مرکز خرید و فروش کود مرغی با کیفیت

 خرید و فروش کود مرغی با کیفیت غنی شده، به دو روش مستقیم و اینترنتی امکان پذیر است.

در خرید به صورت آنلاین نیازی به حضور خریدار در نمایندگی های انواع کود نیست بلکه سفارش مشتری در سایت های اینترنتی ثبت می شود و فروشنده پس از بسته بندی، کالا را به دست مشتری می رساند.

مرکز خرید و فروش کود مرغی با کیفیت

ارزان بودن کود مرغی پلت باکیفیت برای کشاورزی

ارزان بودن کود مرغی پلت باکیفیت برای کشاورزی

ارزان بودن کود مرغی پلیت با کیفیت برای کشاورزی مزیت است. ارزان بودن قیمت کود پلیت مرغی باعث می شود در خرید کود به صورت عمده، تخفیفات ویژه ای در قیمت‌‌ کلی کود، بسته بندی و ارسال به کشاورزان تعلق گیرد.

کود مرغی پلیت از کود های عالی و کامل می باشد، این کود مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. کود مرغی، از کودهای ارگانیک است که به دلیل فرایند تولید خوب، مناسب هر گونه آب و هوا می باشد.

خرید کود مرغی پلنت استار با توجه به مشخصات: کود مرغی مایع پلنت استار از فضولات بستر مرغداری ها با استفاده از تخمیر در شرایط محیطی مشخص با حفظ مواد مغذی موجود در کود مرغ تبدیل به کود مایع ارگانیک شده که برای تعداد کثیری از محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید این کود هم از فروشگاه های عرضه کننده انواع کود، هم از سایت ها و بازارهای اینترنتی امکان پذیر است.

کود مرغی پلیت شده، بهترین نوع کود برای کشاورزی و زراعت است، به دلیل دارا بودن عناصر مفید و با ارزش برای خاک کاربرد بالایی دارد.

کود مرغی پلیت شده 25 کیلویی، کود مرغی سرشار از فسفر ، مواد آلی،  ریزمغذی ها نظیر آهن ، مس ، روی ، منگنز ، منیزیم و پتاسیم است.

استفاده از کود پلیت مرغی  برای پسته در باغات درصد زود خندانی های پسته را کاهش می دهد.

فروش آنلاین کود مرغی گرانول

فروش آنلاین کود مرغی گرانول

فروش کود مرغی گرانول و انواع دیگر کود مرغی معمولا به دو شیوه مختلف ۱) فروش مستقیم ۲) ‌فروش آنلاین انجام می شود و به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در فروش مستقیم برای خرید کود، کشاورز(خریدار) باید به صورت حضوری به نمایندگی های فروش کود مراجعه کرده و به صورت مستقیم کود مورد نظر را تهیه کند‌.

در فروش آنلاین، خریدار از طریق اینترنت یا حتی تلفنی کود مورد نظر را انتخاب می کند و سفارش خود را ثبت می کند.

تهیه کود مرغی از مرغداری نیز امکانپذیر است.

تولید کنندگان برای توزیع کود مرغی در گیلان وب سایتی راه اندازی کرده اند که کشاورزان و باغ داران بتوانند کود مورد نیاز را به صورت آنلاین خریداری کنند.

پرمصرف ترین نوع کود مرغی

پرمصرف ترین نوع کود مرغی

پر مصرف ترین نوع کود مرغی، کود ماکرو است. عناصر پر مصرف (ماکرو) شامل: ازت، فسفر، پتاس، کلسیم ، منیزیم است.

میزان مورد نیاز این عناصر در گیاهان مختلف متفاوت است، اما به طور کلی از نظر میزان استفاده گیاهان از این عناصر، به دو دسته عناصر پر مصرف (ماکرو) و عناصر کم مصرف (میکرو) تقسیم بندی می شوند.

ازت، در رشد رویشی گیاه موثر است، ازدیاد کود ازت موجب کاهش رشد زایشی گیاه و ریزش گل می شود.

فسفر، در ریشه زایی نقش عمده دارد. پتاس، در مقاومت در برابر بیماری ها، مبوه ها و گلدهی نقش دارد.

منیزیم در کلروفیل حضور دارد، در انتقال انرژی نقش دارد. کلسیم، در ساختار دیواره سلولی حضور دارد.

تفاوت عناصر کم مصرف و پرمصرف در میزان مصرف آنهاست.

استفاده بیش از حد کود ماکرو موجب خسارت به گیاه می شود.

عرضه کود مرغی فرآوری شده

عرضه کود مرغی فرآوری شده

استفاده از کود مرغی از قدیمترین روش ها است، این روش همواره مشکلاتی را در پی داشته است. با توجه به تقاضای مردم در جای جای دنیا عرضه کود مرغی فرآوری شده آلی با شرایط خاص انجام می پذیرد.

عرضه کود مایع مرغی فرآوری شده عاری از قارچ های بیماری زا، باکتری ها، بذر های علف هرز می باشند. نیتروژن موجود در کود مرغی مایع به دو صورت: نیتراتی و اوره ای باعث رشد گیاه می شود.

استفاده از کود مرغی فرآوری شده به مراتب مفید تر از کود معمولی آن می باشد.

گلایسین و هیستیدین دو نوع اسید آمینه و محرک رشد در ترکیب کود مرغی فرآوری شده می باشند که باعث تسربع در رشد گیاه می شوند.

کود مرغی مایع می تواند به عنوان مکمل در کنار کود های دیگر قرار گیرد.

لیست قیمت کود مرغی پودری و مایع

لیست قیمت کود مرغی پودری و مایع

قیمت کود مرغی پودری و مایع در بازار های امروزه ثباتی ندارد و مدام در حال نوسان است به همین علت نمی توانیم قیمت مشخصی را برای کود مرغی پودری و مایع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با این حال خوشحال می شویم که شما عزیزان را راهنمایی کرده تا بتوانید حدود قیمتی کود مورد نیاز را بیابید.

با مراجعه به اپلیکیشن ها و سایت های اینترنتی و سرچ کردن کالای مورد نظر در اپلیکیشن، قیمت کودهایی که در بازار های اینترنتی موجود است را می توانید مشاهده نمائید.

همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه هایی که انواع کود و محصولات کشاورزی را ارائه می کنند، لیستی از قیمت ها را به دست بیاورید.

عرضه کود مرغی مایع بیومیکس، در فروشگاه ها و نمایندگی های فروش انواع کود و محصولات کشاورزی یا به صورت اینترنتی انجام می شود.

کود مرغی مایع بیومیکس از مواد ارگانیک تشکیل شده است، قابلیت حل در آب را ندارد، عملکرد اصلی آن در گلدهی و تغذیه است. این نوع از کود مرغی به صورت محلول در آب حل است.

صادرات کود پلیت شده مرغی

صادرات کود پلیت شده مرغی

صادرات کود پلیت شده مرغی از ایران به دیگر کشورهای دنیا و خاورمیانه در مقادیر سفارش داده شده ،بسته بندی و ارسال می شود.

کود پلیت شده مرغی در تمامی زمین های کشاورزی، باغ ها، مزارع و گلخانه ها استفاده می شود.

کود مرغی پلیت شده به دو صورت زمینی و حمل و نقل دریایی صادر می شود.

کود مرغی پلیت شده، نوعی کود فرآوری شده است. ایران در صادرات این نوع فرآوری شده از کود نقش قابل توجهی دارد.

کود مرغی غنی شده با ریز مغزی

کود مرغی غنی شده با ریز مغزی

کود مرغی غنی شده با ریز مغزی در زمین های کشاورزی استفاده می شود. برای داشتن زمین کشاورزی پر محصول استفاده از کود های ریز‌ مغزی ضروری است.

ویژگی کود مرغی بر اساس نوع تغذیه، روش جمع آوری، انبار داری، نوع خاک، نوع پوشش بستر و گیاهان کشت شده در زمین زراعی و روش مصرف کود معین می شود.

کود مرغی خود به دو صورت ۱) کود مرغ گوشتی ۲) کود مرغ قفسی

کود مرغی گوشتی، از قفس مرغ های تخم گذار است. کود مرغی قفسی، کود جوجه ها در سوله های بزرگ است.

کود مرغی غنی شده با ریزمغذی: به رشد جوانه زنی سرعت می بخشد، سازگار با محیط زیست، باعث بالا رفتن جذب عناصر غذایی، باعث بالا رفتن جذب کود شیمیایی، باعث بالا رفتن فعالیت های میکرو ارگانیسم مفید خاک، سازگاری با محیط زیست، باعث بالا رفتن هورمون های گیاهی و ترشح آنزیم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما