قیمت کود کامل npk با بهترین مشاوره مصرف

قیمت کود کامل npk ماکرو گرانوله خارجی با بهترین مشاوره مصرف در اینترنت به وسیله بسیاری از شرکتها و کارخانجاتی که انواع مختلف خانواده کودهای کامل npk را در کشور وارد و پخش می کنند مشخص می شود. برای اطلاع از قیمت، و خرید بهترین نمونه این محصول می بایست با شرکت معتبر در سایت های اینترنتی تماس بگیرید.

قیمت کود کامل

کودهای کامل npk در انواع مختلفی تولید می شود که، میتوان به نمونه اختصاصی آن اشاره کرد، به این دلیل که، با توجه به تمامی نیازهای گیاه مورد نظر آنالیز کود تنظیم می شود. همین امر سبب شکوفایی، و افزایش تناژ باردهی در محصولات می شود، و در بحث هزینه ها بهترین کمک را برای کشاورزان به همراه دارد.

انواع مصارف کود در کشاورزی ایران

  • برای باغات
  • برای مزارع

کشاورزی ایران

کشاورزی ایران

 

آیا با کودهای npk آشنایی دارید؟ کودهای npk توسط بسیاری از کشورهای قوی در صنعت کشاورزی تولید و روانه بازار می شود تا به واسطه آن محصولاتی کاملا ارگانیک در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

لازم به ذکر است کودهای npk به خاطر تنوع در تولید، و نیازهای متغییر گیاهان مختلف می بایست با مشاورین متخصص در این زمینه ارتباط برقرار کرد.

انواع مختلف کود npk

  1. کود npk گرانوله
  2. کود npk خارجی
  3. کود npk سوئیسی
  4. اسپانیایی
  5. بلژیکی
  6. ازبک
  7. فرانسه
  8. هلند
  9. پتاس بالا
  10. فسفات بالا
  11. 20 20 20
  12. npk+ te
  13. مایع
  14. آمریکایی
  15. پودری
  16. سه بیست
  17. قرمز
  18. بیست بیست بیست
  19. چینی
  20. ایرانی
  21. ارگانیک
  22. npk 12 12 36
  23. ماکروگرانوله

قیمت کود کامل قیمت کود کامل

آشنایی با بسته بندیهای کود npk

کودهای npk در دو نمونه پودری، و مایع در بازار در دسترس عموم کشاورزان قرار دارد. نمونه پودری آن در بسته بندی های ۱ کیلویی، ۵ کیلویی، و ۱۰ کیلویی قرار گرفته. برای راحتی در حمل تمامی این بسته ها در پک های ۲۰ کیلویی، و ۳۰ کیلویی پلمپ شده و نمونه مایع آن انواع گالنهای ۱و ۴ لیتری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

نحوه خرید کود npk

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید انواع کود npk، و گرفتن بهترین مشاوره برای مصرف این کودها می بایست با کارشناسان فروش مجموعه باران کود ارتباط برقرار کرد.

منبع : پیشرو کشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما