قیمت کود ذرت مرغوب و استاندارد

برای خرید کود ذرت که از خود نشاسته ی ذرت درست شده است و بسیار استاندارد و مرغوب می باشد می توانید از همین سایت اقدام کنید و با مناسب ترین قیمت آن را سفارش دهید.
معمولا وقتی اسم کود ذرت می آید شاید فکر کنید که برای خود ذرت بکار می رود، البته می توان آن را برای آفات و مشکلات محیطی برای گیاه ذرت بکار برد اما استفاده ی زیادی که از این کود می شود بیشتر در بخش چمن کاری و مسائل مربوط به آن است.
در ذرت عنصر نیتروژن بسیار زیادی وجود دارد که خود این عنصر به تنهایی نقش زیادی بر رشد یک گیاه داشته و کمک فراوانی به آن می کند و می توان آن را در مواد دیگر ترکیب کرده و به عنوان یک کود عالی و مناسب از آن استفاده کرد.
برای همین بعضی شرکت ها یک کودی را تولید می کنند که از نشاسته ی ذرت که دارای نیتروژن ریاد است استفاده کرده و آن را با چند مواد دیگر مخلوط و برای پرورش چمن و انواع آفات بر روی خود گیاه ذرت و حتی گاهی برای رشد بهترش استفاده می کنند که نام اصلی این کود گلوتن نام دارد.
این کود از طریق ریشه می تواند مواد خود را به گیاه بدهد و جذب آن کند و اگر هنگام استفاده از این کود از کودهای آلی و یا کمپوست ها هم مصرف شود مسلما تأثیر مثبت تری بر روی گیاه می گذارد.
کود گلوتن با روش کاملا ارگانیک و طبیعی تولید و بسته بندی می شود و یک کود مناسب برای چمن است که هیچ خطری را برای انسان و حتی حیوانات ایجاد نمی کند.
قیمت این کود تقریبا مناسب تر از کودهای دیگر است و علاوه بر تأثیری که دارد می تواند مورد استفاده زیادتری قرار گیرد و شما می توانید با ارزانترین قیمت آن را از همین فروشگاه تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما