروش پررونقی برخوردار است، طوری که جایگاه خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی تثبیت کرده است، از طریق صادرات نیز به بازارهای خارجی عرضه می گردد.

تولیدکنندگان کود مرغی مایع عمده

تولیدکنندگان کود مرغی مایع عمده

تولیدکنندگان، کود مرغ اولیه برای این‌ نوع کود اصلاح شده،‌ را از مرغداران، خریداری می نمایند اما جز تولیدکنندگان به این روش محسوب نمی شوند و فق، یه تامین‌کننده ماده اولیه هستند.

تولیدکنندگان کود مرغی، کارخانه های تولید انواع کودهای شیمیای و ارگانیک کشاورزی و باغداری هستند. برای خرید کود مرغی ارزان، می توان به فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه کود به طور مستقیم‌ مراجعه کرد و محصول مورد نظر را با مشورت از کارشناسان فعال در هر نمایندگی انتخاب و به میزان نیاز خریداری کرد.

همچنین می توان به وبسایت های طراحی شده برای فروش و معرفی این محصول مراجعه کرد، زیرا در این‌ وبسایت ها تمامی محصولات به همراه ویژگی های کامل، قیمت و مزایا بارگزاری شده است و خریدار می تواند با مطالعه آن ها، کود مرغی ارزان در حجم مشخص انتخاب کنند و ثبت سفارش نمایند، تا محصول در کوتاه ترین زمان ممکن به دست تان برسد.

5

  1. سلام وقتبخیر خواستم بدونم کود مایع مرغی کود ان پی کا هم داره ؟من بخوام برای درخت ها کود مایع مرغی استفاده کنم کود مناسبی هستش

  2. سلام وقت بخیر من از کود مایع مرغی شما استفاده کردم کیفیت محصولتون خیلی عالی ولی کاش میشد تعداد کمتر هم فروش داشتین قبلن مغازه داشتم به هر کشاورزی می فروختم دوباره ازم خرید می کردن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما