کرم زباله خوار و پودر کرم خاکی

کرم زباله خوار گونه اصل و پودر کرم خاکی خشک شده به روش فریز درایر درجه یک جهت تغذیه آبزیان و طیور با قیمت مناسب به فروش می رسد.
صنعت پرورش کرم و تولید ورمی‌کمپوست با توجه به اینکه در حفظ و استفاده بهینه از محیط‌زیست و کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و دفع زباله ‌ها و فضولات حیوانی و انسانی نقش قابل توجهی دارد می‌ تواند در پیشرفت اقتصاد و توسعه پایدار کشور بسیار مفید باشد.

در حال حاضر کشورهای کانادا، ایتالیا، ژاپن، فیلیپین، آمریکا و هند کارخانه‌ های زیادی را در زمینه این صنعت و مخصوصاً سامانه‌ های بازیافت در ابعاد وسیع به اجرا درآورده ‌اند و از منافع آن بهره‌مند شده اند. این صنعت در زمینه کشاورزی، باغداری و تولید چای کمپوست کاربرد های فراوانی دارد. هرکشور سالانه میلیونها تن زباله تولید می کند که منبع بسیار با ارزشی برای تولید ورمی کمپوست و خلق ارزش است. به عنوان مثال هند سالانه 25 میلیون تن زباله تولید می‌ کند که درصد قابل توجهی از آن به کود ورمی‌کمپوست تبدیل می‌ شود. هم اکنون در کانادا هر هفته 75 تن زباله توسط ورمی‌کمپوست بازیافت می ‌شود شرکت Aoka Sangyo Co. Ltd در ژاپن نیز سه کارخانه با ظرفیت 1000 تن در سال دارد که ضایعات صنایع غذایی را به ورمی‌کمپوست تبدیل می‌ نماید. در حال حاضر 3000 کارخانه ورمی‌کمپوست در ژاپن وجود دارد که هریک ظرفیت 5 تا 50 تن در ماه دارند. اکنون نوبت ایران است تا وارد صنعت ورمی کمپوست و فنّاوری‌های تجاری آن شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما