قیمت کود مرغی مایع در بازار

قیمت کود مرغی مایع در بازار اغلب با توجه به درصد عناصر موجود در آن مشخص می شود. در بیشتر مواقع مشاهده شده که انواع مختلف کودهای مرغی مایع تا ۱۵۰ هزار تومان هم به معرض فروش گذاشته شده است و در بسیاری از مواقع خرید تعداد بالای این کودها برای کشاورزان به سختی امکان پذیر می باشد.

قیمت کود مرغی


ملاک قیمت گذاری کود مرغی مایع در بازار برچه اساسی است؟ چرا برخی از کودهای مایع مرغی گران و برخی دیگر  ارزان هستند؟هرچه مقدار عناصر و مواد غذایی کود مایع بیشتر باشد و مواد اولیه به کار رفته در آن مرغوب تر باشد به طبع قیمت آن هم در بازار بیشتر میشود چرا که این کود از کیفیت بالاتری برخوردار است و در نتیجه تاثیرات مثبت بیشتری روی محصول میگذارد.

انواع تاثیرات کود مرغی مایع

  • انتقال تمامی ریز مغزی ها به گیاهان و درختان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • غنی سازی خاک مزارع و باغات
  • افزایش گل دهی در گیاهان و درختان
  • افزایش تناژ باردهی
  • بالا بردن مقاومت در برابر آفت ها و علفهای هرز

قیمت کود مرغی

آیا با کودهای مرغی مایع آشنایی دارید

کودهای مایع مرغی به عنوان یک مکمل هستند که همه ۱۳ عنصر اصلی و فرعی مورد نیاز خاک را دارند، این کود را میتوان به عنوان یک غذای کامل دانست و از آن برای رشد رویشی ریشه، اندامهای هوایی گیاه، گلدهی بیشتر، تبدیل گل بیشتر به میوه و افزایش کیفیت میوه استفاده کرد.

قیمت کود مرغی

انواع مختلف کود مرغی

  1. کود مرغی گرانوله
  2. کود مرغی پلیت شده
  3. کود مرغی خام
  4. کود مرغی مایع
  5. فله
  6. پودری
  7. مرغ مادر
  8. سالنی
  9. تخم گذار
  10. گوشتی
  11. پلت مرغی
  12. غنی شده
  13. فرآوری شده
  14. اصلاح شده

قیمت کود مرغی  قیمت کود مرغی

آیا در کودهای مرغی مایع هیومیک اسید وجود دارد

برخی از کودهای مایع مرغی حاوی درصدی هیومیک اسید و فولویک اسید هستند.هیومیک اسید سبب پوک شدن خاک و اصلاح شکل خاک میشوند که با هوادهی بیشتر کمک به گسترش ریشه و جذب مواد غذایی موجود در خاک میکند.

فولویک اسید برای محیط هایی که اسیدی هستند بسیار مفید است. در مناطقی که خاک یا آب شوری دارند، فولویک اسید این شوری را کنترل میکند.

قیمت کود مرغی

انواع بسته بندی کود مرغی مایع

کودهای مرغی مایع در دو نمونه خارجی و تولید داخل وجود دارد، که هر دو نمونه در گالنهای ۱۰، و ۲۰ لیتری موجود می باشد و در بیشتر مواقع این کودها در سطل های ۲۰ لیتری آماده ارائه به بازار می باشد.

قیمت کود مرغی  قیمت کود مرغی

نحوه خرید یا اطلاع از قیمت ها

جهت کسب اطلاعات  بیشتر در مورد لیست قیمت ها، نحوه خرید یا فروش، به صورت عمده یا تکی از درب کارخانه می بایست با متخصصین فروش مجموعه باران کود در سایت های معتبر اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

قیمت کود مرغی

قیمت کود مرغی

 منبع : باران کود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما