فروش کود مرغی پلیت شده اصفهان

فروش کود مرغی پلیت شده اصفهان در بین اکثر مصرف کنندگان و داوطلبان انواع مختلف کود مرغی جایگاه بسیار خوبی به خود اختصاص داده است. جایگاه فروش کود مرغی اصفهان در کنار تولید کنندگانی در شهر های بزرگی چون شیراز، کرمان، مشهد، مازندران و امثال اینها سبب شده تا رقابت به گونه ای پیش برود که هر کدام آنالیز تولید بهتری داشته باشند در کنار قیمت های مقرون به صرفه، فروش بهتری به خود اختصاص می دهد.

فروش کود

فروش کود مرغی

فروش انواع مختلف کود مرغی در اغلب شهر های ایران در حال گسترش می باشد، و این در صورتی می باشد که درصد بسیاری از زارعین طبق همان روش سنتی به کار خود ادامه می دهند. ولی فروش نمونه های مختلف این کود به گونه ای می باشد که قیمت تمام شده آن به نسبت دیگر محصولات کاملا ارزانتر بوده و هر روزه بر تعداد افرادی که متقاضی خریداری این کود هستند افزوده می شود.

فروش کود

کود مرغی پلیت شده چیست؟

کود مرغی پلیت شده از جمله مکمل های تقویتی در کشاورزی و باغداری به شمار می آید که، در فرآیند فرآوری این کود تمامی عوامل بیماری زای آن، و تخم حشرات و علف عای هرز، که سبب افزایش سم پاشی می شود، کاملا از بین رفته که این امر موجب بالا رفتن توان خاک، و گیاهان می شود. در ضمن این کود دارای تمامی ریز مغزی ها می باشد که از جمله آن می توان به جلبک دریایی، امگا 3، و هیومیک اسید اشاره داشت که جزو ضرورت های گیاهان به شمار می آید.

فروش کود

کود مرغی اصفهان

کود مرغی اصفهان به دلیل شرایط اقلیمی آب و هوایی مناسبی که دارد، و نوع تغذیه حیوان مورد نظر نیز کودی بسیار مرغوب، با درجه خلوص بسیار بالا می باشد که برای تمامی نقاط کشور با هر نوع آب و هوایی می توان مورد استفاده قرار داد.

فروش کود

بسته بندی کود

کودهای مرغی پلیت شده اغلب در بسته بندی های 25 کیلویی، جهت سهولت در حمل و نحوه نگهداری قرار داده می شود. که اغلب این کیسه ها از جنس لمینت سه لایه می باشد، جهت جلو گیری از رطوبت و نور آفتاب و نگهداری در مدت زمان طولانی. و در برخی از کارخانجات کیسه های 50 کیلویی را نیز مورد استفاده قرار می دهند.

فروش کود

ارتباط با مدیر فروش

جهت کسب اطلاعات فروش و یا قیمت نمونه های مختلف کود پلیت، می توان با مشاورین فروش مجموعه بزرگ باران کود ارتباط یرقرار کرد و از تمامی خدمات و آفرهای تائین شده از جانب شرکت مذکور بهرمند شد.

منبع : مرغی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما