خرید کود مرغی تقویت شده

استفاده از کود های حیوانی به جای کود های شیمیایی مدت ها است که مورد توجه باغداران و کشاورزان می باشد. کود های حیوانی دارای خواص فوق العاده ای هستند و بر خلاف کود های شیمیایی به محیط زیست آسیبی نمی رسانند. استفاده از کود مرغی تقویت شده، کمک زیادی به رشد و پرورش گیاهان و بسیاری محصولات دیگر می کند. اکنون به بررسی برخی خواص و ویژگی های این محصول می پردازیم.

خرید کود مرغی تقویت شده

همه چیز در ارتباط با کود مرغی تقویت شده

همه چیز در ارتباط با کود مرغی تقویت شدهکود مرغی سرشار از مواد و عناصری است که برای تقویت خاک و گیاه مفید و مناسب هستند. این مود دارای مقدار زیادی نیتروژن است و اگر از این کود به مقدار زیادی استفاده شود ممکن است باعث آسیب دیدن خاک و از بی رفتن گیاهان شود. برخی مواقع استفاده بیش از حد از کود مرغی باعث سوختن گیاهان می شود که این موضوع ناشی از داشتن مقادیر زیاد نیتروژن است.

بیشتر بخوانید: کود تقویتی یونی گل

بهتر است که کود مرغی برای مدتی حدود 3 تا 6 ماه در شرایطی قرار بگیرد تا فضولات مرغ و سایر ترکیبات به خوبی خشک شده و مواد مضری که ممکن است در آن ها وجود داشته باشد از بین بروند. سپس می توان این کود حیوانی را با برخی مواد دیگر ترکیب کرده تا بهترین محصول به دست بیاید.

البته لازم است که در هنگام ساخت کود مرغی تقویت شده از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفته شود؛ زیرا اگر برخی مواد مانند ازت به این کود اضافه شود ترکیب نهایی برای گیاه بسیار مضر و آسیب رسان است.

بزرگترین واحد توزیع کود مرغی تقویت شده

بزرگترین واحد توزیع کود مرغی تقویت شدهبهتر است که کشاورزان و باغداران با انواع کود حیوانی و مراکز پخش و توزیع آن آشنایی داشته باشند، تا در نهایت بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای مزراع خود خریداری کنند.

توزیع کود مرغی نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است زیرا این کود حیوانی سرشار از عناصر لازم برای رشد گیاهان است و قادر است میزان محصولات کشاورزی را تا چندین برابر افزایش دهد.

در کود مرغی عناصری مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، سدیم و پتاسیم وجود دارد که اگر هر کدام از این عناصر به اندازه کافی در دسترس گیاه قرار داشته باشد، گیاه می تواند حداکثر رشد خود را داشته باشد. همچنین در این کود مقدار زیادی ویتامین و پروتئین وجود دارد که به تقویت گیاهان خوراکی و خواص آن ها کمک می کند. که این محصول در بزرگترین واحد توزیع آن یافت میشود.

بیشتر بخوانید: کود تقویتی برای مرکبات

استفاده از کود حیوانی به جای کود های شیمیایی به سلامت محیط زیست کمک بسیاری می کند. در کشور های دیگر از این کود به عنوان ماده ای برای تولید انرژی و بیو گاز نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما