قیمت کود مرغی پلیتی غنی شده | پخش عمده انواع کود حیوانی

قیمت کود مرغی پلیتی غنی شده

کود حیوانی در حقیقت از فضولات حیوانات تهیه می شود که بیشتر از کود گوسفند، گاو، اسب و مرغ تشکیل می شود. کود حیوانی به علت دارا بودن حجم وسیعی از مواد آلی و غذایی باقی مانده که برای غنای خاک بسیار مفید می باشد، در طول تاریخ همواره مورد توجه و استفاده کشاورزان بوده است. قیمت عمده انواع کود مرغی پلیت را می شود با مراجعه به فروشگاه های گوناگونی که این محصول را ارائه می دهند به دست آورد. این کالا کاربرد زیادی دراد. 

کود انسانی نیز در رده کود های حیوانی به حساب می آید،  در بعضی کشور ها ار مدفوع انسانی نیز به عنوان کود در مزارع کشاورزی استفاده می شود. 

کود مرغی از با ارزش ترین کود های حیوانی است و نسبت به کود دامی از ازُت بیشتری برخوردار است، اصلی ترین محاسن کود مرغی نسبت به کود دامی برخورداری از اَزُت و پتاسیم بالاتری است که منجر به تغذیه بهتر درخت و گیاهان از خاک می شود. ازت موجود در کود مرغی بسیار سریع تر از ازت موجود در سایر منابع کود های دامی مورد استفاده گیاه قرار می گیرد و این امر به لحاظ غنی بودن کود مرغی از اسید اوریک می باشد.

قیمت کود مرغی پلیتی غنی شده | پخش عمده انواع کود حیوانی

مشخصات کود مرغی غنی شده

مشخصات کود مرغی غنی شدهکود مرغ پلت شده (پلیتی): با استفاده از دستگاه پلیت کننده کود را کاملا فشرده کرده و با اعمال حرارت کافی رطوبت آن به طور کامل خشک می شود و در نتیجه باکتری ها و سموم و آمونیاک آن حذف می گردد. همچنین طی این فرآیند می توان انوع کود شیمیایی و حیوانی نظیر کود اوره، کود NPK و … را نیز به میزان مورد نیاز به آن اضافه نمود تا غنی شود. 

کود مرغی از با ارزش ترین کود های حیوانی است و نسبت به کود دامی از ازُت بیشتری برخوردار است، اصلی ترین محاسن کود مرغی نسبت به کود دامی برخورداری از اَزُت و پتاسیم بالاتری است که منجر به تغذیه بهتر درخت و گیاهان از خاک می شود. ازت موجود در کود مرغی بسیار سریع تر از ازت موجود در سایر منابع کود های دامی مورد استفاده گیاه قرار می گیرد و این امر به لحاظ غنی بودن کود مرغی از اسید اوریک می باشد. 

قیمت کود مرغی غنی شده

قیمت کود مرغی غنی شده

کود مرغی
دارای نیتروژن بسیار بالایی است. همچنین حاوی مقادیری پتاسیم است. به این دلیل کود
مرغی از اهمیت بسیار بالایی برای استفاده برخوردار است. نکته مهم خطر این کود برای
گیاهان است. همانطور که گفتیم کود مرغی دارای نیتروژن بسیار زیادی است؛ و اگر به
صورت خام برای گیاه استفاده شود باعث سوختگی و کشتنگیاه میشود. پس برای استفاده از
فضولات مرغ به عنوان کود مرغی باید اون رو به یک کمپوست برای مصرف به عنوان کود
تبدیل کنید و از استفاده به صورت خام بپرهیزید
.   با توجه به اینکه کود مرغی خالص دارای pH قلیایی حدود ۱۲- ۱۰ است در کودهای مرغی فرآوری و پلت شده با امکان غنی‌سازی توسط اسید هیومیک که خود باعث کاهش pH می‌شود pH محصول نهایی به حدود ۸-۷ رسانده می‌شود. این امر در اصلاح pH خاک‌های آهکی کشور اهمیت دارد

کاربرد انواع کود مرغی خالص

کاربرد انواع کود مرغی خالصبا توجه به روند تولید، کود مرغی پلت شده، طی دو مرحله کاملاً آسیاب شده و تبدیل به ذرات ریز پودری می‌شود که به‌راحتی در خاک تجزیه‌شده و عناصر آن مورداستفاده گیاه قرار می‌گیرد.
با توجه به روند تولید و درخواست مصرف‌کنندگان عزیز کود مرغی پلت شده امکان غنی‌سازی بر اساس نیاز خاک‌های مختلف را دارد.
با توجه به اینکه کود مرغی خالص دارای pH قلیایی حدود ۱۲- ۱۰ است در کودهای مرغی فرآوری و پلت شده با امکان غنی‌سازی توسط اسید هیومیک که خود باعث کاهش pH می‌شود pH محصول نهایی به حدود ۸-۷ رسانده می‌شود. این امر در اصلاح pH خاک‌های آهکی کشور اهمیت دارد.
کود مرغی جوجه‌های گوشتی، فشرده و به‌صورت پلت عرضه می‌شود که اساساً این نوع فرآوری به‌منظور کاهش حجم مواد جهت سهولت و کاهش هزینه حمل‌ونقل، ذخیره‌سازی راحت‌تر، هدر رفت کمتر و کاهش رطوبت محصول نهایی به کمتر از ۱۰ درصد نسبت به مواد فله‌ایی اولیه صورت می‌پذیرد.
کود مرغی پلت شده عاری از هرگونه بذر علف‌های هرز و عوامل بیماری‌زا می‌باشد.

بازار فروش انواع کود مرغی پلیتی

بازار فروش انواع کود مرغی پلیتیکودهای مرغبی پلیتی شده انواع مختلفی دارند و آن ها را می توان از بازارهای گوناگونی هم پیدا کرد. در این بازار ها خرید کود ارگانیک امکان پذیر است. هر کدام از تولیدی ها با استفاده از خط تولید کود این نوع از محصولات را می سازند و روانه بازار می کنند. باید قیمت کود کامل را هم همین شرکت ها تعیین می کنند. 

روی هم رفته اگر می خواهید که لیست قیمت کود مرغی پلیتی را تهیه کنید، نیاز است که سری به سایت فروش کود بزنید. در این سایت فروش کود مایع و کود فرآوری شده صورت می گیرد. در آن انواع کود ارگانیک نیز عرضه می شود که هر کدام از آن ها نرخ های شان با همدیگر متفاوت است. 

فروش عمده کود پلیت مرغی با قیمت ارزان

فروش عمده کود پلیت مرغی با قیمت ارزانمراجع گوناگونی را می توان در کشور پیدا کرد که به صورت عمده، کود پلیت مرغی را با قیمت ارزان ارائه می دهند. آن ها عموماً کارخانه های تولیدی، مرغ داری ها، و همچنین نمایندگی های شان در شهرهای گوناگونی می باشند. می توان به این مراجعی که ذکر آنان رفت مراجعه کرد و خرید بهترین نوع کود مرغی را به دست آورد و استفاده کرد. 

عمدتاً بیشتر کشاورزان و باغ داران، برای این که هزینه های خود را کاهش دهند و در کنار این، به مقدار مشخصی کود مرغی را بخرند، رو به خرید عمده می آورند. آن ها به صورت بسته بندی شده و یا فله ای این نوع از محصولات را می خرند و با پاشیدن شان روز زمین های کشاورزی، بستر گلخانه ها و همچنین باغات، به زمین جانی تازه می دهند.

از طرف دیگر، تنها خریداران عمده کشاورزان نیستند. کسانی که در بازار به فروش جزئی کودها در انواع مختلفی می پردازند نیز، خود خرید کود مرغی غمده را انجام می دهند. در پهلوی آن ها، شرکت های بازرگانی هم یکی دیگر از خریداران عمده به شمار می روند. خلاصه این که هر کدام از این ها راه های متفاوتی را در پیش می گیرند، تا بتوانند محصولی مرغوب و خوب را تهیه کنند. در حال حاضر، فروش کود مرغی پلیت شده عمده از جانب سایت های مختلف اینترنتی معتبر نیز عرضه می شود و بفروش می رسد. 

مرکز توزیع و پخش عمده کود پلیت مرغی

مرکز توزیع و پخش عمده کود پلیت مرغیدر شهرهای متفاوتی از کشورمان، مراکزی را می شود پیدا کرد که در آن کود پلیت مرغی، به شکل عمده توزیع و پخش می شود. البته همان طور که گفته شد، بیشتر کارخانه های تولیدی این گونه از کودها هستند که با روش های گوناگونی، توزیع محصولات خود را انجام می دهند. سعی آن ها این است تا این کود را به سر تا سر کشور ارسال کنند و به این شکل به دست مشتریان و مصرف کنندگان اصلی برسانند. آن ها عموماً برای جا به جایی راحت، کودها را در بسته بندی های متفاوتی جا به جا می نمایند. 

روی هم رفته، روی هر کدام از این بسته ها که به میزان مشخصی در آن کود جای داده شده، درباره نحوه استفاده، چگونگی ساخت، تاریخ مصرف، برند تولید کننده و غیر موار دیگر، توضیحاتی داده شده است. اصولاً این نوع از محصول را در بسته هایی انتقال می دهند که کیسه های پلاستیکی می باشند و برخی هم دو تا سه لایه دارند. 

با همه این ها، شما می توایند به عنوان یک خریدار کلی، به مراکز گوناگونی سر بزنید. در این بازارها، فروشندگان زیادی را می شود پیدا کرد که این نوع از کود مرغی را در کیفیت های متفاوتی ارائه می دهند. آن ها سعی می نمایند تا نوع مرغوب کالا را به فروش رسانند و به این صورت، مشتری بیشتری را جذب کرده و فروش خود را هم بالا ببرند. 

مرجع خرید و فروش انواع کود های مرغی

مرجع خرید و فروش انواع کود های مرغیکودهای مرغی انواع مختلفی دارند که هر کدام شان در بسترهای مناسبی باید به مقدار مشخصی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع از محصول، یکی از قوی ترین کودها هستند که آن را به صورت طبیعی و یا با استفاده از یک سری مواد افزودنی شیمیایی تولید می نمایند. در هر صورت، با سر زدن به مرجع خرید و فروش، می شود این کودها را تهیه کرد: 

  1. کود جوجه های گوشتی مرغ: 18 تا 30 درصد اسید اوریک، 12 تا 17 درصد آمونیاک و 2 تا 4 درصد کراتین را دارا می باشند. یکی از بهترین کودها به شمار می روند.
  2. کود نیمچه تخمگذار: به این این نوع از مرغ ها مادر هم می گویند. کودهای شان از ارزش کمتری نسبت به جوجه ها برخوردار می باشد که به تغذیه آن بستگی دارد. 
  3. کود مرغ تخم گذار: این نوع از کود ترکیباتی از قبیل پروتئین، کلسیم، فسفر و غیره را در خود دارد. هر کدام از آن به میزان مشخصی در این کود قرار گرفته اند. 
  4. کود مرغ قفسی: ارزش این کود به دلیل این که خالص هستند، بیشتر می باشد و تغذیه آن ها هم بهتر است. 

خلاصه این که شما می توانید با سر زدن به مراجع مختلفی این گونه از کودها را به راحتی تهیه کنید و در مزارع و کشتزارها به مصرف رسانید. 

خرید مستقیم کود مرغی از کارخانه

خرید مستقیم کود مرغی از کارخانهیکی از راه هایی که می تواند خرید بهترین و کود اصل مرغی را انجام داد، این است که به صورت مستقیم به کارخانه ها مراجعه کرد. شرکت های فرآوری کود مرغی زیادی را می شود مشاهده کرد که در گوشه و کنار کشورمان در حال ساخت و عرضه محصولات خود می باشند. به آن ها می شود بدون این که واسطه ای در میان باشد، سر زد و به تهیه بهترین کودها پرداخت. از طرف دیگر، خود این کارخانه ها نیز سعی می کنند تا به صورت مستقیم با خریدار معامله نمایند. به همین دلیل است که شعب زیادی را ایجاد کرده اند. 

همین طور، به جز این راه ها، می شود به سایت های رسمی شرکت های تولیدی هم مراجعه نمود. آن ها به طراحی سایت ها و کانال های مختلفی در شبکه های اجتماعی پرداخته اند که از این طریق، هم محصولات خود را معرفی می نمایند و هم این که به فروش می گذارند. 

روی هم رفته، این نوع از خرید می تواند مزیت های مختلفی داشته باشد. مثلاً هزینه ها را به شدت کاهش می دهد و در کنار این، کود خالص را می شود با ضمانت کیفی به دست آورد. 

مزیت های استفاده از انواع کود مرغی

مزیت های استفاده از انواع کود مرغییکی از بهترین کودهایی که کشاورزان برای باور کردن زمین های خود استفاده می نمایند، همین کود مرغی می باشد. مزیت استفاده از انواع آن به این ربط دارد که در چه بسترهایی می خواهید از آن کار بگیرد و این که به چه میزانی باید آن را در کشتزارهای خود بریزید. این ها موارد مهمی می باشند که باید در نظر داشته باشید. 

در کل، استفاده از این کودها خاک مناسبی را برای کشت، ترتیب می دهند. آن ها سبب می گردند تا ریشه ها به خوبی تغذیه شوند و همین امر باعث رشد خوب درختان و سایر محصولات دیگر می شود. این نوع از کودها، دارای میزان بالایی از نیتروژن هستند و منبع خوبی از پتاسیم و فسفر نیز می باشند. 

همان گونه که می دانید، نیتروژن باعث می شود تا تعادل عناصر غذایی حفظ شود و بهتر گیاه رشد و نمو پیدا کند. در هر صورت، سعی کنید که از این نوع محصول به شکل درست آن استفاده کنید تا گیاه خوب و پر رشدی داشته باشید. این موضوع را نیز از یاد نبرید که این کودها بسیار قوی هستند و بکارگیری زیاد از آن ها باعث سوختی گیاه می شود؛ به ویژه نوع ارگانیک و خام آن. 

فروشنده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایع

فروشنده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایعکودها مرغی انواع مختلفی دارند. آن ها را در بالا برای تان معرفی کردیم. ولی از لحاظ شکل ظاهری به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که به آن ها اشاره می کنیم: 

  1. کود پلیتی: به دلیل شکل پلیت مانند آن ها به این نام مسماء گردیده اند. 
  2. کود مرغی گرانوله: این نوع گونه از محصول را به حالت ذرات کروی ریز می توان تهیه کرد. 
  3. کود مرغی مایع: یکی از بهترین کودها می باشد و اصولاً آن را به شکل بسته بندی شده عرضه می دارند. 

فروشنده چنین کودهایی را می شود به آسانی از راه های مختلفی پیدا کرد. آن ها در همه جای ایران فعالیت می کند و محصولات بسیار خوب و مرغوبی را ارائه می دهند. بیشتر آن ها از برندهای معتبری تهیه کودها را انجام می دهند و به این ترتیب، باعث می شوند تا مشتری، نوع خالص کود را با کیفیت بالا بخرد. 

پخش کلی کود مرغی به بازار داخلی

پخش کلی کود مرغی به بازار داخلیدر بازار داخلی، پخش کنندگان مختلفی وجود دارند که کود مرغی را به صورت کلی، عرضه می دارند. 

پیش از این به این مسئله اشاره کردیم و گفتیم که کدام یک از مراجع بهترین ها هستند و چگونه می شود از آن ها خرید را انجام داد. تکرار این موضوع چندان سودی ندارد. اما کارخانه ها در اشکال مختلفی فرآوری این کودها را انجام می دهند. آن ها فضولات ایجاد شده را زود جمع آوری می کنند. سپس آن ها را در جایی قرار می دهند که در معرض حرارت و رطوبت باشند. این گونه به ازت معدنی تبدیل می گردند. 

با همه این ها، وقتی کود آماده شد، آن را پخش کنندگان به اشکال گوناگونی وارد بازار می نمایند و در دسترس مشتریان خاص خود قرار می دهند. 

صادرات کودهای مرغی فرآوری شده

صادرات کودهای مرغی فرآوری شدهکودهای مرغی فرآوری شده علاوه بر این که در بازار داخلی به شکل گسترده ای توزیع و پخش می شوند، به خارج از کشور نیز ارسال می گردند. 

صادرات این چنین محصولاتی را شرکت های مختلفی به دوش دارند. عمدتاً این گروه های بازرگانی مختلف اند که در این حوزه فعالیت می کنند. آن ها برای این که بتوانند بهتر کالای شان را در بازارهای جهانی به دست مصرف کننده برسانند، نوع با کیفیت را صادر می کنند. 

از جانب دیگر، بیشتر این نوع از محصولات به کشورهای همسایه صادر می شود  که به علت همجوار بودن شان، بسیار راحت حمل و نقل شان صورت می گیرد. روی هم رفته، از کودهای مرغی ای که در ایران تولید می شود، استقبال خوبی به عمل آمده است. 

فروش اینترنتی کود های مرغی در ایران

فروش اینترنتی کود های مرغی در ایرانبسیاری شرکت های تولید کننده کود مرغی، امروزه در در اینترنت سایت های ویژه ای را راه اندازی کرده اند که توسط آن ها، محصولات خود را ارائه می دهند. 

در ایران، سایت های فروش زیادی را می شود پیدا نمود. فقط نیاز است که شما به دنبال سایت های معتبر بگردید. در هر صورت، فروش اینترنتی کود هم به سود فروشنده تمام می شود و هم این که خریدار نفع می برد. از این طریق هر دو طرف بسیار راحت و بدون دغدغه معامله را انجام می دهند. همچنین بیشتر این نوع از فروش، به سود مشتریان است. 

ارسال عمده و جزئی کود مرغی به سراسر کشور

ارسال عمده و جزئی کود مرغی به سراسر کشوراگر نیاز به کود مرغی به صورت عمده و جزئی دارید و می خواهید آن را از یک شرکت خاص خریداری نمایید، نگران نباشید! می توانید به راحتی وارد سایت های اینترنتی گوناگونی شوید و محصول را سفارش دهید. 

بیشتر سایت ها محصولات این چنینی را به سراسر کشور ارسال می نمایند. از جانب دیگر، می شود سفارش را به شرکت های تولیدی و شعبات آن ها هم ارائه داد. امروزه آن ها هم یکی خدماتی که ارائه می دهند، ارسال محصول به همه ای ایران می باشد که این گونه کار را برای خریدار آسان کرده اند. 

عرضه عمده انواع کود های حیوانی

عرضه عمده انواع کود های حیوانیکودهای حیوانی انواع مختلفی دارند و آن ها را به شکل فرآوری شده و عمده، شرکت های تولیدی مختلفی ارائه می دهند. از جمله کودهای معروفی که می شود به آن ها اشاره نمود و فروش بالایی هم دارند، این ها می باشند: 

  • کود گاو 
  • کود مرغ 
  • کود گوسفند 
  • کود الاغ 
  • و غیره کودهای حیوانی دیگر 

استفاده از هر کدام از این کودها، مزایای خاص خود را دارند و به همین ترتیب، موارد کاربردشان هم با هم دیگر فرق می کند. در هر صورت، تولیدی های ویژه ای را می شود پیدا نمود که در این حوزه فعالیت می کنند. 

خریدار انواع کود مرغی ارزان قیمت

خریدار انواع کود مرغی ارزان قیمتعرضه کود مرغی غنی شده با قیمت ارزان، از جانب مراجع گوناگونی صورت می گیرد. شما برای این که بتوانید یک محصول خوب و مرغوب را با نرخ های پایینی به دست آورید، نیاز است که اندکی جستجوی بیشتری نمایید. 

در هر صورت، باید این مسئله را هم در نظر داشته باشید که ممکن است یک کالای ارزان، دارای عیب و نقص هایی باشد و یا چندان با کیفیت نباشد. برای همین خوب است که سری به فروشگاه های معتبر ارزان فروش بزنید. آن ها محصولات خود را به صورت کاملاً تضمینی در اختیار مشتریان خاص خود قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما