خرید کود سبز ایرانی بدون واسطه از تولیدکنندگان برای محصولات کشاورزی

کودها یکی از مواد شیمیایی مورد استفاده در کشت محصولات کشاورزی هستند و دارای ترکیبات متنوعی هستند که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند.

برای دریافت کلیه اطلاعات در مورد کود سبز و همچنین خرید و فروش کود سبز ایرانی بدون واسطه از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، بهتر است برخی از وبسایت های معتبر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

کود سبز

همانطور که در بالا ذکر شد، کودها بسیار متنوع هستند. هر یک از آنها برای یک محصول گیاهی یا کشاورزی تولید می شود. آنها با ترکیب چندین نوع مختلف از مواد شیمیایی در یک فرآیند تولید می شوند. کود سبز یکی از نمونه‌های این محصولات است که تقریباً برای رشد هر نوع محصولی قابل استفاده است و زمان مناسبی برای استفاده از آن قبل از کاشت محصول است، یعنی ابتدا کود را با زمین مورد نظر خیس می‌کنند تا بدهند. جذب خوب خاک و سپس رشد خاک و سپس رشد محصول به دلیل فراوانی خاک.

کود سبز

 

کود سبز به صورت جامد و مایع تولید می شود و نحوه مصرف هر کدام متفاوت است. برای استفاده از کود جامد سبز قبل از بارندگی یا آبیاری باید کود جامد را ذوب کرد تا جذب خاک شود که باعث می شود ریشه گیاهان مواد معدنی را سریعتر جذب کرده و گیاهان سریعتر رشد کنند.

به این صورت که مقادیر معینی از آب را با حجمی بالاتر از کود مخلوط می کنند و سپس برای خاک و گیاه مورد نظر خود استفاده می کنند و سپس توسط مهندسان کشاورزی و زیر نظر خود مسئولین استفاده می شود. این گیاهان به ادارات جهاد کشاورزی منتقل می شود تا در صورت نیاز کشاورزان بتوانند مراکز کشاورزی را خریداری کنند.

کود سبز تهران

تهران به عنوان شهر تولید کننده کود سبز شناخته می شود، این تولیدکنندگان از مواد اولیه درجه یک برای تولید این محصولات استفاده می کنند و پس از تولید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرند تا از کیفیت آنها به خوبی اطمینان حاصل شود و پس از تولید در وزن های مختلف بسته بندی بسته بندی می شوند، بر روی این بسته بندی ها تاریخ تولید، تاریخ انقضا، محصولات قابل استفاده، نحوه استفاده و … به خوبی درج شده است که مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به این نوشته ها اطلاعات کسب کنند.

کود سبز تهران

تولید این محصولات مستلزم آماده سازی و دانش دقیق است تا اطمینان حاصل شود که مواد اولیه مورد نیاز در تولید آنها نه کم و نه زیاد است، زیرا اگر مقدار آنها کمتر از حد مجاز باشد، کارایی به اندازه کافی نخواهد داشت. خوب است و اگر بیش از حد مجاز باشد باعث از بین رفتن گیاهان و محصولات می شود.

کود سبز قرمز

کودها در رنگ های مختلفی تولید می شوند و کود قرمز علاوه بر رنگ قرمز دارای عناصر مهمی مانند نیتروژن، منگنز، پتاسیم و … است که برای محصولات کشاورزی و البته میوه ها و سبزیجات استفاده می شود که باعث کوددهی خاک می شود. و علاوه بر رشد به موقع گیاهان و درختان میوه باعث افزایش عملکرد آنها می شود و همچنین برای جلوگیری از ریزش میوه، ترک خوردن، اندازه آنها و غیره به صورت مایع و جامد تولید می شود که حالت جامد و رنگ آن را تشکیل می دهد.

کود سبز قرمز

زمین برای خرید این محصولات بهتر است آنها را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید زیرا بسیار معتبر هستند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهند، از این فروشگاه ها توسط وب سایت های آنلاین خرید کنید، به عنوان پل ارتباطی عمل کنید، واسطه ها را حذف کنید و به صورت رایگان ارسال کنید. قیمت کالاها از این طریق بسیار ارزان تر است.

به این ترتیب خریدار از خانه خارج نمی شود و خرید خود را از طریق اینترنت سفارش می دهد و با صرف زمان کمتر آن را درب منزل تحویل می گیرد و در صورت عدم رضایت مشتری از این کالا، هدف کلی این است. روش راحتی خریدار است.

کود سبز یونجه

کودهای سبز در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به کاربردشان طراحی و تولید می شوند و به گونه ای که هر نوع گیاهی کود سبز مخصوص به خود را دارد، گیاهان مختلفی تولید می شود و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مثلاً گیاه یونجه یکی از مفیدترین هاست و ویتامین های زیادی دارد. به همین دلیل برای رشد کودکان بسیار مفید است و می توان از آن در تولید انواع داروها استفاده کرد. البته بیشتر محصولات این گیاه به صورت مایع و به راحتی در دسترس است.

کود سبز یونجه

برای تولید یونجه مرغوب می توان از انواع کود استفاده کرد، اما کود سبز بهترین نوع برای یونجه است که بیشتر مایع آن استفاده می شود، زیرا یونجه پس از رشد چندین بار برداشت می شود و هر بار پس از آن از این نوع کود استفاده می شود. برداشت آن و پس از چند روز قابل برداشت مجدد است، به این معنی که دو تا سه بار کشت یونجه را می توان به راحتی برداشت کرد و از این طریق تهیه کرد، علاوه بر مصرف انسان می تواند گزینه خوبی برای خوراک دام، گاو و … باشد.

9

  1. سلام ما در فضای سبز شهرداری از کودهای npk شما که محلول در آب بودند استفاده کردیم و بسیار عالی بودند از ارسال به موقع و سریع شما نیز کمال تشکر را داریم

  2. سلام کودهای سه بیست که پارسال طبق نظر کارشناس شما برای نهالستانم چالکود کردم همانطور که گفته بودین باعث تنومندی نهالهای شد. خیلی متشکرم از این خودتون
    سفارشات امسال هم دیروز به دستم رسید ممنونم

  3. سلام و عرض ادب برا یونجه کود هیومیک اسید که از شرکت شما خریداری کردم قصد دارم این کود را با کود اختصاصی یونجه استفاده کنم آیا کود هیومیک اسید با کود مخصوص یونجه قابل اختلاط است؟

  4. سلام وقت بخیر.در مورد, یونجه در طول دوره رشدش چه محصولی استفاده کنم که هم رشد یونجه و هم سبزینگیش تاثیر داشته باشه؟

  5. سلام من یه باغ کوچیک نهال دارم میگن برای درختای نهال نباد کود مرغی بدیم ریششون رو می سوزونه خواستم بدونم برای نهال های کوچیک یک ساله چه نوع کودی, باید استفاده کنیم ممنون میشم راهنمایم کنید

  6. سلام ممنونم از کودهایی که برام ارسال کردین.طبق تماسی که با شما برقرار کردم و گیاه پزشک شما برای درختانم برنامه کودی دادند. طبق برنامه به درختانم کود میدهم. تاالان که مفید و موثر بوده.

  7. ایا ارسال کود به کشور عراق رو هم دارید؟ من تعریف کودهای شما رو زیاد شنیدم و میخواهم برای باغم تهیه کنم به مقدار زیاد، ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. سلام خداقوت و تشکر فراوان بابت کودهای عالیتون، این کود یونجه به صورت مایع موجود دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما