سفارش فروش کود مرغ پسته

استفاده از کود برای افزایش میزان حاصل دهی گیاهان همواره بین کشاورزان و باغداران رواج داشته است. این نوع مواد با افزایش مواد غذایی و آلی مفید در خاک سبب افزایش رشد گیاه و بهبود جذب مواد مغذی توسط ریشه می شوند. کود ها انواع مختلفی دارند که بطور کلی به دو دسته حیوانی و شیمیایی تقسیم می شوند.

کود حیوانی همانطور که از نام آن پیداست منشا تولید حیوانی دارند. کود مرغ پسته، یکی از انواع کودهای حیوانی است که تاثیر بسزایی در میزان باردهی باغ های پسته دارد. استفاده از این نوع کود نسبت به سایر انواع، برای تغذیه ی خاک درختان پسته رایج تر می باشد.

سفارش فروش کود مرغ پسته

کود مرغ پسته چه خصوصیاتی دارد

کود مرغ پسته چه خصوصیاتی داردانتخاب کود مناسب برای درختان پسته سلیقه ایی بوده و بستگی به تجربه کشاورزان دارند. اکثر باغداران معتقدند کود مرغی نسبت به سایر انواع کود ها، تاثیر بهتری روی رشد و حاصل دهی درختان پسته دارد.

کود های مرغی از عناصر مختلفی تشکیل شده اند، برخی از این ترکیبات شامل:

  • متیون، لیزین، سیستئین
  • فیبر و پروتئین های خام
  • کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم، گوگرد، نیتروژن

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، اگر کود های مرغی فراوری شوند، عملکرد بهتری نسبت کود های گاوی و گوسفندی دارند. کود های مرغی بر اساس معیار های مختلفی طبقه بندی می شوند اما مهمترین فاکتور، دوره ی زندگی این حیوان می باشد. بطور مثال کیفیت و ساختار کود مرغ های تخم گذار با جوجه بسیار متفاوت است.

کود مرغی، با ایجاد هوموس در خاک، خواص فیزیکی آن را بهبود بخشیده که در نتیجه سبب افزایش گردش هوا، ظرفیت نگهداری آب و فعالیت های میکروارگانیسم های مفید خاک می شود. همه این عوامل سبب افزایش توانایی ریشه برای جذب مواد مغذی درون خاک می شود.

بیشتر بخوانید: کود مرغی نخل

میزان بازدهی این نوع کود، کاملا وابسته به نوع خاک است. در زمین های شور و کم آب استفاده از کود مرغی مناسب نیست. همچنین زمان و میزان کود دهی نیز بسیار مهم می باشد. معمولا زمانی که درختان در خواب زمستانی هستند ( دی و بهمن ) زمان مناسب برای کود دهی می باشد. استفاده از کود مرغی با حجم بالا سبب آسیب دیدن ریشه درخت می شود.

بسته بندی و فروش کود مرغ پسته

بسته بندی و فروش کود مرغ پسته

بیشتر بخوانید: کود زعفران

مراکز معتبر فروش کود مرغ پسته، این محصول را برای پاسخ های مختلف بازار، در بسته بندی و وزن های متنوع در بازار عرضه می کنند. همچنین مشتریان محترم می توانند اطلاعات مختلفی نظیر کیفیت، ترکیبات تشکیل دهنده و کاربرد این نوع کود را نیز از این مراکز کسب کنند.

خرید از فروشگاه های معتبر، با حذف واسطه ها در عین کیفیتی فوق العاده بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما