قیمت بهترین کود سولفات آهن خارجی

قیمت بهترین کود سولفات آهن خارجی کاملا ارگانیک در بازار به گونه ای می باشد که عمده کشاورزان قادر به خرید آن نیستند و به دنبال جایگزینی برای آن می گردند و در نهایت اکثریت به سمت نمونه های شیمیایی آن گرایش پیدا می کنند.قیمت انواع مختلف کود سولفات، یا کلات آهن در بازار از کیلویی 80 یا 90 هزار تومان شروع می شود و تا 150 نیز ادامه دارد، و در بسیاری از موارد دیده شده که قیمت فروش نمونه های مختلف کود آهن تا کیلویی 200 هزار تومان هم رسیده است.

قیمت بهترین کود سولفات

حال جای بسی تامل دارد که آیا تمامی کشاورزان و یا باغداران قادر به خرید این کود با این قیمت هستند یا نه؟

کود آهن چیست؟

آهن عنصری است که مصرف کمی در گیاهان دارد ولی نقش آن بسیار مهم است و جهت رشد و نمو محصولات زراعی، و باغی نقش اصلی و مهمی در اختیار این عنصر می باشد. آهن نقش اصلی در فعالیت بخش آنزیمی گیاه را بر عهده دارد.

قیمت بهترین کود سولفات

تاثیرات انواع کود آهن

خاک کشاورزی طی مدت زیادی که از کاشت و برداشت محصول می گذرد توان زیادی را در عناصر خود از دست می دهد و برای جبران آن نیازمند کود می باشد کود آهن یکی از کود های مناسب جهت بازآوری آهن مورد نیاز در خاک می باشد. و از تاثیرات آن می توان به رشد و تشکیل برگ، گل و میوه و عملکرد کیفی ریشه جهت آب رسانی در گیاهان، و درختان اشاره کرد.

قیمت بهترین کود سولفاتقیمت بهترین کود سولفات

انواع مختلف کود آهن

  • کود کلات آهن پودری
  • کود سولفات آهن پودری
  • کلات آهن مایع
  • سولفات آهن مایع

قیمت بهترین کود سولفاتقیمت بهترین کود سولفات

نمونه خارجی را مورد استفاده قرار دهیم یا ایرانی

برای اغلب کشاورزان این تردید به وجود می آید که آیا نمونه خارجی کود آهن را مورد استفاده قرار دهند جواب بهتری می گیرند یا نمونه داخلی. کود آهن در نمونه های مختلف خارجی از کیفیت و تاثیر گزاری بسیار بالایی برخوردار می باشد و در زمان مصرف با سرعت بیشتری جذب و تاثیر خود را می گذارد، ولی در کل نمونه داخلی هم به نسبت تاثیر گزاری خوبی از خود نشان می دهد.

قیمت بهترین کود سولفات

قیمت بهترین کود سولفات درب کارخانه

کودهای سولفات آهن موجود در بازار تا به دست مصرف کننده برسد افزایش قیمت بسیار بالایی متحمل آن می شود، آن هم به دلیل وجود واسته های بسیاری است که در انتقال آن از گمرک تا فروشگاه عرضه محصولات وجود دارد. حال اگر انواع مختلف کودهای وارداتی ارگانیک را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنیم بدون شک این قیمت بسیار بالا شکسته می شود و تا 50 یا 60 درصد با کاهش قیمت رو به رو می شویم. و می توان همان نمونه های کود آهن را با قیمتی بین 40 تا 80 هزار تومان از درب کارخانه خریداری کرد.

قیمت بهترین کود سولفات

اطلاع از لیست قیمت ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه لیست قیمت، و یا دریافت سمپل قبل از خرید محصول، می توان با مشاورین فروش رده بالای شرکت بزرگ باران کود در سایت های اینترنتی ارتیاط برقرار کرد.

ارسال بار

محصولات خریداری شده توسط مشتری در کوتاه ترین زمان فاکتور آن صادر شده و به انبار ارجاع داده می شود و در اصرع وقت توسط باربری انتقال و در اختیار زارعین عزیز قرار می گیرد.

قیمت بهترین کود سولفات

منبع : کودها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما