خرید کود مرغ گوشتی با بهترین کیفیت

امروزه با اثبات ارزش فضولات مرغی، در موراد مختلفی به کار گرفته می شود. بیشتر از 90 درصد در کشاورزی و در برخی موارد برای تغذیه ماهی و دام ها و نیز تامین سوخت استفاده می شود. انواع مختلفی از کود های مرغی در بازار به فروش می رسند. که عبارتند از: کود مرغ گوشتی، کود مرغ تخم گذار یا کود مرغ مادر و…  که هر کدام مزایای خاص خود را دارد.

فروش کود مرغی پلیت شده در شهریار

فروش کود مرغی پلیت شده با توجه به نیازهای روز افزون کشاورزان به این کود باعث شده در اقصا نقاط کشور عرضه شود، برای داشتن اطلاع از قیمت فروش کود مرغی پلیتی در شهریار میتوانید به سایت باران کود مراجعه کنید، و از  مناسب ترین قیمت کود مرغی پلیت مطلع شوید، شرکت باران کود این کود غنی شده را با کیفیت صددرصدی و نازل ترین قیمت در اسرع وقت به سرتاسر ایران ارسال می‌کند.

با توجه به اینکه در شهریار باغات زیادی وجود دارد، از این رو همه کشاورزان به خرید این کود روی آورده اند،و باغداران از کود فله بخاطر مضراتی که برای محصولاتشان داشت و برای حفظ محیط زیست، اقدام به خرید محصول کودی سالم کرده اند.

کود مرغی سالنی بخاطر داشتن معایبی مانند سوزانندگی ریشه ی گیاهان و خراب کردن خاک، تولید گازهای آمونیاک و شوری زیاد، خیلی از کشاورزان راضی به استفاده از آن نمی‌باشند. و از این رو به جای کود مرغی سالنی از کود مرغی پلیتی و کود مرغی مایع استفاده می کنند، کود مرغی پلیت شده نیز بخاطر خاصیت و مزایایی که دارد، به نسبت کودهای شیمیایی  پرکاربردترین کود است.

از این میان، درصد پروتئین و در نتیجه انرژی کود مرغ گوشتی، از دیگر انواع بیشتر است. یکی از عواملی که روی کیفیت کود های حاصله اثر می گذارد، نوع شرایط نگهداری مرغ ها و تغذیه آن ها می باشد.

برای خرید کود مرغ گوشتی با بهترین کیفیت، مراکزی ایجاد شده اند که این محصول را با بهترین قیمت به مردم عرضه کنند. برای گرفتن بهترین نتیجه از استفاده از کودهای مرغی بهتر است نسبت های خاصی را که شرکت تولیدکننده توصیه کرده را رعایت کنید و اگر دستورالعمل خاصی برای نحوه مصرف تعیین کرده، آن را به کار ببرید.

خرید کود مرغ گوشتی با بهترین کیفیت

میزان مصرف کود مرغی پلیتی

کود مرغی پلیت شده، یک نوع کود فرآوری شده از فضولات مرغی همراه کودهای npk, اسید هیومیک، گوگرد و هورمون رشد که اضافه شده می باشد، این کود در بسته بندی های کوچک 25 کیلویی به تمام شهرهای کشور ارسال می‌شود.

میزان مصرف کود مرغی پلیتی در زراعت و باغات یکسان نمی‌باشد، در محصولات باغی نصف سن درخت در نظر گرفته می‌شود. درختان کوچک 2 ساله یک کیلو و در درختان 30 ساله 15 کیلو، و به چند روش از این کود برای درختان استفاده می‌کنیم، بعضی از کشاورزان این کود را پای هر درخت به صورت چالکود استفاده می کنند، و بعضی به صورت نسبت سن هر درخت در یک شیار می ریزند و روی آن را باخاک می پوشانند.

  • در درختان پسته میزان استفاده 1000 کیلو در هکتار محاسبه میشود و استفاده کود در زراعت در بعضی از محصولات بستگی به جنس خاک و میزان حاصلخیزی دارد.
  • در محصولاتی مانند گندم جو و کلزا و یونجه در زمین های کم توقع 500 کیلو در هکتار، در زمین های که خاک نسبتا غنی و قوی دارند 300 کیلو تا 400  کیلو در هکتار و در خاک های ضعیف و فقیر 800 کیلو تا 1000 کیلو می باشد.
  • در محصولات زراعی مانند ذرت و سیر و پیاز هزار کیلو تا هزار و پانصد کیلو نیاز است.
  • جالیزها و صیفی جات و حبوبات بین هزار و پانصد کیلو تا دو هزار کیلو مصرف می شود.
  • در محصول توت فرنگی هشت صد کیلو در هکتار می باشد.
  • در کاشت سیب زمینی سه تن در هکتار میباشد.

بیشتر بخوانید: کود مایع مرغی ارگانیک 

نکاتی درباره کود مرغ گوشتی

نکاتی درباره کود مرغ گوشتی

نکاتی در مورد کود مرغ گوشتی وجود دارد که ما برخی از آن ها را در زیر می آوریم:

  • ظاهر و بسته بندی خوب کودهای مرغی، نمی تواند دلیلی بر کیفیت بالای آن باشد و بلعکس.
  • هنگام خرید کود مرغ گوشتی با کیفیت، لازم است به اعتبار و میزان مشتری و نیز سوابق آن شرکت تولیدکننده دقت کنید. همچنین بهتر است از افراد آشنا و معتبر خریداری کنید.
  • سعی کنید کودهای مرغ گوشتی فراوری شده را تهیه کنید و در کشت و پرورش گیاهانتان مورد استفاده قرار دهید.
  • برای تخمین میزان کیفیت کود مرغی، روش های مختلفی در خانه وجود دارند. برای مثال می توانید با حل کردن 50 گرم از کود جامد مرغی در آب، به نتایج جالبی دست یابید. مثلا ترکیبات مختلف در آن را با تغییر رنگ آب مشاهده کنید و یا اگر در آن شن و ماسه پیدا کردید، این نشان دهنده وجود ناخالصی و بی کیفیتی آن خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت کود مرغ گوشتی

کیفیت کود های مرغی در رشد و تقویت گیاهان، عامل موثری در تعیین قیمت آن می باشد.

بدیهی است هر چه کود، تعامل بهتری با خاک و گیاهان برقرار کند و هر دو دست به دست هم در راستای افزایش رشد قدم بردارند، کیفیت کود بالاتر بوده است.

کیفیت کودهای مرغ گوشتی نیز به عوامل زیادی در هنگام تولید و قبل از آن، به پرورش مرغ بستگی دارد.

روش های مختلفی برای فرآوری کود مرغی وجود دارند و این هم می تواند روی کیفیت و قیمت کود مرغ حاصله تاثیر بگذارد.

به طور کلی برای حفظ عناصر موجود در فضولات مرغی و پروتئین آن، باید در سریع ترین زمان ممکن جمع آوری شده و مورد فراوری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی فله گوشتی

عوامل موثر بر قیمت کود مرغ گوشتی

قیمت کود مرغی پلیت در شهریار

بسیاری از تولیدکنندگان در اقصا نقاط کشور کود مرغی پلیت را به شرط آنالیز از کارخانه به باغ و مزارع کشاورزان با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و روش مدرن تولید و توزیع می کنند.

قیمت کود مرغی پلیت شده از لحاظ مقدار کود مرغی گوشی که استفاده شده متغییر است. هر چه درصد کود مرغی گوشی در پلیت مرغی بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

کود حیوانی پلیت شده از لحاظ قیمت ارزان تر از کود مرغی پلیتی می باشد.

کود مرغی پلیت شده با داشتن تمامی خواص خود به صورت کامل در دستگاهای پلیت ساز ضد عفونی می‌شود و بدون هیچ آلودگی برای محیط زیست و انسان در مزارع کشاورزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کود پلیت مرغی همانند مایع مرغی دارای تمام عناطر ماکرو میکرو و ریز مغذی می باشد این کود به صورت عمده و خرده در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، و به فصلی که بیشتر کشاورزان از این کود استفاده می کنند نزدیک می شویم. فصل پاییز بهترین فصل برای استفاده از این کود میباشد.

7

  1. سلام روز بخیر من از کود پلیت مرغی شما تو محصول گندم استفاده کردم قبلنا به صورت فله مصرف میکردم یه کوشه از مزرعه انباشته می کردم که این کار باعت میشد در اثر بارش و باران شیره و خاصیت ان از ان خارخ بشه و از بین بره.درحالی که امسال اصلا اذیت نشدیم کود, بسته بندی شده و به راحتی بدون هیچ دردسری ومقدارش نسبت به فله نصف شد تشکر از شما و محصول خوبتون

  2. کود پلیت مرغی که از شما خرید کردم، خاکم رو غنی تر کرده و زمینم همیشه مرطوب هست

  3. سلام،کیفیت کود های مرغی شما در رشد و تقویت گیاهان خیلی عالیه باعث میشه که گل ها رشد خوبی داشته باشند. تشکر و سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما