فروش ویژه کود مرغی صنعتی

کود مرغی صنعتی یکی از محصولات ارگانیک می باشد که از نظر کشاورزان و باغ داران بسیار مناسب برای کشت و کار است. این کود با توجه به ترکیبات مغذی که برای خاک دارد، از فروش بالایی در بین کود های دیگر برخوردار است.

همچنین فروش این محصول به دلایلی همچون قوی بودن آن، تقویت کنندگی بالای خاک، استریل شدن آن توسط بخار و گرما، میکرو ارگانیزم های مفید بسیار بالاتر در مقایسه با انواع کود دیگر است. با توجه به این که فصل بهار و تابستان فصل کاشت محصولات صیفی جات و کود دهی به درختان می باشد، فروش کود مرغ صنعتی نیز به مراتب آن بیشتر می شود.

یکی از دلایل دیگر فروش بالای کود مرغ صنعتی طبیعی بودن آن است که باعث شده مواد افزودنی شیمیایی چندانی به آن اضافه نکنند. در نتیجه سلامت محصولات را تضمین می کند.

فروش ویژه کود مرغی صنعتی

نکاتی درارتباط با کود مرغی صنعتی

بیشتر بخوانید: کود برآمین برای محصولات صنعتی

نکاتی درارتباط با کود مرغی صنعتی

کود مرغ صنعتی دارای مواد آلی و با کیفیتی است که باعث تقویت خاک می شود. بار ها شنیده ایم که خاک بعد از ارائه محصول، برای سال بعد محصول چندان مناسبی را در خود رشد نمی دهد. این بدان معناست که خاک قدرت خود را از دست می دهد. اما کود های طبیعی و ارگانیک از جمله ی آن ها کود مرغ صنعتی باعث می شود خاک املاح معدنی و طبیعی خود را به دست بیاورد.

کود مرغ صنعتی با توجه به آن که بوی نسبتا ناخوشایندی دارد و همچنین بخاطره اینکه بسیار قوی می باشد، باید قبل از استفاده حتما با سولفات آلومینیوم اصلاح شود. چرا که در غیر این صورت باعث سوختن خاک و یا سوختن درخت یا گیاه می شود.

فروش کود مرغی صنعتی با قیمت ویژه

فروش کود مرغی صنعتی با قیمت ویژه

در ایران به دلیل گسترش و افزایش کشاورزی فروش کود مرغی بسیار رونق داشته و از محصولات پر فروش است. این محصول علاوه بر خواص فراوانی که دارد، به دلیل تولید داخلی بودن از قیمت فوق العاده ارزانی برخوردار است.
بیشتر بخوانید: کود npk فسفر بالا 

فروش کود مرغی در فصل های کاشت محصولات کشاورزی بسیار بالا می رود. با گرم تر شدن هوا کشاورزان کود دهی به محصولات خود را آغاز می کنند و وقت آن است که خاک زمین های خود را با کود تقویت کنند. در این فصول کود مرغ صنعتی با قیمت های ویژه ای در بازار عرضه می شود.

این محصول با خواص بالایی که دارد و همچنین به دلیل ارگانیک بودن، جای کود های شیمیایی را گرفته و باعث می شود سلامتی گیاهان و میوه ها حفظ شود. به همین دلایل کود مرغی فروش بسیار بالایی در صنعت کشاورزی پیدا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما