فروشندگان کود مرغی مایع گندم در ایران

کود مرغی مایع گندم را می توان یک مکمل غذایی کامل دانست. کود مرغی علاوه بر محصول گندم برای محصولات دیگری مانند ذرت، چغندر قند، جو و … استفاده می شود. کود های مایع مرغی اصلاح شده از بهترین کود های مایع است. این کود از مواد درجه یک و مرغوب تولید می شود که این خود باعث افزایش میزان گندم و کیفیت آن می شود. فروشندگان کود مرغی مایع گندم در ایران، این محصول را باکیفیت هرچه بالاتر و استاندارد بیشتر عرضه می کنند.

فروشندگان کود مرغی مایع گندم در ایران

نکات مهم درباره کود مرغی مایع گندم

بیشتر بخوانید: کود کلات آهن پودری

نکات مهم درباره کود مرغی مایع گندمدر تعریف و شناخت کود مرغی مایع باید گفت که این نوع کود دارای اسید آمینه، اسید هیومیک و اسید فولویک است که این ترکیبات باعث تناژ بالای محصول و رشد بهتر آن می شود. وجود آسید آمینه در این کود باعث شده که آن را به عنوان یک مکمل غذایی قدرتمند برای گیاهان معرفی کنند.
از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول می توان بیان کرد که به علت دارا بودن هورمون های رشد، این کود باعث تحریک فعالیت های رویشی و زایشی گیاه شده و تولید ریشه را نیز در آن افزایش می دهد. از خصوصیات کود های مایع مرغی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. باعث بالا رفتن جذب عنصر هایی مانند فسفر و نیتروژن می شود که این عنصر های گیاهی خود سبب رشد سریع و جوانه زدن بیشتر و زودتر گیاهان می شود.
  2. سازگاری بالای آن با محیط زیست و عاری از هرگونه مواد شیمیایی
  3. هورمون های خاکی بالا رفته آنزیم بیشتری ترشح می کند.
  4. افزایش جذب کود های شیمیایی در صورتی که همزمان با هم استفاده شوند.

مرکز پخش انواع کود مرغی مایع گندم

مرکز پخش انواع کود مرغی مایع گندممراکز پخش انواع کود مرغی مایع گندم این محصولات را با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین ماشین آلات تولید می کنند. انواع کود های مرغی مایع عبارتند از:

  1. کود پلیت مرغی خالص
  2. کود گرانوله مرغی حاوی هیومیک و گوگرد
  3. کود مرغی حارجی
  4. کود کامل مایع np وارداتی
  5. کود سیاه
  6. کود سبز
  7. کمپوست
  8. گوگرد بنتونیت دار و …

بیشتر بخوانید: کود مرغ خشک

بهتر است بدانید که قسمتی از کود های مرغی امروزه صرف تغذیه دام و ماهی می شود و در کشور های پیشرفته برای سوخت نیروگاه های برق و تولید بیوگاز بکار می رود. ولی به طور کلی نود درصد آن برای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید توجه کرد که ترکیب غذایی و نوع نگهداری مرغ باعث ارزشش گذاری کود آن می شود.
در فرآوری کود های مرغی باید گفت که هر چه این فضولات زودتر جمع آوری شود از هدر رفتن مواد عالی و مواد غذایی با ارزش آن جلوگیری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما