قیمت فروش کود مرغی در ایران

کود مرغی بر خلاف آن چه که تصور می شو ماده ای بی ارزش نمی باشد بلکه می توان از آن در کشاورزی و صنعتی استفاده نمود.قیمت کود مرغی ایران با توجه به کیفیت آن مشخص می گردد و با مراجعه به عرضه کننده این محصول آن را تهیه نمود. قیمت فروش کود مرغی در ایران

خرید عمده کود مرغی از درب کارخانه

خرید عمده کود مرغی از درب کارخانهبرای خرید عمده کود مرغی می توانید به طور مستقیم با کارخانه تولید کننده این محصول ارتباط برقرار کنید، و این محصول را با قیمت مناسب از درب کارخانه خرید نمایید.

خرید عمده  محصول از درب این کارخانه، این مزیت را دارد تا متقاضیان بتوانند با حذف واسطه ها نمونه مورد نظر خود را با قیمت ارزان تری تهیه نمایند.

این کارخانه با تولید کود مرغی باکیفیت و عرضه آن با قیمت ارزان و فوق العاده توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

مراکز فروش کود مرغی درجه یک

بیشتر بخوانید: کود مرغی سطلی

مراکز فروش کود مرغی درجه یکوقتی صحبت از کود حیوانی می کنیم کود مرغی یکی از گزینه های مناسب به شمار می رود، برای تهیه این محصول می توان به فروشگاه عرضه کود مرغی قزوین مراجعه کرد و آن را با قیمت مناسب خریداری نمود.

خریداران کود مرغی در گیلان می توان به مرکز عرضه کننده این محصول در گیلان مراجعه کنند و این محصول را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد.

کشاورزان و باغداران جهت تهیه کود مرغی درجه یک می توان به مرکز فروش این محصول در تهران یا ارائه دهنده کود مرغی در شیراز و سایر شهرستان ها مراجعه کنند و نمونه مورد نظر خود را با قیمت ارزان از تولید کننده و عرضه کننده به طور مستقیم خریداری نمایند.

کاربرد کود مرغی چیست؟

کاربرد کود مرغی چیست؟آیا  از خاصیت و کاربرد کود مرغی چه می دانید؟ در گذشته تولید زیاد این محصول مشکلاتی از قبیل زیست محیطی را فراهم ساخته بود لذا به دنبال حل این مشکل، تحقیقات گسترده ای صورت گرفت، مشخص شد که کود مرغی نه تنها ماده بی ارزشمندی نیست بلکه چنان چه درست فرآوری گردد می تواند بسیار مفید باشد و از آن در مصارف مختلفی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: کود مرغ زعفران

از کود مرغی می توان در موارد زیر استفاده کرد: 

  • در کشاورزی به عنوان کود می توان استفاده نمود.
  • جهت تولید بیوگاز و تولید برق برای مصارف خانگی.
  • سوخت نیروگاه های مدرن در جهت تولید برق.
  • تولید پتاسیم، منیزیم، نیتروژن،فسفر و آهک.
  • در تغذیه ماهی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به عنوان یک ماده غذایی مکمل در تغذیه دام ها می توان مورد استفاده کرد.

اصلی ترین ترکیبات کود مرغی پلیت شده

اصلی ترین ترکیبات کود مرغی پلیت شدهکود مرغی پلیتی غنی شده اگر به درستی فرآوری گردد یکی از بهترین و با ارزش ترین کودهای طبیعی و ارگانیک به شمار می رود.

آیا از ترکیبات کود پلت مرغی اطلاع دارید؟ در جدول زیر ترکیبات موجود در کود مرغ قفسی و کود بستر جوجه کشی اشاره شده است.

مواد غذایی کود بستر جوجه کشی کود مرغ تخم‌گذار قفسی
درصد پروتیین حقیقی 16.7 11.3
درصد پروتیین خام 31.3 28
درصد  ضریب هضمی 23.3 14.4
درصد اسید اوریک 8.5 6.3
درصد فیبر خام 16.8 12.7
درصد کلسیم 2.4 8.8
درصد فسفر 1.8 2.5
درصد منیزم 0.44 0.64
درصد پتاسیم 1.78 2.33

قیمت کود مرغی فراوری شده

قیمت کود مرغی فراوری شدهکود مرغی چیست؟ کود مرغی نوعی پسماند است که به عنوان نوعی خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجا که امروزه خوراک دام و طیور به صورت عمده ای افزایش یافته است دامداران به دنبال جایگزینی جهت کاهش هزینه های خوراک دام می باشند.

کود مرغی که به عنوان یک محصول سالم جهت تغذیه دام مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول به دلیل داشتن مواد مغذی مانند پتاسیم،منیزم،مس و فسفر می تواند منبع خوبی برای تامین پروتئین دام ها مورد استفاده قرار گیرد.

دامداران چنانچه به دنبال یک منبع غذایی سرشار از مواد مغذی با قیمت ارزان و مناسب هستند می توانند با ارتباط با تولید کننده و عرضه کننده این محصول،آن را با قیمت مناسب و ارزان تهیه نمایند.

قیمت کود مرغی فراوری شده نسبت به سایر خوراک دام بسیار باصرفه تر می باشد لذا دامداران می توانند با توجه به قیمت ارزان آن به عنوان مکمل مناسبی مورد استفاده قرار دهند.

روش های فراوری کردن کود مرغی

روش های فراوری کردن کود مرغیشما از روش های فراوری کردن کود مرغی چه اطلاعاتی دارید؟ این کود که از پسماند های مرغ تهیه می شود که از سه روش برای تولید این محصول استفاده می شود:

  1. دپو کردن یا روی هم انباشتن، در این روش ابتدا پسماندها و فضولات مرغ جمع آوری شده و در مکانی دور و سرپوشیده در یک گودال سیمانی نگهداری می کنند و پس از مدتی  بسته به مدت زمان نگهداری تحت تاثیر میکروارگانیسم هوازی و غیر هوازی کود به وجود می آید نکته مورد توجه در این مورد این است که در تهیه این نمونه باید هر چند روز آن را زیر و رو کرد و به هم زد.
  2. خشک کردن کود، این روش که در اغلب کشورها معمولا رواج دارد به دو روش طبیعی و مکانیزه صورت می پذیرد، در روش اول که به صورت طبیعی در فضای آزاد خشک می گردد 20 تا 30 درصد با خشک کردن از حجم و وزن آن کاسته می شود و حمل و نقل آن نیز ساده تر می باشد. در روش دوم که مستلزم سرمایه گذاری می باشد با استفاده از ماشین آلات صورت می پذیرد و بعد از فرآوری به صورت کود مرغی پلیت شده 25 کیلویی و 50 کیلویی عرضه می شود.
  3. سیلو کردن کود مرغ،در این روش کود مرغ را در رطوبت 40 درصد همراه با ضایعات کشاورزی مانند علوفه و پوسته برنج و ذرت سیلو می کنند بر اساس تحقیقات سیلو کردن کود مرغی در رطوبت 40 درصد موجب تولید اسید لاکتیک کافی و حفظ مواد غذایی کود مرغی می شود. سیلو کردن کود مرغی به عنوان یک روش مناسب در مزارع کوچک و بزرگ مورد استفاده می شود.

ارائه بهترین کود مرغی مایع در ایران

ارائه بهترین کود مرغی مایع در ایرانکود مرغی مایع که با روش های خاص و مدرن از غنی ترین کودهای مرغی به صورت ارگانیک و به دور از هرگونه اضافه کردن مواد شیمایی تهیه و تولید می شود، در این روش سعی می شود تا با حفظ غلظت مایع و خواص طبیعی کودی مرغوب تولید شود.

از فواید کود مرغی می توان عاری بودن از هرگونه عامل بیماری زا، افزایش ماده آلی خاک، موجب احیای خاک های شور و قلیایی می شود و همچنین فعالیت میکروارگانیسم خاک را افزایش می دهد.

این شرکت  توانسته است با استفاده از ماشین آلات مدرن و نیروی متخصص و با تجربه در این زمینه، بهترین کود مایع مرغی در ایران را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه نماید، و طی فعالیت خود رضایت مشتریان خود را چه در داخل و خارج از کشور فراهم سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما