فروش کود مرغی پودری بصورت عمده

فروش کود مرغی پودری در بسیاری از استانها، و شهرهای بزرگ ایران به صورت گسترده برقرار می باشد. که از جمله آنها می توان به فروش کود مرغی بصورت عمده در قزوین، مشهد، مازندران، و اصفهان و امثال انها اشاره کرد که بیشترین فروش و مصرف انواع مختلف کودهای مرغی در این استانها انجام می شود. و بدون شک اگر کود مرغی درخواستی را توسط فروشندگان بزرگ از این شهر ها تهیه کنیم با مرغوبترین و بهترین کیفیت رو به رو خواهیم شد، که این امر در بحث هزینه ها کمک شایانی برای ما به همراه خواهد داشت.

فروش کود مرغی

فروش کود مرغی به صورت عمده در بعضی از فصول سال به بالا ترین حد خود می رسد، در این زمان اگر دقت لازم در خرید صورت نپذیرد بدون شک با نمونه بی کیفیتی از این محصول رو به رو خواهیم شد. پس برای جلو گیری از بروز یک چنین مشکلی می بایست با تامیین کنندگان قدر و به نام در امر خرید و فروش انواع مختلف این کودها ارتباط برقرار کرد.

انواع مصارف کود در کشاورزی ایران

  • برای انواع باغها، از جمله مرکبات و پسته و گردو
  • برای انواع مزارع، از جمله صیفی جات و گندم

کشاورزی ایران

کشاورزی ایران

آیا با کودهای مرغی آشنایی دارید

کودهای مرغی به صورت کلی یک منبع غذایی بسیار عالی برای مزارع به شمار می آیند، ولی در نمونه های مختلف آن درصد عناصر یکسان نمی باشد. در این میان تاکید دکتران گیاه پزشک و متخصصین بر این است که از نمونه عنی شده این کود استفاده شود، به این دلیل که تنظیم عناصر در آن به بهترین شکل رعایت شده، و تمامی عوامل بیماریزای ممکنه در کود و تخم حشرات و علفهای هرز در زمان استرلیزه کردن تماما از بین می رود.

انواع مختلف کود مرغی

  1. کود مرغی غنی شده
  2. کود مرغی پلیت شده
  3. کود مرغی مایع
  4. مرغ مادر
  5. نخم گذار
  6. گوشتی
  7. سالنی
  8. پودری
  9. پلت مرغی
  10. گرانوله
  11. خام
  12. فله
  13. فرآوری شده

فروش کود مرغی فروش کود مرغی فروش کود مرغی

انواع تناژهای بارگیری کود

کود های مرغی اگر به صورت فله یا پودری سفارش داده شود، در حجم تناژی 10، 15، و 20 تن بارگیری میشود و در کوتاه ترین زمان ممکن درمحل مذکور به مشتری تحویل داده می شود.

فروش کود مرغی

انواع بسته بندی کود مرغی

کودهای مرغی غنی شده توسط کارخانه در کیسه های لمینت سه لایه 25و 50 کیلویی قرار می گیرد تا از تابش شدید نور خورشید و رطوبت در امان بوده، و تا چندین سال قابل نگهداری باشد. و نمونه مایع آن نیز در گالنهای مختلف یا سطل های 20 لیتری آماده تزریق به بازار می باشد.

فروش کود مرغی

نحوه خرید کود مرغی

برای اطلاع از تمامی قیمت ها و نحوه خرید و انواع کودهای مرغی می بایست با مشاورین فروش مجموعه باران کود در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما