تولید کود کلات آهن ارگانیک در ایران

برای تولید کود کلات آهن ارگانیک در ایران ابتدا باید به دانش فنی کود آهن کلات دست پیدا کرد . کلات وقتی شکل می گیرد که مولکول های خاصی دارای تعداد زیادی نقطه ی اتصال با یک باند می باشند.کود کلاته آهن اینطور به دست می آید که زمانی که سلول های گیاه مواد مغذی را جذب میکنند فورا بااسیدهای آلی مانند اسید سیتریک، اسید مالونیک، اسید هومیک وآمینو اسید ترکیب می شوند وبه حالت کلات در می آیند.

تولید کود کلات آهن ارگانیک در ایران

کاربرد و نحوه استفاده از کود کلات آهن ارگانیک

کاربرد و نحوه استفاده از کود کلات آهن ارگانیک

کود کلات آهن ارگانیک برای گیاهان کاربرد بسیاری دارد .گیاهان علاوه بر آب به خاک غنی نیاز دارند .خاک غنی برای گیاه از طریق کودهای شیمیایی و غیر شیمیایی به دست می آید برای اینکه بفهمیم گیاهان از کمبود مواد مغذی رنج می برند از خود علائمی نشان می دهند که یکی از آنها زردی برگ های آن است. شکل کلاته شده ی آهن نسبت به فرم معمولی آهن خیلی راحت تر و سریع تر جذب گیاهان می شود. کود آهن کلات می تواند از گیاه در مقابل کمبود آهن محافظت کند.بهترین زمان استفاده از کود کلات آهن فصل بهار است زیرا گیاهان در این فصل از رشد و نمو بیشتری برخوردار هستند . باید دقت کرد که مصرف زیاد کود آهن باعث سوختن گیاه می شود.مواد موجود در کودها عبارت است از فسفر،نیتروژن و پتاسیم که هریک به نوعی برای رشد گیاهان موثر است .برای درختان میوه می توان کلاته های آهن را به صورت خاکی یا آبیاری استفاده کرد. برای گیاهان باغی نیز می توان کود را به صورت محلول در آب آبیاری کرد. از جمله علائمی که کمبود آهن در گیاهان را تشدید می کند مصرف زیاد از کودهای فسفر دار ، آبیاری نامناسب و کم بودن مواد آلی در خاک است.

فروش بهترین کود کلات آهن ارگانیک

فروش بهترین کود کلات آهن ارگانیک

بهترین کود کلات آهن زمانی به دست می آید که آهن بتواند مدت بیشتری در خاک قلیایی پایداری داشته باشد بنابراین از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود.کسانی فروش بیشتری خواهند داشت که کود کلات آهن آنها از کیفیت بیشتری برخوردار باشد.در آزمایشگاه ها با استفاده از روش خاصی آهن را به کود تبدیل میکنند و به بازار عرضه میکنند. نمایندگی و مراکز فروش زیادی در کشور ایران در زمینه ی فروش کود آهن کلات فعالیت دارند .بزرگ ترین تولید کننده ی کود کلات آهن در ایران بار افشان است که از کیفیت بی نظیری برخوردار است. کودها در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما