فروش کود سولوپتاس خیار با بهترین کیفیت

با توجه به افزایش جمعیت، نیاز انسان به سبزیجات، میوه ها و گیاهان مفید نیز بصورت موازی افزایش یافته است. در گذشته بدلیل عدم شناخت کافی نیاز های مختلف گیاهان مانند نحوه تغذیه، آبیاری و … بازدهی و بهره وری گیاهان بسیار پایین بوده است. امروزه با استفاده از آنالیز های دقیق و آزمایش های تجربی، شرایط مناسب برای رشد هر نوع گیاه، درخت و … مشخص شده که با رعایت آنها می توان بازدهی آنها را بالا برد. کود سولوپتاس خیار از جمله مواد مهم برای تغذیه گیاه بوده که تاثیر بسزایی در رشد این میوه دارد.

فروش کود سولوپتاس خیار با بهترین کیفیت

نکات استفاده از کود سولوپتاس خیار

بیشتر بخوانید: خرید عمده کود سولوپتاس اورجینال

نکات استفاده از کود سولوپتاس خیار قبل از هر چیز ابتدا تعریفی از کود و دلیل استفاده از آن را بیان می کنیم تا بخوبی با عملکرد و ویژگی های آن آشنا شویم. تحقیقات نشان داده است که یک گیاه برای رشد طبیعی و مناسب به 16 عنصر نیاز دارد. این عناصر عبارتند از:

  1. عناصر غذایی پایه ای: شامل سه عنصر اکسیژن، هیدروژن و کربن می باشد که بوسیله آب و هوا جذب گیاه می شود.
  2. عناصر پر مصرف اولیه: شامل ازت، پتاسیم و کلسیم
  3. عناصر پر مصرف ثانویه: شامل منیزیم، فسفر و گوگرد
  4. عناصر غذایی کم مصرف: آهن، منگنز، روی، مس، کلر

بیشتر بخوانید: تولید انواع کود شیمیایی سولفات پتاسیم

صرفا نباید به نام این طبقه بندی بسنده کرد. بدلیل اختلاف تغذیه ای گیاهان، ممکن است نیاز یک گیاه به عنصر کم مصرف بیشتر از عنصر پر مصرف باشد. عناصر پایه ای همانطور که بیان شده از طریق آب و هوا تامین می شوند. سایر عناصر باید به نحوی به خاک اضافه گردند. کودها این وظیفه را برعهده دارند.

بطور کلی کود به ماده ای اطلاق می شود که با اصلاح خواص فیزیکی و شیمیایی خاک، عناصر مورد نیاز گیاه برای رشد را تامین کرده و سبب بازدهی بالای گیاه می شود.

کود سولوپتاس یا سولفات پتاسیم از پرکاربردترین کود های موجود در بازار برای رشد و حاصل دهی بهتر گیاهان جالیزی بخصوص خیار بشمار می رود. نکات حائز اهمیت در مورد کود سولوپتاس خیار عبارتند از:

  • دارای عناصر پر مصرف برای گیاه بخصوص پتاسیم
  • حلالیت مناسب در آب که امکان استفاده از آن را در سیستم های آبیاری فراهم می آورد
  • استفاده از آن دارای محدودیت زمانی نمی باشد
  • باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به سرمازدگی، خشکی و شوری زمین
  • کاهش PH خاک که منجر به جذب بهتر مواد مغذی توسط ریشه می شود
  • فاقد فلزات سنگین و عدم کلوخه شدن

مرکز عرضه کود سولوپتاس خیار

مرکز عرضه کود سولوپتاس خیار مرکز عرضه کود سولوپتاس، این محصول را با درصد های مختلف برای پاسخ به نیاز های مختلف در بسته بندی و وزن های مختلف به بازار عرضه می کنند. خریداران محترم می توانند برحسب نیاز خود، با قیمتی بسیار مقرون به صرفه این محصول را توسط نمایندگی های معتبر فروش، بصورت مستقیم از درب کارخانه تحویل بگیرند.

2

  1. برای گوجه گلخانه ام از کود سولوپتاس استفاده کردم و گوجه های خوبی برداشت کردم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما